نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

دستامونو میبریم بالا

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۸۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ
بسم رب
از جلسه که اومدیم بیرن نتصمیم گرفتم در موردش بنویسم. آخه هم تجدیدخاطره بود هم یه حس عجیب. راستش جلسه که تموم شد قرار شد پارمیدا دعای فرج رو بخونه. همه منتظر بودن. پارمیدا هم اول یه نگاهی به جمعیت انداخت و بعد دستاش رو مثل قنوت بالا آورد و گفت:
دستامون رو میبریم بالا
با همدیگه میکنیم دعا
خدا که ما رو دوس داره
دعامون رو قبول داره
بعد شروع کرد: بس مل لا ه رح ما ن رححیم ال لا هم م کل ل ...
من کنار حاج علی نشسته بودم و صدای دعا خوندن حاج علی رو هم میشنیدم. احساس کردم اون هم مثل منوخیلیای دیگه مثل پارمیدا داره به همون سبک بچگونه میخونه.احساس کردم این دعا حتماً مستجاب میشه.این دعا با دعا های دیگه فرق داشت
حس عجیبی بهم دس داده بود. آخه یادم اومد اون موقع ها که مهد کودک میرفتم این دعا رو قبل از صبحونه تو مهد میخوندیم البته کامل تر از این بود میگفتیم :
دستامونو میبریم بالا
با هم دیگه میکنیم دعا
دعا به رهبر خدا
دعا به مامان و بابا
زنده و خوب باشن اونا
خدا که ما رو دوس داره
دعامون رو قبول داره
آمین یا رب العالمین
..........................................

دیگرازانتظارتوهم سیرمی شوم

ازحرفهای سردتودلگیرمی شوم

انگارمدتی ست که احساس می کنم

باتیک وتاک عقربه ها پیرمی شوم

وقتی که آمدی به گمانم همیشه ای

اکنون ولی به یادتوزنجیرمی شوم

آن روزگفته بودمت ای ماهروی من!

بااولین نگاه ،نمک گیرمی شوم

امروزازپس گذرروزهای تلخ

تسلیم بی بهانه تقدیرمی شوم

ای شهریارشهرغزلهای ناتمام!

شعرم تویی،بیاکه زمینگیر می شوم

بی آفتاب روی تودردادگاه عشق

من نیزسزاوارحکم تیرمی شوم

  • سید مهدی

نظرات  (۱۱)

  • مهشادوارزو
  • اخه خیلی نامردیه مابه همه ی وبلاگا سر میزنیم اماشما ؟؟؟ شما وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم به وبلاگ ماسر بزنیدو نظربدید
    خواهم که قلب گرمت آماج غم نگردد

    باغ دلت الهی دشت ستم نگردد

    اشک ندامت ای جان از چشم تو نبارد

    مرداب آرزویت سیلاب غم نگردد.
    سلام خوبی ممنون که بهم سر زدی بازم پیشم بیا منتظرتم
    سلام علیکم ..
    خوش به حال زیباتون ...
    راستش گرفتاریه دیگه ..
    نتونستم ..
    هفته آینده هم بعیده بتونم بیام ..
    لیکن جناب لب گزه پیشنهاد ایجاد یک حلقه مطالعاتی رو مطرح کرده که دارم روش فکر می کنم که اگه بشه پا بگیره .
    شخص خود من بهش خیلی نیازمندم ..
    بهش فکر کن نتیجش رو هم بهم بگو ..
    به دوستان اهل اندیشه هم خبر بده.
    علی علی
  • بنت الهدی صدر
  • خدا که ما رو دوس داره
    دعامون رو قبول داره

    واقعا همینه


    مرا آفرید... آن که دوستم داشت




    یا علی
  • بنت الهدی صدر
  • بر تیغه سفال های عمود این شهر؛


    تیغه: آنچه باریک است و عرضی ندارد. آسیب زننده هم می تواند باشد.
    سفال: گٍل پخته، با تجربه، گٍل سوز و گداز دیده
    عمود: آن چه می ایستد. آن چه بر زمین کوبیده می شود. متحرک یا غیر متحرک

    سوار بر تیغه سفال های عمود این شهر:
    من انسانم که به دیوار انسان هایی دارم بالا می روم که هیچ عرضی ندارند، تجربه سوز و گداز و سختی دارند، اما تحمل نه! باریک اند و اگر کمی روی ستون های سست شان بایستم و بخواهم افق را دید بزنم، به طرفت العینی مرا کله پا می کنند...
    مردم این شهر همه اهل نا رو اند... هیچ کدام جوانمردی را در سوز و گداز حفظ نکرده اند و اما آیات تنهایی از بر هستند و نا امیدی را در گوش و جانت مثل زهر می چکانند تا سر انجام در خاگ گل شده از اشک هایت مدفون شوی...
    یا علی
    همیشه وقتی یه بچه می بینم ذوق می کنم عاشق اون معصومیتشونم اما یه کمی که می گذره با خودم می گم 20 سال دیگه ایا اونها به همین اندازه معصومن ؟ غمگین می شم.
    شعر آخری قشنگ بود.

    کاش برام مشکل پیش نمی اومد و توفیق زیارتتون رو پیدا می کردم.
    زندگی رسم خوشایندی است
    زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ
    پرشی دارد اندازه ی عشق
    زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد
    زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد...
    دلم چه ساده بود
    نشست منتظر چشم به راه گوش به زنگ
    تا کسی تلنگری به در زند
    تا کسی به جاده ام سفر کند
    ولی گلم دلم چه ساده بود
    نه نبود ...!؟
    چرا ساده بود
    به سادگی یک غزل که خواندی و امید بستم به تو
    به سادگی یک نفس
    به سادگی شیطنتهای بچه گانه ام
    به سادگی خاطراتی که تو برای من رغم زدی
    به سادگی طعم سیب....
    اللهم عجل لویک الفرج
    به نام حضرت دوست




    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج




    در پناه حضرت دوست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی