نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

۵ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

۲۹
مهر

 آقا گمانم من شما را دوست...

حسی غریب و آشنا را دوست...

نه نه!چه می گویم فقط این که

آیا شما یک لحظه ما را دوست؟

منظور من اینکه شما با من...

من با شما این قصه ها را دوست...

ای وای!حرفم این نبود اما

سردم شده آب و هوا را دوست...

حس عجیب پیشتان بودن

نه!فکر بد نه!من خدا را دوست...

از دور می آید صدای پا

حتی همین پا و صدا را دوست...

این بار دیگر حرف خواهم زد

آقا گمانم من شما را دوست...

  • سید مهدی
۲۲
مهر

نظام کیک و ساندیس می خرد و سران فتنه بادکنک به اسراییل می فرستند

بسم الله الرحمن الرحیم.

نظام کیک و ساندیس می خرد و سران فتنه  بادکنک به اسراییل می فرستند

عصر امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که استقبال کنندگان از احمدی نژاد همه ایرانی اند و از ایران به هر طریق به لبنان برده شده اند.خبری که طی روز های قبل از جانب برخی از افراد به صورت طنز مطرح می گردید اما امروز از جانب یکی از رسانه های فتنه گران به طور کاملاً جدی مطرح شد.خنده دار بود. این خبر از جانب این سایت به میر حسین موسوی نسبت داده وبیان شده بود که: که اگر از احمدی نژاد استقبالی در لبنان بشود مطمئنا استقبال کنندگان ایرانی هستند!این جمله تا حدودی برایم آشنا بود.یاد حرف عفت مرعشی افتادم که گفته بود:اگر احمدی نژاد در انتخابات پیروز شود حتماً تقلب شده است.راستش نمیدانم این ها با چه رویی این جرف را زده اند. پیش بینی سران فتنه از شکستشان باعث بروز اظهارات عفت مرعشی(رفسنجانی) شده بود و این بار موفقیت احمدی نژاد در عرصه های سیاسی و بین المللی و محبوبیت وی در دنیا موجب شد میر حسین موسوی دست به چنین اظهاراتی بزند.هر چند بیان چنین اظهاراتی از موسوی  دور از انتظار نبوده و وی سابقه چنین اظهاراتی را در خصوص راهپیمایی عظیم ملت ایران در 9 دی  داشته و گفته بود: مردمی که در تهران راهپیمایی کرده اند از شهر های دیگر به تهران آورده شده بودند.همچنین در بخشی از سخنان موسوی آمده بود :مردمی که به لبنان فرستاده شده اند همان هایی هستند که به خاطر کیک و ساندیس به راهپیمایی میرفتند. نمیدانم کیک و ساندیس های لبنان چه طعمی دارد. اما ای کاش به ما هم میگفتند تا ما هم برویم و برای یک بار طعم آنها را بچشیم. در خبر دیگری که امروز منتشر شده بود خشم همزمان سران رژیم صهیونیستی بود که همانند سران فتنه نتوانستند خشم خود را کنترل کنند و در اقدامی همسو با سران فتنه خواستار باد نمودن 2000 بادکنک سبز بودند تا در مرز لبنان به هوا فرستاده شوند.اما گویا مغز سران این رژیم نیز به اندازه فتنه گران کار میکند و تنها اقدامی را که میتوانستند انجام دهند خالی کردن باد های ناشی از غم و غصه شکست بوده.هر چند این  بازدم به حدی متعفن و کثیف است که بوی نا مطبوع آن را خود شان نیز نتوانستند تحمل کنند و تنها راه  نگه داری آن را فضای سبز لجنی بادکنک های سبز دانستند.

پ ن:

عصر امروز یکی از دوستان تماس گرفت و بعد از کمی خوش و بش  گفت  موسوی در جدید ترین اظهاراتش  گفته : که اگر از احمدی نژاد استقبالی در لبنان بشود مطمئنا استقبال کنندگان ایرانی هستند!

خنده ام گرفت فکر کردم شوخی میکند.اما دیدم کاملاً جدی صحبت می کند. یعنی موسوی هم به حال و روز شیخ دچار شده و این آخر عمری طبع طنزش گل کرده.به سراغ اینترنت رفتم و بعد از سرچ مطلب دیدم که بله !موضوع صحت دارد و جناب موسوی این اظهارات را بیان داشته است.کمی فکر کردم که چه چیزی باعث شده که چه چنین اظهاراتی بیان شود.دیم همه اش تقصیر نظام است که به این کمردم عشق تظاهرات و راه پیمایی کیک و ساندیس نرسانده.اصلاً این مسئولین ما نمیتوانند فکر کنند که می توانستند به جای اینکه این همه هزینه کنند و در همین ایران کیک و ساندیس ها را پخش کنند گذاشته اند تا در لبنان پخش کنند.اصلاً چه کسی می خواهد این همه کیک و ساندیس را به لبنان ببرد.راستی چند نفر نیرو می خواهد تا این همه کیک و ساندیس را توزیع کنند.اصلاً چند تا یخچال می خواهد که این همه ساندیس را خنک کند.راستی اگر نی نبرند چه میشود؟؟؟؟؟

  • سید مهدی
۱۷
مهر
  • سید مهدی
۱۲
مهر
بسم‌الله الرحمن الرحیم
پیکر مطهر و معطر شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و ‌آرامبخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.
دانشگاه شاهد خود گلخانه‌ای عطرآگین است و امید است با قدوم این شهیدان بیش از پیش منشأ خیر گردد.
از رئیس محترم دانشگاه شاهد و همکاران علمی و اداری و نیز دانشجویان این دانشگاه متشکرم.
انشاءالله همه موفق باشید.
سید علی خامنه‌‌ای

دست خط آقا اشکستان

  • سید مهدی
۰۱
مهر

 

اولید روز دبستان باز گرد

کودکی های قشنگم باز گرد

کاش میشد باز کوچک میشدم

لا اقل یک روز کوچک می شدم

یاد آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچها که بودش روی دوش

ای معلم نام و هم بادت بخیر

یاد درس آب و بابایت بخیر

ای معلم ای دبستانی ترین احساس من

باز گرد این مشق ها را خط بزن

پ ن:

۱) بخونید این جا رو

۲)امام هادى (علیه السلام):
إذا أشکَلَ عَلَیکَ شَى‏ءٌ مِن أمرِ دینِکَ بِناحِیَتِکَ ، فَسَلْ عَن عَبدِ العَظیمِ بنِ عَبدِاللّه‏ِ الحَسَنِیِّ علیه‏السلام
هرگاه در دیار خود در کار دین به مشکلى دچار شدى ، آن را با عبد العظیم حسنی (علیه السلام) در میان بگذار .


 

  • سید مهدی