نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

بسم رب  شهدا

مراسم تشییع شهدای اربعین در دانشگاه علم و صنعت

باز هم غربت شهدا

 

تشییع شهدای اربعین

 

شهدای دانشگاه علم و صنعت در اربعین

تشییع شهدای دانشگاه علم و صنعت در اربعین

 

تشییع شهدای اربعین

 

تشییع شهدا در اربعین حسینی

نمیدونم گفتن این حرف درسته یا نه. نمیخوام بنویسم بعد از شهدا ما چه کردیم یا چه نکردیم. دوست ندارم به کسی گیر بدم یا باز هم مثل دفعات قبل ابراز شرمندگی کنم. اما یه سوال برام پیش اومده.

چرا صدا و سیما این اواخر در ارتباط با شهدا کم کاری میکنه. خدا کنه که من اشتباه کرده باشم اما هیچ تبلیغی یا برنامه ای در خصوص دفن شهدا ندیدم. حتی دفعه قبل اگه اشتباه نکنم فاطمیه بود که قرار بود چن تا شهید رو دفن کنن.اون بار رو مطمئنم که اصلاً هیچ اطلاع رسانیی نشد.

اما بخه جاش یه بنده خدایی رو تا تونستن بزرگ کردن. اسم نمیبرم. اما این قدر تبلیغش رو کردن که حتی ننه بزرگ من (خدا حفظش کنه) که سواد نداره مشخصات کامل اون بنده خدا رو و ساعت پخش برنامه هاش رو میدونست.

بی خیال.

التماس دعا

  • سید مهدی

نظرات  (۲۸)

سلام
خوبی
قالبت ok
به ما سر بزن....
  • مهندس شیعه
  • بسم الله
    با سلام خدمت دوست بسیار عزیزم...
    خوبید ایشالا؟
    در مورد طرحا نظر لطفتون بود...
    منم اربعین رو خدمت شما تسلیت عرض می کنم...

    می دونی به نظر من اساسا خاک کردن شهدا تو دانشگاه های امروزی شاید زیاد جالب نباشه...اره از لحاظ ایده الی منطق خوبی داره...
    اما باید برای اینکار یه سبک سنگینی هم بشه... مهمتر از منطق پشتوانه ی این عمل یعنی خاک کردن شهدا در دانشگاه اینه که به این بزرگواران که بی شک هممون مدیونشونیم بی احترامی نشه...

    حالا باز علم و صنعت که خیلی خوبه از لحاظ جو دانشگاه....شریف و امیر کبیر دیگه...کمااینکه وقتی شریف بردن متاسفانه....
    بگذریم

    وقتی نماز می خوندی یا روضه گوش می دادی یا فکر می کردی خوشحال می شم موفقیتم رو از خدا بخوای

    یا قمر بنی هاشم
    سلام
    اربعین سید و سالار شهیدان رو تسلیت عرض می کنم
    دستت درد نکنه
    عکسهای قشنگی از این مراسم گذاشتی
    خوش به سعادتشون
    التماس دعا
    یاران چه غریبانه ...
    با عرض سلام و احترام:
    به واقع نمی دانم چه عرض کنم؟!
    خوش به سعادتشان که عاشقانه زیستند و عاشقانه رفتند...
    دعایم کن تا من نیز بال پرواز داشته باشم...
    خدا خیرت دهد
    ایام به کام و التماس دعا
    بسم الله نور...
    انا لله و انا الیه راجعون
    سلام علیکم
    آجرک الله ...
    جایگاه عقل و تعقل در سیره ی معرفتی حضرت عباس بن علی (ع) *** قدم اول
    چله نشین غم تو شده ام ...و من چهل عمر به پای غمت گریه می شوم ....
    اربعین در عقل سرخ !
    علی علی
    سلام
    بعد از شهدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    به گفته شریعتی :
    آنانکه رفتند ...
    آنانکه ماندند...
    وگرنه ...
    سلام دوست عزیز این نظر من راجع به پست قبلیت هستش و در مورد این پست حرفی ندارم چون هر چی بگم با سیاست ارتباط دار میشه و من از سیاست متنفرم در ضمن شما هم وقتت رو برای این جور سوالها نزار چون هیچ جواب قانع کننده ای پیدا نمی کنی . متاسفانه فقط اسم امام زمان رو مملکت ما مونده نه بیرفش اگر هم باشه یه چیز ظاهری هستش خودت بهتر میدونی چی میگم . اما در مورد پست قبلیت واقعا گل کاشتی . متن اثر گزاری بود . به نظر من عشق یعنی عشق حسین و زینب . یه عشق لایتناهی. آدم کمتر خواهر و برادری رو میتونه پیدا کنه که اینجوری همدیگر دوست داشته باشن . واقعا فراتر از اونی بوده که ما ها الان فکرش رو میکنیم . خیلی سخت برادر آدم رو جلوی آدم سر ببرن . به هر حال حسین و عباس و زینب و ..... اینجوری سختی کشیدن تا عبرتی باشن برای ما که خودمون رو به هر چیزی نفروشیم . اینجوری تو تاریخ موندگار شدن تا بگن که عشق به خدا و آزادی فراتر از یه عشق مادی یا هر چیزی که الان هستش هست . اما افسوس که خیلی ها این رو درک نمیکنن . و فقط میگن حسین تشنه بود . اون چیزی که حسین رو آزار میداد تشنگی زن و بچه هاش نبود جهالت مردم و عشق پوچ و هوس بود , دقیقا همین چیزی مه الان تو جامه ما رواج داره . بگذریم
    من آپ کردم . خوشحال میشم بهم سر بزنی
    این هم آی دی من :
    Lovel_4_u_ar@yahoo.com

    یاعلی
  • بوی خوش ظهور
  • سلام
    از اینکه سرزدی ممنون من میخواستم بگم که اگه شــــــــــــــــــــــهداء غریب و مظلوم نبودنند الآن این همه فساد در جامعه ما وجود نداشت زیراهیچ کس جرات نداشت خون شهداءرا پایمال کند
    پنجره زیباست اگر بگذارند...چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند...
    من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم....عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند
  • غریبه آشنا
  • کجایند مردان بی ادعا
    سلام
    کاش یادمون می اومد دیروز که امروز غرور قرق در منیتمان نکند. کاش میماند در دلهایمان نقش گل لاله تا که پرپر نکنیم لاله های زنده را. به راستی کدام پنج مادر هنوز هم چشم انتظارند تا شاید خبری از فرزندشانبیاید بی آنکه بدانند فرزندشان ... و باید فریاد زد بر سر آنان که می خواهند یاد زندگان را در مرگ شخصیتشان دفن کنند. وباید حسرت همراه چون منی باشد که چه شده بر من که امروز بوی شهادت را در خود احساس نمی کنم.
    گلبرگ سرخ لاله ها در کوچه های شهر ما سرتاسر ایران ما بوی شهادت می دهد. شاید 5 شهید مدفون در کنار مهدیه امام حسن مجتبی نزدیک دانشگاهی که تنها بوی شرافت در آن وجود ندارد نشانی بر ننگ و شرم ما باشد که نه بعد از شهدا چه کردیم بلکه با شهدا چه کردیم
    ودیگر هیچ............
    در پناه گل سرسبد آفرینش مهدی فاطمه
    سلام
    یه مطلب جدید گذاشتیم
    سری بزنید و نظری بدید
    منتظرتونم
    حقتونو بهتون میدید داداش
  • مامانی هستی (سایه صبور)
  • سلام
    کاملا" درست میگی برای پنج شنبه تبلیغ درست و حسابی انجام نشد . انگاری خیلی چیزا داره کمرنگ میشه خیلی چیزا.............
    سلام
    ممنون از حضورتون و نظر زیباتون
    الان در حریم قدس رضوی خصوص شما دعا کردم که خود آقا جواب دلت رو بده
    و شهدا
    راهشان نورانی و پر رهرو است
    چه صدا و سیما بخواهد چه نخواهد
    سلام
    یه مطلب جدید گذاشتیم
    سری بزنید و نظری بدید
    منتظرتونم..
    ضمنا" عکسای قشنگی گذاشتی...
    سلام دوست عزیز
    هم عکس و هم نوشته هات تاثیرگذار بود
    موفق باشی
    به نام خدا سلام برادر خوبم
    ناراحت شهدا نباش چون اونا غریب نیستند بلکه این ما هستیم که در غربت و دربه دری به سر میبریم .بیا دنبال راهی باشیم که از این غربت جون سالم به در ببریم .
    ومن الله التوفیق
    تا کشف و شهود رمز معنا شدن است
    هر قطره پر از مجال دریا شدن است
    درویش به خلسه رفته میداند و بس
    هر گم شدنی کلید پیدا شدن است

    ممنون از حضور سبزتون.
    همیشه همینطور بوده خوها زود از یاد میرند و بدها.......
    منتظر حضور دیگرتون می مونم
  • غریبه آشنا
  • سلام
    وصال یار به روز شد
    خوشحال میشم بهم سر بزنید
    در پناه امام عصر(عج)
    سلام دوست عزیز
    رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم



    با مطلبی در مورد امام حسن بروزم
    منتظرتون هستم
    شما هم در این ایام برای ما دعا کنید

    سلام ارمیای عزیز
    دست بر دل خونمان نگذار که این صدا و سیما را چه می شود ..
    اصلا بنا نیست به هیچ چیز اصولی توجهی شود
    دلمان از دست خودی ها بیشتر می سوزه تا غریبه ها
    به نام خدا سلام علیکم
    با مطلبی با عنوان
    رقیه تنها
    بروزم .
    در ایام شهادت سرور کائنات و مولای مظلومان امام حسن غریب مادر علیهم السلام مارا از دعای خیر فراموش نکنید .آخه کجای دنیا جنازه کریمانشان را تیر باران می کنند و با کدام پیغمبری اینگونه رفتار شد و اهل بیت کدام پیغمبری را اینقدر اذیت نمودند .
    ومن الله التوفیق


  • غریبه آشنا
  • سلام گفتم تو این ایام به روز می کنید.
    به هر حال ایام رو تسلیت می گم
    التماس دعا
    در پناه امام عصر
  • غریبه آشنا
  • سلام
    شوخی یا جدی انگار رفتید
    نمی دونم
    به هر حال وصال یار به روزه
    خوشحال میشم سر بزنید
    در پناه ولیعصر (روحی و ارواحنا لتراب مقدمه فداه)
    به نام حضرت دوست




    از همه این حرفها که بگذریم


    در اندیشه شهدا بودم و خاطرات آن روزهای به یاد ماندنی
    به تصاویر زیبایی که درج کردی نگاه میکنم



    برایم یک نکته خیلی عجیب بود
    شاید خطای دبد در عکس باشد که البته بعید هست


    اما تعجبم از خسیسی هست که در تخصیص قبر به اندازه واقعی برای شهدای گمنام
    از سوی مسئولین دانشگاه علم و صنعت به کار برده شد

    آخه فکر نکردن که آن شهید در روز قیامت از همان قبر برانگیخته خواهد شد
    و ایا حق ندارد بداند او که جانش را در دفاع از این آب و خاک و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی هدیه کرد

    از یک مرده عادی و یا حتی اعدامی کمتر هست
    چـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا قبرش را کامل به او نداند؟؟؟؟؟؟؟؟؟










    در پناه حضرت دوست
  • فاطیما (رزسفید)
  • چه قالب با کلاسی!!!

    با بعضی حرفات موافقم.....
    اما دفن شهدا تو دانشگاه!!!!!!
    برای چی؟؟؟به چه منظوری؟؟؟؟
    آخه دانشگاه جای درس خوندنه ....مگه نه؟؟؟؟
    به نظر من که کار جالبی نبوده........
    ببین من دست همه ی اوناییکه واسه وطن من شهید شدنو میبوسم اما فکر میکنم اگه هر چیزی در جای خودش باشه ارزشمندی خودشم حفظ میکنه....
    در مورد صدا و سیما باهات موافقم.....
    یکیش خود من از شهید چمرانو شهید همتو.....فقط اسم یه خیابونو یه اتوبان بیشتر چیز دیگه ای نمیدونم!!!
    بعضی وقتا با خودم میگم این بنده خداها اگه میدونستند آخر سر ازشون میخاد اسم یه کوچه و خیابونو....اینا بمونه اصلن نمیرفتن جنگ....
    دقیقن برعکس تو من دوس دارم بپرسم بعد از شهدا شما چی کار کردید!!!!
    ما که حالا سنمون نمیخوره...اما هموناییکه دم از جبهه و جنگ میزنن و خاطره و عکس از شهدا تو وبلاگشون میذارن بعد از شهدا چی کار کردن؟؟؟بعد از انقلاب چی کار کردن؟؟؟ به اون آرمانای انقلابشون رسیدن؟؟؟اصلن آرمانای انقلاب چی بود؟چی شد؟کاری به این کارا ندارم..یه کلام...من الان تسلط بیگانه رو بیشتر حس میکنم!!
    دیگه اون زمانا که جنگها مرزی و زمینی بود گذشت...نگذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فاطیما (رزسفید)
  • حالا اینارو بی خیال...
    رای میدی؟؟؟
    به قول پدربزرگم هرآنکس که به قدرت برسد..مست نگردد....مرد است.....

    به نظرت این ورا مرد هست؟؟؟!!!
    سلام دوست عزیز
    اومدم به خونه م دعوتت کنم
    با شعری که شاید.............
    شاید به نظر تو هم زیبا بیاد
    یا شاید درد دل تو هم همین باشه که سیمرغ نوشته....
    تشریف میاری؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی