نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

...

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ
الآن فقط دوست دارم قدم بزنم و گریه کنم.به شدت

دوست دارم الآن بارون بباره.به شدت

دوست دارم زیر بارون زار بزنم.به شدت.

و این روزها احساسم احساسه تنهایی عجیبیه .به شدت

و ...

کاش می شد کمی آروم بشم.کاش میشد کمی....

و این روزها ...

هیچ کس نیست.هیچ کس...

و من ...

-------

هیچ وقت دوس نداشتم این جوری بنویسم.

اما باز مجبورم.

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی