نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

دختر آمد حیف مادر میرود

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ

 

دختر آمد حیف مادر میرود

                     زینب آمد

                               حیف

کوثر میرود

 

بسم الله
مادرا من خجلم
تو ببخشا که اگر صورت من نیلی نیست
یا که رخساره حق خواهی من ضربه خور سیلی نیست
پلک سالم دارم
بازو و پهلوی من بی درد است
لیک چشمانم اگر بهر تو گریان نشود نا مرد است
شد فدک باغ نمک بر دل پر ریش علی
مادرم شکر خدا که نخوردی به زمین پیش علی

کوچه ها غوغا بود
همه مردم نامرد
باغ دربش میسوخت
چار بلبل به ترانه مشغولبی خبر از همه جا
باغبان تنها بود
شاپرک له شده بود
غنچه یاس به زیر پا بود
باغبان تنها بود
ریسمان بر گردن
باغبان را بردند

میرسیدم به نوایی ای کاش
میشدم کهنه نخی ناقابل
میرسیدم به وصال
یا به نعلین علی
یا بر آن چادر کهنه که تو را بود به سر
مادر خاکی من
کاش خاکی بودم
میشدم مهر نماز
به عروج شب پیشانی تو میرفتم
واندر آن خلوت دور از اغیار
سجده ام را به تو میبخشیدم.

*کاش
شب رقص جنون شهدا در فکه
شال سبزی یه کمر
ذکر قدوسی یا فاطمه بر پیشانی
مصحفی کوچک در جیب لباس خاکی
که اگر تیر به قلبم میخورد
پیش از آن قاری قرآن می شد

*کاش

 بسان همه سادات بسیجی که به خاک افتادند
زائر آن قد بی مرقد تو می گشتم
گر اجازه به سخن میدادی
با صدایی لرزان جمله ای میگفتم
"مادرم قبرت کو"

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

سلام سید
خیلی قشنگ بود
دلم هوایی شد
خیلی دعام کن
یاعلی
مهدی ...........
خوش آمدید!
سلام علی قلب زینب الصبور
سلام
خوبی اخوی؟

از شنیدن رحلت ایت الله بهجت خیلی دلم گرفت.........

نمیدونیم تو دنیا چه اتفاقی میخواد بیفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا علی
  • مامانی هستی (سایه صبور)
  • انا لله و انا الیه راجعون
    فقدان عالم ربانی و مرجع تقلید شیعیان جهان حضرت آیة الله العظمی محمد تقی بهجت « رحمة الله علیه »را تسلیت عرض کرده و این مصیبت عظما را به ولی الله الاعظم « عجل الله تعالی فرجه الشریف » و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض می کنم
    به نام خدایی که آرام دهنده دلهاست
    با سلام وعرض احترام خدمت شما دوست عزیز
    درادامه سلسله جلسات نقد وبلاگها، که هرهفته به طور منظم برگزارمی شود، در این هفته به بررسی ونقد سجاده ای پر از یاس http://whiterose.parsiblog.com
    لذا بدینوسیله ازجنابعالی جهت شرکت در این جلسه دعوت بعمل می آید.
    پیشاپیش ازحضور گرم و صمیمی شما تشکر و قدردانی می شود.

    عده دیدارما : یکشنبه 3 خرداد ماه 88 از ساعت 17 الی 19
    نشانی: خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد ) - خیابان 21 - بوستان شفق - فرهنگسرای دانشجو - سرای کتاب
  • چشم انتظار
  • سلام
    بسیار زیبا بود
    کاش خاکی بودم
    می شدم مهر نماز
    به اروج شب پیشانی تو می رفتم
    ...
    در پناه حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی