نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

رنگی شد

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

 

بسم الله

رنگی شدیم

بالا خره صفحه این جا رنگی شد

رنگی که توصیفش ممکن نیست

سرخ یا سبز؟

چگونه شد که باز هم نوشتم

کی نوبت به او میرسد؟

خدا کند که آن روز هیچ گاه فرا نرسد

وقتی فکر میکنم تنم می لرزد

به یاد چشم های آبی زهرا


 

  • سید مهدی

نظرات  (۲۴)

سلام و عرض احترام


به روز شد


ایام به کام
با کمال افتخار و بالندگی زیاد و سرافرازی شادمانه


پرچمتان در سرای تنگ غروب به بالا رفت


امیدوارم لایق بوده باشم اینکار را کرده ام

دعایم کن


مدد ز غیر تو ننگ است مولای من یا علی مددی
سلام
صفحتونو رنگی کردید، رنگش هم نه سبزه نه قرمز.
رنگش
رنگ ایثاره
رنگ عشقه
رنگ وطن دوستیه
رنگ رشادته...

اصلا رنگش خداییه
به امید روزی که منجی عالم بیاد و جهان رو پر از صلح و دوستی کنه

اپتون عالی بود
موفق و شاد باشی
به نام خدا سلام علیکم
من حلوا می خواهم

گل را نشاندند و آبش دادند. باغ ساختند و حصارش زدند. طفل را آب و نانش دادند. وطن را مرز بستند و حفاظش کردند . ترکه نازک نهال را نشاندند و به قیم استوارش کردند. عمارت راچون بنا کردند‘با ستون استحکامش بخشیدند...

هیچ مادری طفلش را رها ساخت؟

هیچ باغبانی باغش را بی آب گذاشت؟

هیچ آموزگاری نوآموزش را به ترکه نواخت؟

هیچ کاسبی کسب ودخلش را به حال خودوا نهاد؟

هیچ معماری عمارتش را نیمه وا نهاد؟

هیچ طفلی لعبتش را در کوچه گذاشت؟

پس چرا حال ما این چنین است؟

باغ بی صاحب را چه کسی آب خواهد داد؟

طفل رها شده را چه کسی پناه خواهد داد؟

برای دیدن ادامه مطلب به وبلاگ تشریف بیاورید
سلام علیکم
جناب مسعود ده نمکی !!
شما از قدیم الایام به خودفروشی عادت و سابقه داشته اید. ما را باش که توقع داشتیم خودتان را به گیشه پر زرق و برق سینما نفروخته باشید ..

علی الظاهر قیمت حضرتعالی همچنان یک کمپوت گیلاس (اگه هم دچار مدرنیته شده باشید، آناناس) می باشد !!!
سلام

خوبی صورتی؟؟؟؟؟؟؟

آخر گذاشتم ..................................................................


درضمن برم تو عکست.


.
.
.
.
.
یارضا
سلام



خدا کند که آن روز هیچ گاه فرا نرسد انشا الله
باسمه تعالی
سلام علیکم
عکست قشنگ بود
اما یه توصیه از کسی که نمدونه غلم وخدکار و کاقض چه جوری نبشته می شه ولی ویرش گرفته یه چیزی بگه
فکر کنم هروقت که دلت رنگی شدهمون موقع رو کاغذ بنویسی بعد انتقال بدی تو وبت حرفات دلی تر بشه
ان شاالله همه به رنگ خدا بشیم
سلام
.
.
چشم صورتی من تازه شدم تو هم بشی بد نیست.
.
.
.
یارضا
سلام علیکم
نکته مهم پینوشت و تصویری است که در وبلاگ وجود دارد.
کامنت مهم است.. یادت نرود که کامنت بگذاری !
یا علی آقا سید گل
با سلام :



بدینوسیله از شما بزرگوار دعوت می شود تا در اولین جلسه ی همفکری و هم اندیشی با حضور استاد واحدی در محل سرای کتاب فرهنگسرای دانشجو حضور بهم رسانید.

زمان هر هفته روزهای شنبه از ساعت 17 تا 19

حضور شما به غنای فرهنگی جلسه می افزاید.
من دلواپس آن لحظه ای هستم که...!

من با عبور واژه از ذهن نا آشنای یک رهگذر بی اعتنا می شکنم،با خیال حرفی که شاید هیچگاه به زبان نیاوری ترک بر می دارم.با اضطراب از چیدن شقایقی که شاید هیچوقت چیده نشود می میرم،من دلواپس آن لحظه ای هستم که...!

خبر قابل گفتنی نیست جز اینکه آسمان ترجمه ی آن دو آهنگ عاشقانه را انگار بهتر از من و تو می دانست که در اوجش سخت می گریست و در فرودش نم نم.

ممنون عاشق
ارمیا رو که تموم کردم
انگار خودم تموم کردم
فرداش رفتم حرم امام
نزدیک حرم که میشدم نمیدونی چی بهم گذشت
همش زیر پامو نگگاه میکردم
انگاری هنوز ارمیا همونطوری رو زمین بود
کاش من جاش بودم
سلام

تصویر قشنگی انتخاب کردید
  • دکتر سید میثم
  • سلام علیکم
    ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم
    گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم
    دنیا اگر از یزید لبریز شود
    ما پشت به سالار شهیدان نکنیم
    به یاد چهره ای که از کربلای حسین عبدالله بن الحسن را برگزیده است .
    یا حق.
  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    بله من هم حرف ماری رو تصدیق می کنم.
    عکس جالبیه.
    یا علی
    مخلصیم داداش
    با سلام
    واقعا خوشحالم که به روز شدی
    من هم امیدوارم آن روز نرسد
    اللهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    سلام
    تشگر به خاطر تبریک صمیمانتون
    این جمله اما...... فکرمونو مشغول کرد
    فکر کنم پشتش یه دنیا حرفه
    یه دوست خوب داری
    فکر کن
    التماس دعا
    (دأب)
    یعنی چه ؟
    سلام من اومدم تا نگی یکوقت ایشاع بی معرفت بود به من سر نزد ولی خدایش این دختر منو یاد حزب الله لبنان میندازه
    راستش خیلی دلم میخواست یه سری به اونجا بزنم
    هستی جورش کنم با هم بریم
    اگه خواستی که بریم خبرم کن
    یا حق
    با سلام
    رنگ الهی زده ای بر صفحه
    شعر خدایی می نمایی تو باز
    یا علی
    http://www.bahar20.blogfa.com/
    خیلی بچه ی خوشگلیه .... گوگولی ...
    متن فوق العاده ای نوشتی پسر ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی