نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب


شب بود.رفتم مسجد و دیدم مسئول کتابخونه هم اومده.یه سلام علیک نیمچه گرمی با هم کردیم و نشستیم تا نماز شروع بشه.تو همین حین بود که به برگه در آورد و به ما نشون داد.گفتم جل الخالق.این دیگه چیه

یه خبر بود.خودم داشتم از تعجب شاخ در می آوردم.متن خبر با کمی سانسور و ...این بود:

دوره آموزشی وبلاگ نویسی در کتابخانه .... برگزار شد

 یکدوره آموزشی وبلاگ نویسی در سالن کتابخانه خواجه  ... برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، در این دوره 40 نفر از اعضای فعال کتابخانه شرکت داشتند که ....(این سه نقطه یعنی خودم)  مدرسی دوره را برعهده داشت.

در این دوره شرکت کنندگان با چگونگی وبلاگ نویسی آشنا شده و تعدادی از برترین وبلاگ های موجود به ان ها معرفی شد.

با توجه به استقبال از این دوره آموزشی بنا شد این دوره ها به صورت مستمر در کتابخانه برگزار شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان...در رابطه با هدف از برگزاری این دوره های آموزشی گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی ، لازم است کتابخانه ها به عنوان مکان هایی فرهنگی در این زمینه همگام با پیشرفت های روز حرکت کنند.

وی افزود: آشنایی جوانان و نوجوانان با فضای مجازی و شیوه استفاده از ان، در صورتی که توسط افراد فرهیخته و فرهنگی صورت گیرد نتایج مثبت بسیاری در بر خواهد داشت .

وی ادامه داد: در مقابل اگر این آشنایی از طریق گروه ها و شبکه های نامناسب انجام شود، نه تنها مفید نخواهد بود بلکه می تواند تمامی آینده و زندگی نوجوانان و جوانان را تحت تاثیر قرار دهد.

ایشان  خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل کتابخانه های عمومی قزوین، آماده همکاری با تمامی ارگان ها و دستگاه های آموزشی و فرهنگی است تا امکان برنامه سازی و برنامه ریزی مناسب و اجرای فعالیت های مفید در این زمینه هرچه بیشتر فراهم شود.

--------------

 

باور کنید من در جریان نبودم.من اشتباهی بودم.من هیچ کسی رو اذیت نکردم.من نمیدونستم این قدر جمعیت بوده و خبر نداشتم.اون هم تو این سرما.خدایا تو شاهدی که من فکر می کردم 39 نفر بودن نه 40 نفر.خدایا من اصلا خودم رو در این حد نمیدونستم که بشم نفر 40م.

خدایا من رو چه به وبلاگ نویسی و اون هم مدرسی دوره.

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی