نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

دود و آتش

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

آرام آرام.علی و چند نفر به زیر تابوت و 4 طفل یتیم به دنبال آن

چه خبر است؟

باید سکوت کرد مبادا که بیدار شوند  نا اهلان و نامردان. آستین های عربی در دهان کودکان است و اشک هایشان جاری است

خدایا!اشک یتیم است که به زمین میچکد...

قبر آماده است. 

چه میکشد علی

محرمی در آن جا وجود ندارد که بدن زهرا را درون خاک بگذارد

 و ناگهان دو دست از درون قبر هویدا میگردد

که علی جان! امانتم را به من برگردان آه یا رسول الله چه قدر مهربانی. باز هم به دادم رسیدی

 

یادت هست

این من بودم که تو را با دست خود به میان قبر نهادم

و در هنگام مرگ جان تو از سینه  و گردنم پرواز کرد

ببخش

 بگیر امانتت را

بگیر یاسی را که به من سپرده بودی

نیلوفر شده است

امانتت باز گردانده شد

چیزی از من مپرس که شرمنده ات هستم

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۲۳)

سلام وبلاگ خوبی دارید
به من هم سر بزنید
در پناه حق
  • پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی)
  • وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
    در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید.
    من قصد توهین نداشتم
    ببخشید
    الهی بشکنه دست....
    سلام بر مادر همیشه تاریخ زهرای اطهر
    مادر!اگر نبود محرم پسرت و رمضان حیدرت و...فاطمیه این سر کجا سامان می یافت؟؟
    خدایت را شکر مادر.اما کاش مرهم این سر های بی سامان سر حسین و فرق و دل شکسته ی علی و ....پهلوی تو نبود!هرچند همه می دانیم درد شما زخم تن نبود زخم زبان بود....
    وبلاگت خیلی جالبه
    خوشال می شم یه سری هم به وبلاگم بزنی
    آهای مردم دنیا!
    غم عالم همینه
    دست مرد رو ببندن
    زنش این رو ببینه

    بابام خونه نشینه
    بعد غم حبیبه
    دلم براش میسوزه
    آخه خیلی غریبه....

    به حق مادر به کوری چشم دشمن:
    یاعلی
  • از تبار گل یاس
  • سلام .
    ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت یاس نبوی وبلاگ آخرین گلبرگ گل یاس به روز شد .
    منتظر حضور سبزتان هستم .
    در ضمن تبادل لینک هم میکنم .
    مهدوی باشید و سبز
  • از تبار گل یاس
  • سلام .
    ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت یاس نبوی وبلاگ آخرین گلبرگ گل یاس به روز شد .
    منتظر حضور سبزتان هستم .
    در ضمن تبادل لینک هم میکنم .
    مهدوی باشید و سبز
  • مجتبی(توحید)
  • به نام خدا سلام علیکم
    ایام شهادت مادر مهربان امت را به شما تسلیت عرض مینمایم .
    مادر این روز ها در حال و هوای دیگری است. نگاهش همه به اینور و آنور است انگار گوش به زنگ چیزی است. درست مثل آن روزهای عجیب!

    انگار منتظر است. در این فکرم که تا مادر چادر به سر کرد چه بگویم:

    مادر! دست مرا می گیری؟ میدانم که می خواهی تند بروی‘ دستم را که بگیری من هم کنار شما تند میدوم. میدانم دست و رویم نشسته است‘ لباس هایم نامرتب است ولی با این عجله مرا که میان این همه خار و خاشاک تنهایی رها نمی کنی‘ می کنی؟!

    مادر میدانم خیلی عجله داری‘من هیچ چیز نمی خواهم. حرف هم نمی زنم‘ فقط کنار شما میدوم! دلم برای شما می سوزد سراسیمه می دوی و نگران من هم هستی. نه میتوانی دیر برسی نه دل از بچه ات می کنی!

    ای خدا به مامانم کمک کن‘ مامانم عجله دارد...

    ومن الله التوفیق
  • از تبار گل یاس
  • سلام .
    ممنون از حضور سبزتان .
    به وب ارزشمندتان لینک داده شد.
    مهدوی باشید و سبز
    موفق باشید.
    سلام
    با تو ای کاش همسفر بودم
    پیشمرگ تو با پسر بودم
    کاش در موقع شکستن در
    من به جای تو پشت در بودم
    موفق باشی
    با سلام
    عزاداریها قبول
    یه سینای دیگه مشتریت شده
    از این به بعد ما امیر سیناییم
    یا زهرا
    سلام

    یادش بخیر صورتی ما خیلی صورتی بود ولی الان خیلی بی رنگ شده؟
    .
    .
    .
    اخبار رو دنبال کن.
    .
    .
    .
    شعرت هم قشنگ بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    .
    .
    .
    یارضا
    سلام مطلب قشنگی بود
    وشحال می شم بهم سر بزنی
    سلام
    خیلی مخlessایم آقا...
    این حرفا کدومه؟
    ما سر می‌زنیم، گاهی نظرمون نمی‌آد...
    موفق باشی
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)
    السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده یا فاطمه بنت رسول الله سلام الله علیها
    شهادت ام ابیها بر شما تسلیت باد
    حرکت وبلاگی حمایت از روحانی عدالتخواه سیرجانی
    خبر زیر را در وبلاگتان انعکاس دهید و از دیگران نیز بخواهید آنرا در وبلاگشان درج کنند :

    حجه الاسلام جهانشاهی روحانی عدالتخواه سیرجانی، صبح امروز و به منظور دادخواهی و اعتراض به زمین خواران سیرجان پیاده٬عازم تهران شده است.

    مطابق اخبار دریافتی توسط خبرنگار عدالتخانه، وی چندی پیش این اقدام اعتراضی خود را اعلام کرده بود و طبق آخرین اخبار رسیده وی هم اکنون در سی کیلومتری سیرجان در شهر زیدآباد با پای پیاده طی مسیر نموده است.

    در همین راستا دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های پیام نور، آزاد و تکنولوژی سیرجان با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بودند که پس از گذشت دو سال از مطالبات مردمی و عمومی شدن بحث زمین خواری های سیرجان، برخی مسوولین چنان سرمست و مغرور پست و مقام اند که خود را حاضر به جوابگوئی در برابر مردم نمی بینند.

    دانشجویان مذکور تاکید کردند: برخی مسوولین بجای خدمت به مردم و برخورد قاطعانه با دزدان بیت المال، افراد عدالتخواه را تهدید یا زندان می کنند، مفسدینی که خود ریسمان وحدت بین مردم و مسوولین را بریده اند و آنان که با آرامش هیچ خطری را متوجه خود نمی دانند و اموال مردمان محروم را غارت می کنند.

    دانشجویان مذکور در این بیانیه تصریح کرده اند: اکنون که طلبه مبارز سیرجانی جهت دادخواهی، قصد حرکت به سمت تهران با پای پیاده را دارد از مسوولین می خواهیم عوامل مفسد را محاکمه و مجازات نمایند و به اطلاع عموم برسانند در غیر این صورت ما خود را موظف به حمایت از هر حرکت عدالتخواهانه در جهت احقاق حقوق مردم می دانیم.
  • ابوفاضل زلف یار
  • سلام
    من معلمم. ادبیاتم گفتم
    دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست
    شکسته باد...
    القصه یک ایراد کوچیک داشت باید می گفتم. شرمنده
    سلام.

    شعر قشنگی بود

    بنرت رو هم که تصییح کردی

    این شمع و نام مادر سادات بهتر نشست به بنرت.


    با یه مظلب در مورد مادر سادات به روز کردم البته چند روز پیش.

  • « روابط عمومی مسابقه ریحانه عشق »
  • با عرض سلام و عرض احترام خدمت شما دوست معزز،

    وبلاگ حاج حمید برگزار می کند .

    «»«»« مسابقه فرهنگی ریحانه ی عشق همراه با جوایز متنوع »«»«»

    بهمین مناسبت خدمت رسیدیم تا از شما جهت شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آوریم . انشالله شاهد حضورتان در جمع شرکتت کنندگان باشیم .

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس لینک شده مراجعه فرمائید .

    ضمنا موجب امتنان خواهد بود چنانچه لوگو ی مسابقه را در وبلاگ خود قرار داده تا علاوه بر حمایت معنوی از این مسابقه ، ما را در امر اطلاع رسانی و هر چه با شکوه برگزار شدن این مسابقه یاری فرمائید .

    فاطمی باشید و فاطمی بدرخشید
    سلام

    مهم نیست ما امام زمان (عج) را ببینیم مهم آن است که امام زمان (عج) ما رو ببینه
    خیلی ها حضرت علی (ع) رو دیدند ولی دشمن شدند.

    بروزیم
  • ابوفاضل زلف یار
  • سلام دل من غلطه
    یعنی شاعر گفته دلم شکسته تر...
    حالا اگر شما می فرمایید دل من قشنگ تر هم هست خوب قشنگ تره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی