نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

نفس

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۸۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

 

 

سلام

 

نفس کشیدن برایم سخت شده است.وسخت تر ار آن ماندن نفس در سینه است.سینه ای که جای تو در آن است.سینه ای که فقط تو را میطلبد.سینه ای که با هر نفس در انتظار این است که از تو بویی به مشامش برسدد. سینه ای که از بوی تعفن بی تو بودن دست به خودکشی زده .سینه ای که دیگران را خسته کرده.سینه ای که اشک چشمم را در آورده.سینه ای که گلویم را به بغض واداشته.وسینه ای که جگرم را خون کرده.اگر به فکر من نیستی به فکر سینه ام باش .واگر به فکر سینه ام نیستی به فکر دیگران باش.

  • سید مهدی

نظرات  (۴۹)

kheli bahale dastet dard nakone
en matalebo az koja peyda mikoni
rasti sheraye asheghoneye bishtare benevis

سلام خانم!

که حسین جان من است .....
عید میلاد سلاله های پاک حضرت زهرا (س)امام حسین و ابالفضل العباس و امام سجاد بر شما و همه دوستان مبارک
یا علی
ضمنا خودتان صاحب اختیار هستین ولی به نظر این حقیر قالب وبلاگتان با نوع موضوعاتی که می نگارید سنخیتی نداره
یا علی ..
سلام !
شرمنده ! فکر کردم .... هستین
که حسین جان من است ....
عید میلاد امام حسین -امام سجاد-حضرت عباس (علیهم السلام )بر شما و همه دوستان مبارک
سلام

وب زیبا و دلنشینی داری......

حدیث قشنگی هم زدی....البته من اینو چند سال گذشته از یه نفر شنیدم و خیلی هم به کارم اومد.

به خرابه ما سری بزنی خوشحال میشم.

التماس 2آ
سلام
افتتاحیه مجنون سرا با :
شهید علیرضا رستمی
یا هو .........................
  • آشنای غریب
  • مهدی جان سلام
    اون رفیقت یه کم داشت تند میرفت قیچیش کردم .
    اگه باهاش ارتباط داری بهش بفهمون که من با آدما یه کمی فرق دارم .
    تو که خودت بهتر میدونی .
    میخوامت ناجور .
    یا علی
    مهدی ................
  • آشنای غریب
  • سلام
    سند چشم انداز غیرت مردم ایرن و تهران
    حتما بخونید .
    یاعلی
    مهدی ...........................
    http://www.2indownload.blogfa.com/post-816.aspx
  • مسافرکوچولو
  • روحش قرین رحمت الهی...
    ذشذش لاشمثذ!!!
    ئخذشقشنث...
    رشمه اشق نشقه نخده صثذمخلثف شسشد لاشساشدل دهسف ....
    سلام.
    خوبی؟
    چه کارا می کنی؟
    این ده نمکی چه مرگشه؟! الکی واسه خودش نوشابه باز می کنه و دوره افتاده که میخواد مثلاَ حال منو بگیره!
    بهش بگو عددی نیست که بخواد با ما دربیفته. الان نظرشو که اینجا دیدم یادش افتادم.آدم اینقد مزخرف؟!!
    آقای ده نمکی ما کریم تر از اونی هستیم که بخوایم با کسی دربیفتیم. شما هم راتو بکش برو.
    اکثر آدما که احساس می کنن که با همه آدما فرق می کنن و یه چیزی تو وجود اونا هست که بقیه ندارن یا معصوم هستن یا ......
    آقای ده نمکی! با توجه به انسان شناسی نسبتاَ خوب خودم کاملاَ مشخصه که شما چه طور آدمی هستین. کاری ندارم که خودتون در مورد خودتون چی فک می کنین. اون چیزی که هستین رو عرض می کنم. هنوز اسیرین.
    کاملاَ برادرانه گفتم بدون اینکه خورده شیشه ای داشته باشم.تو خواه پند گیر خواه ملال. ضمناَ با توجه به عدم شناخت جنابعالی نسبت به بنده عرض کنم. اصلاَ آدم کینه ای نیستم و نسبت به همه بچه هایی که واسه خدا قلم می زنن احساس خدمت دارم!!!(عجب نوشابه ای واسه خودم باز کردم!) نمی دونم شما چه ذهنیتی راجعه به بنده داری که این حرفا رو می زنی.
    البته من کار خودمو می کنم و شما کار خودتونو.
    از طرف برادر کو چکتر
  • خانه طلبگی
  • سلام

    خدا قوت
    از مطالب وزین وبلاگت استفاده کردم
    موفق و موید باشید
    سلام
    ببخشید یه سوال داشتم.. اینجا وبلاگه یا رادیو پیام؟
    حالت خوبه؟؟؟؟
  • عزادار علمدار حسین(ع)
  • عرض ادب

    وبلاگت یکی از بهترین وبلاگهائیه که تاحالا دیدم.

    موفق باشی
    یا علی
    http://elahegan.parsiblog.com/#321416
    با سلام
    گروه علمی فرهنگی آیات با وبلاگ آیات بینات
    در زمینه فزهنگ غنی شهادت فعالیت دارد .
    از شما دعوت می شود تا با نظرات سازنده خود ما را در این مهم یاری نمایید
    با تشکر
    مدیر گروه علمی فرهنگی آیات
    Salam…
    ahvale shoma?
    migam ye bar yeki bargasht be man goft ke weblogam kheyli tarike!va ghabele khoondan nist!! ama in joor mogheha ye zarbolmasal hast ke mige shoma ke bilzani ye bil...
    ke laaghal yeki ham ke peyda shode matalebe in weblogo bekhone koor nashe!!!
    aha rasti oon sheram khodam be zaboon ... bargandoode boodam!!!
    Tazeam yekam mehraboonane tar benevisin!!!
    Inja ke hamash shod khabar az donyaye vaghei kea z akhbare shabake 2 ham pakhsh mishe!!!ye kam ham eshghoolanetar lotfan…aberoo har chi azariye bordi!!!
    با سلام وبلاگت خیلی قشنگه اگر مایل به تبادل لینک هستی بعد از لینک کردن ما با نام آسمان آبی در بخش نظرات به ما خبر دهید تا شما را لینک کنم.متشکرم
    خواهش میکنم...قابل نداشت...
    قاصدک! هان، ولی... آخر... ایوای!



    راستی آیا رفتی با باد؟



    با توام، آی! کجا رفتی؟ آی...



    راستی آیا جایی خبری هست هنوز؟.....................
    سلام........
    ممنون که اومدین.....
    آپتون قشنگ بود....
    مطالب قبلی رو وقت نکردم بخونم ولی می خونم........
    التماس دعا......
    راستی مداحی وبلاگتون خیییییییییییییییلی قشنگه....
  • آشنای غریب
  • سلام
    ما مست علوفه ایم ......
    ................................ مردن بهتر ...........
    سری به دارالجمانین ما بزنید ..................
    یاعلی
    مهدی ..................
    می توان از نو شروع کرد ،

    از نو قدم بر داشت،

    و دوباره خندید ...

    می توان بر بال ستاره نشست،

    می توان با پروانه پرواز کرد،

    می توان با خورشید طلوع کرد ...

    می توان شب را مهتابی کرد،

    کوچه را ،

    یا نه زمین را روشن ،

    و به انتهای آرامش توکل کرد ...

    می توان از نگاه سپیدار فهمید

    انتظار را،

    و تک سوار را به نظاره نشست،

    وسکوت انتظار را با

    دعا برای آمدنش

    پاسخ داد ...

    می توان گفت :

    ماییم و پریشانی و پیراهن اندوه

    یا رب برسان یوسف زهرایی ما را ...
  • آشنای غریب
  • سلام
    پی نوشت پست دیشب رو نوشتم .
    حتما بخون
    یاعلی
    مهدی ...............
  • آشنای غریب
  • مهدی داداش سلام
    حرف من چیز دیگه ای بود .
    دم شما گرم راهنماییت جالب بود . اما حرف من تلنگری بود واسه هممون .
    یه کم رهل بشیم ضرر نداره . تظاهر نکنیم .. تعامل کنیم .
    یاعلی
    مهدی ...................
    سلام.
    بچه زرنگش خوبه.
    .
    .
    .
    التماس دعا
    یا علی.
    سلام هنوز مطلبای پستتونو نخوندم راستش چون از اسمهارمیا خیلی خیلی خوشم میاد
    اسمتونو دیدم و اومدم اومدم تا رسیدم این جا همین
    از هر چه بگذریم، سخن دوست خوش تر است . و چه دوستانی شایسته تر از"اهل بیت "، برای عشق ورزیدن ، دوست داشتن ، رابطه قلبی داشتن ، به یاد آنها زیستن و نفس کشیدن و با عشق و محبت آنان تربیت کردن فرزند و در نتیجه آن ساختن جامعه است .

    وقتی با کسی یا کسانی رابطه داریم ، از آنان یاد می کنیم ، تماس میگیریم و احوالپرسی می کنیم به دیدارشان می رویم ، به مهمانی دعوتشان می کنیم، در غم و شادی آنان شریک می شویم ، در سفر و حضر، پیوند با آنان را مغتنم می شماریم و این رابطه را در همه شئون زندگی خویش ، جریان و سریان می دهیم .

    اهل بیت عصمت و دودمان پاک پیامبر ، دوست داشتنی ترین خانواده ای هستند که می توان نام برد و پاک تر از آنها وجود ندارد و قرآن به طهارت آنان گواهی داده است و نیز این فرمان قرآن که"کونوا مع الصادقین " یعنی با راستان و راستگویان باشید، بر آن دودمان مطهر تطبیق و تفسیر شده است و مزد رسالت حضرت رسول ، "مودت ذی القربی " قرار داده شده است .

    با این خاندان تا چه حد رابطه مودت و دوستی داریم ؟ تا چه حد عترت پیامبر، در خانواده ما حضور دارند ؟ آیا عطر وبوی محبت اهل بیت را، در بین خانه و خانواده و فرزندان و بستگانمان ،گسترده ایم؟ اگر عشق انس با خاندان پیامبر (ص) یک وظیفه است ، تا چه حد خود و فرزندانمان به این وظیفه عمل کرده ایم و دیگران را به ادای این تکلیف فرا خوانده ایم ؟

    طبیعی است که سخن از" تربیت ولایی " به میان آید و پرواراندن نسلی علی دوست و محب خاندان رسول و دلباخته و پیرو اهل بیت ، که در غم ها و شادیهای این مجموعه نورانی ، غمگین و شادمان شوند . ایشان میان خود و آنان علقه و پیوندی درونی ، عاطفی و روحی احساس می کنند و همین پیوند را سرمایه و خمیر مایه همرنگی و همراهی با آنان قرارمی دهند .

    حضرت علی (ع) می فرمایند : " علیکم بحب آل نبیکم فانه حق الله علیکم "بر شما باد دوستداشتن خاندان پیامبرتان ، که این، حق خداوند بر شماست
  • آشنای غریب
  • سلام
    در ادامه شبای قبل امشب آتیشم افتاد به دامن سینه زنها ............
    حتما بخونید .
    یاعلی
    مهدی ..................
    سلام.
    هر کس خدا برای او خیری بخواهد. خودش با او بیشتررفیق می شود.
    هر کس خدا برای او خیری بخواهد بیشتر عذابش می کند.
    هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند.
    .
    .
    تو چی از تنهایی من می دونی؟!
    جرعه جرعه می از پیاله’ بشکسته....
    .
    .
    التماس دعا.
    یا علی.
    سلام
    متحول بودم جونم..چشم بصیرت میخواد...حالا چرا پای سران کشوری و لشگریو میکشونی وسط؟!
    کم اوردی بالاخره؟به نظر من یه کم راجع به خودت بنویسی بد نیست..
    سلام شدیدا التماس دعا داریم بخوان تا باران رحمتش نیز بر این باران ببارد
    دوست خوبم سلا م خیلی وقت بود که نتوانسته بودم به شما و بقیه سر بزنم . دلتنگ دلنوشته هایتان بودم خدا را شکر امروز توفیقی دست داد مرا هم از دعای خیر خود بی بهره نگذارید.
    وقتی کسی ناراحتت می‌کنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی و بزنی پس کله‌اش
    سلام
    من هم ولادت با سعادت امام رضا (ع) رو به شما تبرک می گم

    دل منم دیروز خیلی گرقته بود
    دلیلش رو درست نمی دونم
    اما توی تنهاییم تا می تونستم زار زار گریه کردم






    راستی از پیام تبریکتون ممنونم
    در پناه خدا باشید
    سلام
    محبوب رضاست هر که دلریش تر است از کعبه صفای این حرم بیشتر است

    اینجاست طبیبی که ندارد نوبت هر دل که شکسته تر بود پیشتر است

    میلاد سلطان علی بن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک.........
    التماس دعا

    سلام. عیدت مبارک.
    .
    .
    .
    یا علی
    با سلام
    از وبلاگ شما خوشم اومد و خیلی خوبه و من تورو لینک میکنم و اگه افتخار بدین شما هم منو لینک کنید اگه کردید منو با خبر کنید.
    حق با شماست...
    نه سخت نیست...حقیقته
    خودمم میدونم..
    سلام
    مجنون سرا با مطلبی تحت عنوان > به روز شد .
    یا حق ...........
    سلام........
    تولدتون مبارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    همین.........
    سلام
    در برابر چنین نوشته هایی جز سکوت و فکر کردن چیزی نمیشه گفت
    تلنگر خوبی بود
    منم توی روز تولدم همچین حال و هوایی داشتم
    خیلی دلم گرفته بود

    اما به قول خودتون خدا خیلی خیلی مهربونه
    مهربون تر از اونی که من و شما فکر می کنیم
    باید تا وقتی که توی همین دنیاییم تلاشمونو کنیم
    که وگرنه دیگه فرصتی نخواهیم داشت


    در پناه خدا شاد باشید
    سلام
    تفکر بسیجی چه نوع تفکریه؟ یه بسیجی باید چه خصوصیاتی داشته باشه؟
    منتظر جوابم.......
  • آشنای غریب
  • مهدی سلام
    24 آذر یادت بره ! تولد حاجیته ها حواستو جمع کن .
    فلان فلان شده کی میای تهران ببینیمت . دلمان بر شما تنگ شده .
    یاعلی
    مهدی ............
    سلام.
    بیچاره تولدت مبارک.
    من جا خدا بودم یکی می زدم پس کله ات از خواب بیدارت می کردم. دیوانه ای ها!
    افسوس که قول دادم بهت حرفی نزنم. وگرنه می زدم. می زدم.می زدم تو سرت. نه تو پس سرت(چون بدت میاد) تا دو زاریت جا بیافته.
    احمق تولدت مبارک.
    .
    .
    .
    یا علی.
    ضمناَ تو که بلد نیستی برقصی نگو زمین کجه!
    دیوانه اگه این دنیا نرقصی اون دنیا با آتیش می رقصوننت!
    پس شاد باش مصیبت.
    .
    .
    .
    التماس دعا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی