نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

۶ مطلب در شهریور ۱۳۸۸ ثبت شده است

۳۱
شهریور
 

بسم الله

دیروز روز تاریخی و جهانی قدس بود. آن روزی که امام راحل در مرداد سال 1358 مصادف با رمضان 1399 همزمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان و نیز در حمایت از مردم بی‏دفاع فلسطین، طی پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین و بنا نهاده و عموم مسلمین جهان را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ فراخواندند و این شد که این روز چون دیگر یوم‏الله‏های حماسی، ملی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا امروز هر روز بهتر از قبل و با شور و حال خاصی برگزار می‏شود.

روز قدس شاید وقتی پیش‏تر فقط یک حرکت داخلی بود برای آزادی قدس شریف! اما حال که خوب می‏نگری ، می‏بینی که کشورهای بسیاری در جهان نیز این روز را گرامی‏ داشته و در عمل به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی، فریادهای ضد نژاد پرستی و ضد صهیونیستی سر می‏دهند. شاید حضرت امام خمینی (ره) خود چنین فکر نمی‏کرد که در آینده این حرکت چنان جهانی و در قاره‏ها فراگیر شود، اما شاید هم آن پیر فرزانه آنقدر دوراندیش و ارتباطش بی‏شک با خدای رحمان آنقدر زیاد بود که چنین روزهایی را می‏دید. می‏دید که امت حزب‏الله در ایران و مسلمانان و صرفداران صلح دنیا چگونه مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست می‏گویند ...

دیروز روز عجیبی بود، دوست داشتم مثل دوستان عکاس دیگرم از حماسه دیگر ملت ایران در روز قدس عکس بگذارم، اما دیدم این‏ صحنه‏های زیبا در قاب خبرگزاری‏های داخلی خوب نقش بسته است، ولی جای عکس سرنگونی و مرگ یک عده وطن‏فروش بی‏همه چیز که به‏دنبال چیز هستند و مقاصدشان پوچ و واهی است در این بین خالی است. انسان‏نماهایی که فقط رنگ سبز ریا را می‏شناسند و با سبز سادات فرسنگ‏ها و کیلومترها فاصله دارند. آنها که چند نفر را عَلَم کرده‏اند ولی مطئمناً به دنبال باز کردن پای جنایتکاران جنگی و متعرضین به نوامیس مردم مظلوم کشورهایی چون عراق، افغانستان و فلسطین هستند، همان‏ها که ما شعار ننگ ابدی و مرگ آنها را سر می‏دهیم و فریاد می‏زنیم: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس ...

مرگ سبزها طرفداران میرحسین موسوی لعنت الله

نمی‏دانم چرا دیروز اینها سرنگون شدند؟! هر چه تلاش کردم عکسشان را رو به بالا ببینم نشد! علامت ویکتوری که به نشانه پیروزی گرفته بودند را ملت حزب الله برعکس می‏دیدند، همانطور که دستشان برای ما برعکس بود و می‏دانستیم آبکی است، وقتی باران گرفت عقاید آبکیشان را هم دیدیم. دیدیم که چگونه دُمشان را روی کولشان نهاده و چند پا قرض‏الپسنده گرفته و در رفتند! :)

از دوستانم شنیدم و دیدم که چگونه دیروز محمد خاتمی، مهدی کروبی و میرحسین موسوی یه غلطی کرده و در جمع مردم در راهپیمایی حاضر شدند و از دوستان انقلاب کلی شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر دیکتاتور شنیده‏اند! و همانجا از ترس مردم انقلابی و ولایتمدار و از ترس جانشان، فرار را بر قرار ترجیح داده‏اند :)

به نظرم دیروز غیر از حرکت امت حزب الله برای انزجار از استکبار جهانی و خصوصا مولود کثیف آن اسرائیل؛ حرکتی شد تا مرگ سبز را ببینیم! حرکتی زیبا، حرکتی مردمی، حرکتی انسانی که با شعار الله اکبر،خامنه‏ای رهبر و مرگ بر ضد ولایت فقیه ترس و رعب را در دل آنان نهاد و سرنگونی و مرگ سبز را همه دیدیم، دیدیم که چگونه مرعوب شده و عقب نشینی کردند :)

به همه جلبک‏ها و سبزی‏فروشان وطن فروش: مرگ سبزتان مبارک


ادامه عکسها :

مرگ سبزها

 

 


 
  • سید مهدی
۲۵
شهریور
 

 

خبرنامه دانشجویان ایران: بعد از آنکه نمایندگان تشکل های دانشجویی در جریان مراسم افطاری شان با رهبر انقلاب، مواضع خود را با ایشان در میان گذاشتند، طی دوشب گذشته شاهد پخش گزینشی سخنان این دانشجویان بودیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» هرچند مقام معظم رهبری بعد از سخنان دانشجویان، فرمودند: " سخنان متقن و دقیق و نو توى حرفهاى این برادران و خواهرانى که صحبت کردند، بود؛ تحلیلهاى درستى بود " ، اما صداوسیما مانع از پخش کامل این سخنان شد.

«خبرنامه دانشجویان ایران» بنابر موضع اطلاع رسانی صحیح و تنویر افکار عمومی قسمت های سانسور شده را در زیر می آورد:

زهرا احمدی - دبیر روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت /34 کلمه حذف شده است:

 

انتخابات اخیر همانگونه که حضرتعالی در مورد آن فرمودید، صحنه آزمایش بسیاری از نخبگان، مسئولین و عموم مردم بود و آن گروهی که پیروز این امتحان بزرگ بوده و خواهد بود، عموم ملت شریف ایران بودند. در این میان، با توجه به حجم بالا و سرعت زیاد وقایع، می­توان این حوادث را حرکتی برنامه­ریزی شده از سوی دشمنان انقلاب در خارج از کشور و دشمنان داخلی و جاهلان دانست. دفتر تحکیم وحدت نظر به اعترافات صریح عوامل دستگیر شده مبنی بر نقش افرادی مانند مهدی هاشمی و عبدالله جاسبی در ساماندهی آشوب­ها و پشتیبانی مالی از آن و با توجه به تخلفات بی­شمار ریاست غیرقانونی دانشگاه آزاد که شهره خاص و عام است خواستار رسیدگی قضایی به اتهامات این عوامل اصلی و برخورد قاطع و بی­مسامحه با آنان است. ­

علیرضا آرانی نژاد دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان /185 کلمه حذف شده است.

انتخابات با شکوه هرچه تمامتر برگزار گردید، 40میلیون رأی به سبد اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ریخته شد و از این میان حدود 25میلیون رأی که حد نصاب تازه‌ای در انتخاب رئیس جمهور است، در سبد منتخب مردم قرار گرفت.با ادعای تقلب در انتخابات از سوی آقای موسوی که هراس وی از پاسخ‌گویی در این زمینه و عدم ارائه مستندات تا به امروز ادامه داشته است، متأسفانه تجمعات اعتراض‌آمیز را به اغتشاش و تعرض به جان و مال مردم بدل نمود.

پس از انتخابات حمایت‌های دشمنان قسم خورده نظام  همچون  بهائیان، گروهک غیرقانونی نهضت آزادی، فمینیست‌ها و انجمن حجتیه که از پیش از انتخابات آغاز شده بود از جریان به ظاهر سبز ادامه یافت تا جایی که سلطنت‌طلبان، منافقان و رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در حمایت از کسی که تا پیش از انتخابات خود را یار امام معرفی می‌نمود سخن گفتند. این در حالی بود که کاندیداهای شکست‌خورده‌ حتی یک بار هم از جریانهای معاند نظام و دشمنان قسم‌خورده‌ی مردم اعلام برائت نکردند.

اما امروز در میان زندانیان شاهد حضور دانشجویانی نیز هستیم که سالهای پیش در چنین جلساتی حضور می‌یافتند و نظرات خود را با رهبر معظم انقلاب در میان می‌گذاشتند.در میان این زندانیان بسیاری نامشان مهدی است، بسیاری از آنها فاطمه نام دارند، نام برخی هم یاسر و فائزه است.اما چه سود که پدران آنها از به اصطلاح دانه درشت ها نیستند تا پس از مدت کوتاهی دستگیری دوباره آزاد شوند.

در جریان اعترافات روز گذشته‌ی متهمان پرونده‌ی کودتای نرم با اشاره به نام آقایان مهدی هاشمی و عبدالله جاسبی پرده‌هایی از فسادهای مالی ایشان برملا گردید که در صورت صحت مستندات از رویه‌ای فاسد در مشی مدیریتی این 2 حکایت دارد.

البته ریاست دانشگاه آزاد همچون سالهای گذشته در جلسه‌های دانشجویی مانند امروز حضور نمی‌یابند چرا که از مورد سوال قرار گرفتن توسط دانشجویان بیم دارند.قو‌ه‌ی قضائیه می‌بایست با رسیدگی به پرونده‌های مالی از این دست هیچ‌گونه تبعیضی در قضاوت میان مجریان خیابانی و عاملان پشت‌پرده‌ی وقایع اخیر قائل نشود.

در جریان اعترافات متهمین، نقش فعال در اغتشاشات و حضور تشکیلاتی احزاب دولت ساخته‌ای چون کارگزاران سازندگی، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت انکارناپذیر است.

سابقه‌ی سوء‌استفاده‌های متعدد این احزاب از جریانهای دانشجویی نیز در کارنامه‌ی آنها به چشم می‌خورد و این در حالی است که جریان دانشجویی منتسب به این احزاب مغرض حساب خود را از ایشان جدا نموده و دیگر بازیچه و مورد اغفال این گروهک هاای مغرض سیاسی قرار نخواهند گرفت.

مهدی طوسی نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل/420 کلمه حذف شده است.

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمهنم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

عرض سلام و ادب و احترام دارم به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، ارواح طیبه شهدای اسلام و امام راحل(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر پر برکت برای حضرتعالی. و خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر توفیق بهره مندی از فیض حضور متبرک شما را نصیب ما نمود.

این دسته از خواص که از حمایت سران انگلیس، امریکا و اسرائیل تا ائمه ی جماعات مسجد های ضرار برخوردار بوده و هستند، از همه تجربیات و حیله گری های جریان نفاق از صدر اسلام تا کنون استفاده کردند تا شاید زخمی عمیق و کاری بر پیکر ملت ایران وارد آورند.

البته جنبش دانشجویی مسلمان عمیقاً معتقد است که موسوی ها و خاتمی ها صرفاً تابلو و ویترین این جریان در صحنه هستند و ریشه اصلی و فرماندهان واقعی آن در جای دیگری قرار دارند.

همین جا صراحتاً اعلام می کنیم که ماهیت و هویت فرماندهان آشوب برای جریان دانشجویی مسلمان، کاملاً عیان و آشکار است و در صورت لزوم پس از رسوا نمودن ایشان در نزد ملت، با تکرا واقعه 13 آبان این بار لانه جاسوسی براندازان و ایادی داخلی امریکا و اسرائیل را تسخیر خواهد کرد.

با شما سخن داریم من باب کابینه دهم، سخنان و توضیحات رئیس جمهور محترم دکتر احمدی نژاد را در خصوص انتخاب گزینه های معرفی شده از رسانه ی ملی شنیدیم، بگذریم که بسیاری از این توجیهات را منطقی نیافتیم و برخلاف ادعای ایشان، اینگونه انتخاب و طرد بدون حجت برخی نیروهای ارزشی، متخصص و توانمند را نشأت گرفته از تأثیرپذی ایشان از حلقه کردان، رحیمی و مشایی می دانیم و ضمن اینکه به واسطه این معلوم الحالان تا کنون دلخوری های زیادی برای مردم متدین و انقلابی ایران فراهم آمده است، اعلام می نماییم که جنبش دانشجویی مسلمان که با هیچ فرد یا گروهی در پیگیری مطالبات مردم و رهبری عقد اخوت نبسته است.

از آن جایی که دانشجو، صریح و صادق هستیم، با اعتقاد به تکلیف محوری خود بیان می داریم که تا کنون تمام تلاش جریان دانشجویی بر آن بوده که دانشگاه آزاد را از چنگال مافیای زر و زور و تزویر خارج نماید اما متأسفانه شاهد آن هستیم که از سوی رئیس جمهور محترم فردی برای تصدی وزارت علوم معرفی شده است که مافیای مذکور تمام قامت برای رأی آوری آن تلاش می کند و این مسأله به هیچ عنوان از جانب جریان دانشجویی مسلمان برتافته نمی شود.

رهبر فرزانه انقلاب، در حالی که چندین جلسه از برگزاری محاکمه عوامل اغتشاشات اخیر می گذرد متأسفانه شاهد این بوده ایم که علی رغم اعترافات و اظهارات شنیده شده از سوی متهمین حاضر، هنوز رئوس اصلی اغتشاشات، به صحن دادگاه فراخوانده نشده اند. برای ما، این سوال پیش آمده است که اگر اظهارات این آقایان یا بهتر بگوییم حمایت، تعریف و تمجید دشمنان همیشگی امام و انقلاب از آنان صحیح است و بی دلیل نیست، چرا عده ای که مدتی سکان اجرایی کشور را در دست داشتند در دادگاه برای پاسخگویی فراخوانده نمی شوند؟ و یا اگر این اظهارات صحیح نیست چرا برای اعلام برائت آورده نمی شوند و یا چرا خود نمی آیند؟

آخر بنا بر کدامین منطق و اصل ارزشی تاکنون از بازجویی و پاسخگویی در پیشگاه انظار مردم مصون مانده اند؟ مگر احقاق حقوق حقه مردم از وظایف نظام مقدس ما که الگوی آن حکومت علوی است، نمی باشد؟ ترس ما از این است که خدای ناکرده غرائض و یا مصلحت سنجی های خیالی ای در کار است که مانع احضار تهییج کننده گان اصلی مردم برای به بازی گرفتن و ایجاد شورش های غیرقانونی خیابانی می شود؟ چه شده که عده ای به راحتی آرامش، امنیت، اعتقادات و حتی حیثیت مردم را به بازی می گیرند، و در هیچ محکمه ای هم برای پاسخگویی نمی آیند؟ لذا قاعدتاً، خواسته ما بر آن است که آقایان موسوی و خاتمی هم باید به دادگاه بیایند.

متأسفانه در چند سال گذشته و به ویژه ماه های اخیر علی رغم تلاش های بسیار زیاد صورت گرفته در دستگاه قضایی، شاهد مسامحه این دستگاه با برخی دانه درشت ها و صاحبان قدرت و ثروت بوده ایم.

برای نمونه ای تازه قربانی شدن مجدد دوستانمان در دانشگاه های شیراز و نمونه بسیار مهم دیگری که بارها به آن اشاره شده، بحث مدیریت دانشگاه آزاد، که روشن شدن وضعیت اتهامات و ابهامات فراوان موجود، دیگر ظاهراً به آرزویی دست نیافتنی برای دانشجویان تبدیل شده است.

سؤال اینجاست که مگر چه قدرتی در ساختار مدیریتی دانشگاه آزاد نهفته است و یا حلقه بسته هیئت امنای آن چه میزان نفوذ دارند که تحقیق و تفحص مجلس از آن نمی تواند ره به جایی ببرد؟ چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی اراده و توان مقابله با آن را ندارد؟ چرا دستگاه قضایی پیگیر امور مربوط به آن نیست؟

چرا با وجود پیگیری مستمر دانشگاهیان و نخبگان همچنان به وضعیت اساسنامه دانشگاه آزاد رسیدگی نمی شود؟ چرا و بنا بر کدامین حجت بخشی از بیت المال مردم صرفاً در جهت منافع حلقه ای محدود به تاراج می رود؟ چرا قانون شکنی ها در این دانشگاه تا حدی ادامه پیدا می کند که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر سرمایه گذاری و نقش مدیریت دانشگاه آزاد در اغتشاشات پس از انتخابات، هم به گوش می رسد؟

 

  • سید مهدی
۱۹
شهریور

اگر بر دل علی غالب نمیشد

علی ابن ابی طالب نمیشد

نمیخندید اگر در خون و محراب

شهادت این چنین جالب نمیشد


و تو ای علی
ای شیر!
مرد خدا و مردم،
رب النوع عشق و شمشیر!
ما شایستگی «شناخت ترا» از دست داده ایم.
شناخت ترا از مغزهای ما برده اند، اما «عشق ترا»،
علیرغم روزگار، در عمق وجدان خویش، در پس پرده های دل خویش،‌ همچنان مشتعل نگاه داشته ایم

  • سید مهدی
۱۶
شهریور
این چند خط  به نام توست ,

خدای من ,

            

 به نام تو که همیشه به سادگیم میخندی و اجازه میدهی این مردابها آبدیده ام کنند

 و من بوی دستانت را وقتی نجاتم میدادی مزه مزه کردم . 


    الهی , الهی , الهی


اگر نیستم هر انچه بودم ولی تو همانی که بودی

 
یا غفار و یا غفار و یا غفار .

خدایا!

مایوسم مکن آن زمان که درماندگی ام شدت می گیرد و به جرم کم طاقتی دست رد به سینه ام مزن و به جرم کم طا قتی مرا از درگاهت مران.

 

خدایا!

من از تو صبری زیبا و گشایشی نزدیک می طلبم.

  • سید مهدی
۱۰
شهریور
پای میز محاکمه...
با هم برای محاکمه عوامل اغتشاشات اخیر متحد شویم:

می توانید لوگوی زیر را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید...


زمزمه هایی به گوش می رسد

                             از پخش یک سری اعترافات...

اعترافات روسای یک سری احزاب....

                                و عده ای هم از سیاسیون...

اعتراف به انقلاب...نه از نوع اسلامی...بلکه از نوع مخملی...

تاج زاده ...تاج بر زمین می نهد...

ابطحی...همان کوچولوی شکمو...گریه می کند...

حجاریان و نبوی را هم که نگو...

چرا...

عده ای آن را خلاف آزادی و حقوق بشر و این جور کلمات نخ نما شده می دانند....

عده ای هم به حرمت رسوایی این توطئه گران فتوی می دهند...

روزگار غریبی است...

حتی امروز جاسوسان و خیانتکارن...اغتشاش گران و توطئه گران حامی دارند...

روزگار غریبی است...

در انتظاریم...انتظار فتح مکه...انتظار بیرون راندن کفار از سرزمین خدا...

                                                                          از مملکت امام زمان(عج)...

مهندس...

چه حالی دارد این روز ها...

امیدوارم که از دستگیری مجرمان و جاسوسان و خیانتکاران راضی باشد...

اما...

اگر...حال خوبی نداشته باشد...

                               بد می شود...

                                   آن موقع است که دیگر...

                                        منتظر محاکمه ات می مانیم مهندس...

مقصور از انتخاب عنوان راه هدایت رهنمود های مقام معظم رهبری بود که در زیر آمده است...

  • سید مهدی
۰۸
شهریور

مردى که در شراب‏خوارى افراط داشت ، روزى دوستان شراب‏خوار را دعوت کرد و براى عیش و نوش بیشتر ، چهار درهم به غلام خود داد و گفت : با این مبلغ مقدارى میوه بخر . غلام در حال عبور به درب خانه « منصور بن عمار » رسید . منصور براى نیازمندى مستحق ، پول طلب مى‏کرد و مى‏گفت : هرکس به این فقیر چهار درهم بدهد ، برایش چهار برنامه از خدا مى‏طلبم ، غلام هر چهار درهم را به آن مستحق داد . منصور به غلام گفت :چه مى‏خواهى ؟ گفت : اربابى دارم ، علاقه‏مندم از دست او رها شوم . دیگر این که خداوند مالى روزى من کند تا با او زندگى خود را اداره کنم . سوم این که خداوند ارباب معصیت‏کار مرا ببخشد . چهارم پروردگار بزرگ من و ارباب من و تو و این قوم را مورد رحمت خود قرار دهد . منصور هر چهار برنامه را از خداى مهربان درخواست کرد وقتى غلام به منزل اربابش بازگشت ، ارباب به او گفت : چرا دیر آمدى ؟ داستان را گفت ، مولایش پرسید :  به چه دعا مى‏کردى ؟ گفت : اوّل آزادى خود را خواستم ، ارباب گفت : در راه خدا آزادى . گفت : دوّم براى خود مالى خواستم تا با آن زندگى خود را اداره کنم ، ارباب گفت : چهار هزار درهم از مال من براى تو . گفت : سوّم خواستم خدا از سر تقصیرات تو بگذرد و توفیق توبه به تو عنایت کند ، ارباب گفت : توبه کردم . چهارم : خواستم من و تو و منصور بن عمار و مردم را بیامرزد ، مولایش گفت : آه که من مستحق این برنامه چهارم نیستم . چون شب رسید و به بستر خواب رفت در خواب شنید گوینده‏اى مى‏گوید : اى مرد ! آنچه وظیفه تو بود انجام دادى ، آیا در وجود من که خداى مهربان هستم مى‏بینى آنچه مربوط به خدایى من است انجام ندهم ؟ من تو را و غلامت ، منصور بن عمّار و مردم را بخشیدم.

  • سید مهدی