نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

فعلاَ

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۸۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ
سلام

از تمام دوستانی که تواین مدت من رو تحمل میکردن و میومدن و سر میزدن و نظر میذاشتن و .... بسیار ممنونم. یه مقداری از حس و حال نوشتن افتادم. شاید یه چند روزی ( از یه روز  الی...) نباشم. برا همین اومدم همتون رو امروز ((که فکر میکنم مصادف با ولنتاین(والنتاین)(ولنتایم)(والنتایم) باشه و البته بنا به برخی از اخبار اینکه عربستان هفته آینده اعلام کرده)) خوشحال کنم.

این پست بعد از چند وقت خود به خود محو میشود.

  • سید مهدی

نظرات  (۲۴)

  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    پرشین بلاگ عامل خیر شد. این قالب جدید هم زیباست. روشن، آبی و پاییزی. همه اش قشنگ است.
    اما مطلب این پست شما خیلی تیره بود!

    راستی! قالب دوستانه انشالله عوض نمیشه . همونی که هست می مونه.
    یا علی
    چطوری صورتی
    بنفش این روزا مشغلش خیلی زیاد به دل نگیر.
    روح وبت خیلی خسته است شادش کن.
    اگر امکان داره کمی حرفای ..............روهم گوش کن/
    والا مجبورم............................................................................
    سلام عزیزم
    من شرمندم دیردیر میام
    من آپم بدوبیا
    التماس دعا
  • نامه هایی از خلیج همیشه فارس
  • که عشق آسان نمود اول ولی ولی ولی افتاد مشکل ها ؟؟
  • غریبه آشنا
  • سلام
    من آپ کردم
    یه سری بهم بزنی خوشحال می شم
  • غریبه آشنا
  • میگم این ادامه مطلبت خیلی خنده دار بود
    اما قول بده زود میای
    هر چی اسمش هست ما که وقتش رو نداریم
    به همه خوش بگذره
    سلام
    هم عکست و هم نوشتت قشنگه
    موفق باشی
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    من مسیحا هستم چون دیدم اینجا یه مسیحای دیگه هم هست نوشتم2
    موفق باشید
  • غریبه آشنا
  • سلام
    ممنون از اظهار لطفت.
    اینقدر ما رو چوب کاری نکن. اومد تو دلم نوشتم
    دعا کن که نه من و شما و نه هیچ منتظری از اومدن جمعه ظهور نا امید نشه. آخه اگر انتظار نباشه به چی می خوایم دل خوش کنیم.
    التماس دعا
    در پناه گل نرگس
    مهربان یار قدیمی
    دوست فرهیخته من

    از حضور گاه گاه و پیوسته ات
    در ویرانه تنهایی ام
    چون گلبرگهای گلهای سرخ رو به آسمان
    سپاس می گویمت

    بسیار شادمان خواهم شد که منت نهاده قدمی در محله ما گذاشته
    تا با چشمان خود ببینی چگونه درب را به پاس آمدنت باز گذاشته ام

    نام ولنتاین به واسطه خاطراتی کهنه مرا می آزارد لذا راجع به این بحث که تکیه کلام دوستان شده حرفی ندارم!!

    دیدگانم تا آمدنت به انتظار خواهند بود
    بدرود
  • فاطیما (رزسفید)
  • نه حرفی ، نه دردی. این سکوت است که زمان را به پیش می راند
    این جمله خیلی قشنگ بود
    وبلاگتو فقط اون رز سفیده خوشگل کرده
    رز سفید زیباترین گل دنیاست
    ا لان اون پست روزهای دور از خانه اتو خوندماملت موز



    موفق باشی دوست گرامی
  • فاطیما (رزسفید)
  • ببخشید میشه این تاییدو بردارید

    باور کنید لازم نیست
  • سامان سیستم
  • سلام

    وبلاگ عالی داری.

    به وبلاگ منم سربزن .

    مطمئن باش بیای .دست خالی بر نمی گردی.

    اگه هم مائل باشی تبادل لینک کنیم .

    منتظر خبرت هستم تا بعد بای
  • دیجیتال تروریست
  • سلام خوبین شما
  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    شهبد آوینی خیلی شجاع بود که همه داشته هاش رو سوزوند...

    ممنون از لطفتون
    در ضمن جریان چی بود؟ چرا...

    یا علی
    سلام
    می خوای کجا بری ؟
    گریه ام گرفت ؟ همچین نوشتی که انگار داری وصیت می کنی
    موفق و سربلند
    سلام ..
    پرید آف هام عزیزم.
  • دایرکتوری وبلاگهای قرآنی
  • با سلام خدمت شما دوست گرامی
    سایت" دایرکتوری وبلاگهای قرآنی" با توجه به معیار های خود جهت انتخاب وبلاگهای قرآنی ، وبلاگ شما را حائز شرایط دانسته و نام وآدرس وبلاگتان را در لیست وبلاگهای قرآنی خود قرار داده است. شما نیز در صورت تمایل میتوانید لینک سایت را در وبلاگ خود قرار دهید.
    با تشکر
    رنجور از بند رهایی در غربت زمین ،تنها و غمگین در خلوت جمعیت خلق می گردم و بریده از هرپیوند به بی پناهی افتادم و نسیمی که دمادم در من می وزد همه آشیانه ها را از بازوی شاخه ها به زیر افکنده است....

    ای دنیای ناشناخته ای که به تازگی به تو رسیدم تورا پیش از این ندیده بودم پیش از این دور از تو در اقلیم دیگری زیسته ام من از کشور دیگری آمده ام....من همه عمر به دنبال تو می گش
    سلام دوست عزیز
    آدس وبلاگ ما ازwww.maktaboshohadaa.persianblog.ir به آدرس www.maktaboshohada.royablog.com تغییر کرده است خواهشمند است ما را با آدرس جدید تغییر یا لینک کنید
    ممنونم
    در ضمن وبلاگ شما در قسمت لینکدونی آدرس جدید ثبت شده است
    در صورت تغییر آدرس ما ، خبر دهید
    منتظرتون هستیم
    به نام خدا سلام علیکم
    ارمیای عزیز من که نگفتم صراحتا اسم برده اند بلکه گفتم فرمودند تفاسیری که تا کنون نوشته شده چنگی به دل نمی زند اگر پیدا نکردی سعی می کنم آدرسش را برایت پیدا کنم .
    ومن الله التوفیق
    قالبت به نوشتهات نمیاد....
    بگذار به انتظار بشینم و برایت منتظر بمانم
    میدانم که نمیتوانم آنگونه که دوست داری باشم اما سعی میکنم
    سلام رفیق
    چه خبرا؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی