نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

روز مادره مردم

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۸۷، ۱۲:۳۵ ب.ظ
 

آمد ... و
واژگان نور میان کلام جهانیان جان گرفت
و آسمان عشق در میان دوستان ایمان، باران
آمد ... و هرم حضور آفتابی اش
سلام و صلوات را مهمان چشمان عاشقان  کرد و
حضور و رایحه سبز ایمان را تکرار.

میلاد

ام ابیها حضرت زهرا

مبارک


روز مادره مردم
چشم من تره مردم
هر کسی داره برا مادرش هدیه میبره مردم
من دلم تنگ مردم
کوچه ها رو میگردم
من به دنبال قبر گمشده  میگردم


 
  • سید مهدی

نظرات  (۲۸)

  • پسری از نسل زرتشت
  • درود
    ای خدا مردم ما را از مرده پرستی و بیگانه پرستی نجات بده...
    من هنوز منتظر جواب هایتان هستم...
    بدرود
  • ستاره سهیل
  • "به کدامین بلاد و شهر...
    به کدامین کوچه....
    به کدامین خانه تو را جستجو کنم..."
    وصال یار به روز شد
    منتظر حضورتون هستم
    عیدتون مبارک
    التماس دعا
  • مجتبی نریمیسا
  • salam
    saitet harf nadare vali ta weblog mano nabini namifahmi web chia booroo bebin hal kon
    www.FMTV.blogfa.com
  • حجره ی دانشجویی یک بسیجی
  • سلام.
    خودتون درمورد وزن این شعرتون توضیح بفرمایید.این چه سبکیه؟ شده ماجرای دل من شکسته تر از ......
    وقتی اومدن براتون غلط گرفتن.......
  • داود سیدی
  • سلام

    ولادت مادر سادات وجود مهرو عاطفه مبارک


    قالب وبلاگت خیلی قشنگه

    آرامشی گرفتیم


    زینب زهرا!
    مبارکت باد قدوم ناز مادرت.امروز را خوش باش که در راهند هر آنچه که خدا برای صبرت کنار گذاشته!
    خوش باش که کرب عظیم در راه است!
    خوش باش ...
    تولد حضرت زهرا و امام نازنین امت مبارک
    (من و فراش تابستون پارسال این موقع یعنی روز تولد مادر مدینه بودیم!)
    از یه مدینه رفته نمی شه توقع داشت روز تولد فقط فقط بخنده!
    اصلا خنده چیه!!؟
  • مروارید عرفان
  • سلام دوست عزیز و گرامی

    خوشحال از حضور پر مهرت .

    منهم روز مادر را صمیمانه بهمه مادران این مرز و بوم تبریک میگویم .
    سلام دوست عزیزم
    بدینوسیله میلاد با سعادت خانم فاطمه زهرا (س) را به محضر حضرتعالی تبریک گفته و خواهان سلامت و تندرستی شما می باشم.

    راستی به پسر زرتشت نگفتی تو چرا دنبال حضرت زرتشتی ؟ مگر ایشان هنوز زنده است که بهش افتخار می کنی؟
    یا علی
    سلام
    آقا؛ قالب نو و عیدتون و روز زن مبارک!
  • حجره ی دانشجویی یک بسیجی
  • به پسری از نسل زرتشت:
    می تونم. یعنی کاری نداره که من هم بخوام شما رو و اعتقادات و آئینتون رو......
    ولی این کار رو نمی کنم. این رو بهمون یاد دادن.
    پس شما هم حداقل ادب داشته باشید و به اعتقادات دیگران که هیچی ازش نمی دونید، احترام بذارید یا حداقل تر چیزی نگید. هموطن!
    سلام بزرگوار
    سالروز تولد یگانه بهانه خلقت حضرت زهرا (س) رویش و باروری مردان بزرگی را از دامان خاکی خود به مرتبه افلاک می رسانند تبریک می گویم .


    ارادتمند

    جوشقانی

  • پسری از نسل زرتشت
  • درود
    جناب حجره ی دانشجویی یک بسیجی :
    من هیچ دین و ایینی ندارم که بخواهید بهش توهین کنید و من حرف بد یا توهین نکردم...
    وبلاگم رو بخون تا پی ببری به افکارم...
    بدرود
    دوست عزیزم ارمیا
    سلام
    من شما را لینک دادم اگر صلاح دونستی وب خودتان اسلام در اروپا را لین بدید. البته با ادرس جدید ممنون یا علی
  • یکی از همونا که
  • برو یاد ....
    ...............................................
    به یکی از همون
    اگه چیزی هست یاایمیل بده یا آدرس وبلاگتو که...
    خودت رو هم معرفی نکردی
    یه چی شنیدی همینجوری پریدی وسط که چیزی گفته باشی؟؟؟
    این خبرا نیست
    سلام

    امام خمینی (ره) می فرماید:
    " فاطمه (س) اگر مرد بود نبی بود. اگر مرد بود بجای رسول الله بود. فاطمه زهرا(س) تمامی حقیقت انسان است. او موجودی است ملکوتی که در عالم بصورت انسان و صورت یک زن ظاهر شده است. فاطمه(س) زنی است که تمام خواسته های انبیا در اوست، تمام حیثیت و شخصیت زن در وجود زهرا(س) جلوه کرده است.


    موفق باشی
  • فاطیما (رزسفید)
  • با کمی تاخیر......

    چقدر قالب وبت خوشگله

    روز زن مبارک
    بسم الله
    سلام علیکم
    اشکستان را همیشه میخوانم ...
    چه خوب!
    میلاد ذات نور و مادر نور و همسر نور و زاده ی نور بر شما که از ذریه ی نورانی اش هستید مبارک باد ....که مبارک است مبارک !
    علی علی
    سلام
    خیلی گذشته ولی به هر حال عیدت مبارک
    ممنون که بهم سرزدی
    آپم بیا خوشحال می شم
    در ضمن قالبت هم خیلی قشنگه
    تا بعد
    سلام عزیزم. روز مادر رو به تو (!) هم تبریک میگم...
    انشا الله قدر مادرت رو بدونی.
    فدات
    بسم الله
    ممنون که نظرم حذف شد ...اهیمیتی ندارد ...نوشته بودم که بخوانید ...
    تجربه ای شد ....
    موفق باشید..
    علی علی
  • ستاره ( سالهای بلند من بی تو )
  • سلام منم این روز رو هرچند دیر شده تبریک میگم

    آپم خوشحال میشم بیای
    سلام
    خوبی؟
    به من سر بزن
  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    ممنون از توجهتون.
    پستم رو خیلی خوب خونده بودید و برداشت های قابل توجهی داشتید.
    راستی! میلاد بانوی یاس و حسن یوسف بر شما مبارک...
    شاد زی
    یا علی
    سلام دوست قدیما مهربان


    فک نمی کنی سادات باید تواین ایام مهمونی بگیرن وهدیه بدن !!!!!!!!!!!!!!!
    .
    .
    اخ چقد دلم تنگ شده برا یه مهمونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    .
    .
    .
    باشه خیالی نیست مهم اینه که ما هنوز هم هستیم.
    .
    .
    .
    یارضا
    سلام خوبی؟
    دفتر عشق بروز شد
    منتظر حضور گرمت میباشم
    موفق باشی
    سلام - هر چند گذشته ولی ولادن با سعادت غزیب و مظلوم مدینه - تنهاترین بانو - تنهاترین یار ولایت - سرور زنان هر دو عالم - الگوی پاکی و شجاعت حضرت فاطمه زهرا را به شما و همه دوستان تبریک می گویم .
    با سلام
    بعضی از حرفا جواب نداره
    چون نمی دانند مرده پرستی چه تعریفی داره
    بحث هم فایده نداره
    چون معمولا ....
    با سلام - هدفمند کردن یارانه بهترین سیاست است اگر درست اجرا شود . چون به همه به طور مساوی یارانه تعلق می گیرد . در حالی که اکنون پولدارها بیشتر از فقرا یارانه می گیرند .
    آیا به نظر شما سیستم امروز سیستم درستی است یا اینکه فقرا بیشتر یارانه بگیرند ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی