نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

مادر

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۲۸ ب.ظ
السلام علیک یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها:

قوم ستم عیادت من را بهانه کرد *** دشمن چه ها که با دل رنجور من نکرد

حالا که وقت حیله احوال پرسی است *** بیزارم از عیادت این قوم، فرد فرد

من یا علی به عشق تو لب بسته ام ز آه *** غوغا کنم وگرنه به یک آه سرد

این خانه، خانه تو و من هم کنیز تو *** یعنی علی نکرد عدو را ز خانه طرد

عمری تو گرد روی پیمبر شدی فدا *** حالا مگو که دور سر مرتضی نگرد

یک مرد اگر به عالم امکان بُود تویی *** مانند تو به خانه نشینی کجاست مَرد

من قصد کرده ام که تلافی کنم علی *** خورشید خانه نذر تو ای ماه شب نورد

زهرا ز درد پهلوی خود شِکوِه کی کند؟ *** این غربت علی است که دارد هزار درد

دست خدا چه شد که در آن کوچه بسته شد *** یاری مگر نداشت ولایت در آن نبرد

آیا کسی ز محرم خود رو گرفته است *** تنها منم که کوچه به رویم نشانده گرد

بیرون ز فکر غربت حیدر نمی روم *** شب را به صبح می برم اما به رنج و درد
  • سید مهدی

نظرات  (۳)

__سلااااام_________________$$$$$$$_______________$$____
______خوفی ؟؟___________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_______من آپم_____________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
____بدو منتظرتم_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
آرزومند آرزوهــــای قشنگت

لطفا منو با نام تنهایی و بیکسی لینک کن بعد بهم خبر بده با چه نامی لینکت کنم, وقتی اومدی اگه از وبلاگم خوشت اومد لطفا یه رای هم بده که وبلاگ برتر ماه بشه
فقط 10 ثانیه وقتت رو بزارو رای بده

راستی هروقت آپ کردی بهم خبر بده.باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظر حضور سبزت هستم
موفق باشی
سلام
اجازه هست کامنت بزارم؟
خیلی قشنگ بود..
التماس دعا
یازهرا
پاسخ:
خودم میدونم قشنگ بود
ممنون
چشم انشالله...
التماس دعا
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی