نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

نقد کتاب

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۸ ق.ظ


نشست تخصصی نقد کتاب در کتابخانه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد نخستین نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب نگاهی قرآنی به دوست و دشمن تالیف محمدرضا کاشفی در سالن کتابخانه خواجه نصیرالدین طوسی معلم کلایه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، این نشست با حضور 40 نفر از علاقه مندان به ادبیات برگزار شد .

یه بنده خدایی سخنرانی این نشست را برعهده داشت و ضمن ارایه خلاصه ای از کتاب مذکور به نقد و بررسی ابعاد مختلف ان پرداخت.

در این جلسه همچنین شرکت کنندگان نظر خود را در مورد کتاب مطرح شده بیان کرده و خواستار برگزاری مستمر این جلسات در مورد سایر کتاب های مورد علاقه خود شدند.

هدف از برگزاری این جلسات آشنایی هر چه بیشتر اعضا و مراجعان با کتاب های مفید ، افزایش روحیه تحقیق و پژوهش و آگاهی از فعالیت ها و برنامه های شبکه کتابخوانان حرفه ای است که به صورت مستمر اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی می کند .

دومین نشست نقد کتاب کتابخانه خواجه نصیرالدین طوسی به کتاب "من او" تالیف رضا امیرخانی اختصاص دارد.

کتابخانه خواجه نصیرالدین طوسی معلم کلایه در سال 1372 افتتاح شده و هم اکنون "حمیرا کاظمی الموتی" مسوول و " زین العابدین حسینی " کتابدار این کتابخانه هستند.

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی