نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

۸ مطلب در خرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

۳۱
خرداد

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در تاریخ 14/9/75 با صدور پیامی در خصوص شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اهمیت خطیر، جایگاه و وظایف مهم آن تأکید فرمودند

بسم الله الرحمن الرحیم

خادمین ملت یا خائنین ملت

نمایندگان مردم یا نمایندگان ضد مردم.

داشتم فکر میکردم که چه تیتری برای این پست انتخاب کنم.از دیشب تا به حال به شدت شوکه شده ام.وقتی خبر به  تصویب رسیدن طرح حمایت و تقویت از مراکز آموزش عالی غیردولتی که پشت پرده آن بنا به تصریح عباسعلی نورا از نمایندگان حامی جاسبی در مجلس، قانونی کردن برخی موارد به نفع مدیریت فعلی دانشگاه آزاد بود، را شنیدم. آخر چه طور عده ای به خود اجازه دادند در لباس نمایندگی مردم این طرح خائنانه را به تصویب برسانند.چه طور عده ای دم از ولایت میزنند و سخن صریح حضرت آقا را در خصوص جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی رد میکنند.چه طور میتوانند این سخن حضرت آقا راکه در تاریخ 14/9/75 با صدور پیامی در خصوص شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اهمیت خطیر، جایگاه و وظایف مهم آن تأکید فرمودند که:به نظر ما هم همین خوب است که ما بتوانیم کاری بکنیم که آنچه این جا تصویب می‏شود(شورای عالی انقلاب فرهنگی) – حتماً اجرا بشود. به صورتی نباشد که این جا یک عده از افراد متفکر، صاحب منزلت فرهنگی و فکری و اجتماعی و غیره بنشینند و چیزی را تصمیم گیری بکنند، بعد ناگهان مثلاً‌ مجلس در حاشیه یک مصوبه،‌همه‏ آنها را نقض کند و بی نتیجه شود. این مصلحت نیست. را فراموش کنند.شاید که نه صد البته فراموش نکرده اند.آخر آقایان وامدارند و بدهکار.از برخی از آقاین انتظاری بیش از این نمیرفت.مجلس اصولگرایی که اصول گرا نیست.منفعت گراست.نمایندگانی که  خود

  • سید مهدی
۲۹
خرداد
بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی بود که سعی میکردم دل نوشته ننویسم.سعی میکردم خودم را کنار بگذارم و از آنچه که در دلم میگذرد حرفی نزنم.مدتی بود که دیگر فراموش کرده بودم نوشته های قدیم را و وسوسه شده بودم که همه را پاک کنم.(هر چند هنوز هم تصمیمم بر این است)

این روزها روزهای آغازین ماه رجب است و برمانند سالهای گذشته هنوز چیزی از این ماه درک نکرده ام.این روزها روزهای مقدسی است که از آن بی خبریم و مانند روزهایی که غافل بودیم میگذرند.یعنی مانند روزهای سال های گذشته زندگیم.

این روزها دلتنگ میشوم.با خودم حرف میزنم.اما کمتر مینویسم.این روزها به تندی سپری میشوندو من چیزی از آن نمیفهمم  و این یعنی دچار روزمرگی شده ام.این روزها میخواهم درس بخوانم.میخواهم از نو شروع کنم.این روزها دلم میخواهد کسی مرا مجبور کند که درس بخوانم.این روزها میخواهم ببینم.اما چشم هایم دیگر باز نمیشود.این روزها میخواهم بشنوم  اما صدایی مرا به خود نم آورد.این روها میخواهم  فریاد بزنم و لی نفس یاری نمکند.کرو کور و لال شده ام.(صم بکم عمی)

چه قدر این روها تکراری است.در کوچه ها قدم میزنم و در خیابان ها راه میروم.بی آنکه کسی را ببینم.بی آنکه به چیزی توجه کنم.بی آنکه چیزی مرا بهخود بیاورد. وتنها چیزی که تکانم میدهد بوق ماشینی است که به من اعتراض میکند و من با نگاهی به او پاسخ میدهم.سری تکان میدهم و او هم سری به نشانه تاسف...

 دلم برای هیئت تنگ شده.برای روضه.برای گریه.برای سینه زدن.برای محرم.برای حسین علیه السلام.برای خدا.

دلم برای خودم هم تنگ شده.نه برای خودم. برای خود خودم.برای آنکه دیگر نیستم.برای آنکه باید میبودم و نیستم.برای روهای خوب با او بودن.برای ستاره های آسمان. برای ماه و خورشد.برای روستا ها و کوه ها.برای همه و همه.میدانم که زیاده گویی میکنم.اما بماند...

پ ن :

۱)تا دو روز دیگر این متن پاک میشود.پس خورده نگیرید...

۲)شاید رفتنی شویم از بلاگفا...

به خاطر حمایت از دوستان

۳) الهی لا تادبنی بعقوبتک. ولا تمکر بی فی حیلتک.من این لی الخیر؟

  • سید مهدی
۲۶
خرداد
 یکی از نورانی‌ترین ماه های خداوند رجب است که ما را به دعا و نیایش و بهره‌گیری از لحظه‌های ناب فرا می‌خواند و در این میان اولین پنجشنبه این ماه، لیلةالرغائب جایگاه و ارزشی ویژه دارد.
پیامبر مکرم اسلام (ص) فرموده است: هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد ، موجب خشنودی خدا می‌شود ، غضب الهی را از خود دور می‌کند و دری از درهای جهنم به روی او بسته می‌شود.

همچنین از رسول گرامی اسلام نقل است: ماه رجب ، ماه استغفار امت من است. پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است.

همه زمان های ماه رجب پرخیر و برکت هستند اما زمان هایی هستند که ارزش معنوی بیشتری داشته، بهتر می توان از آنها بهره مند شد. اولین شب جمعه که لیلة الرغائب (شب آرزوها) نامیده می شود، این ماه یکی از این فرصت های طلایی است .

نماز

برای این شب عملی از رسول خدا (ص) ذکر شده که فضیلت بسیاری دارد:

در صورت امکان و بلامانع بودن، روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء 12 رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می‌شود و در هر رکعت، یک مرتبه سوره حمد، 3 مرتبه سوره قدر و 12 مرتبه سوره توحید خوانده شود و چون 12 رکعت به پایان رسید، 70 بار ذکر «اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله» گفته شود.

پس از آن در سجده 70 بار ذکر «سبوحٌ قدوسٌ رب الملائکة والروح» گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، 70 بار ذکر «رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم» گفته شود. دوباره به سجده رفته و 70 مرتبه ذکر «سبوح قدوس رب‌الملائکة والروح» گفته شود.

در اینجا می‌توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست کرد.

دعای ماه مبارک رجب

این دعای کوتاه، اما پرمعنا ، پس از نمازهای یومیه به صورت تعقیبات خوانده می‌شود و فضیلت بسیار دارد. اما این دعا:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْر وَ آمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ یا مَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ یا مَنْ یُعْطى مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ وَ مَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَ رَحْمَةً اَعْطِنى بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ جَمیعَ خَیْرِالدُّنْیا وَ جَمیعَ خَیْرِالاْخِرَةِ وَاصْرِفْ عَنّى بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ جَمیعَ شَرِّالدُّنْیا وَ شَرِّالاْخِرَةِ فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوص ما اَعْطَیْتَ وَ زِدْنى مِنْ فَضْلِکَ یا کَریمُ . یا ذَاالْجَلالِ وَالاِْکْرامِ یا ذَاالنَّعْمآءِ وَالْجُودِ یا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ حَرِّمْ شَیْبَتى عَلَى النّارِ .

به نام خداوند بخشنده مهربان

اى که براى هر خیرى به او امید دارم و از خشمش در هر شرى ایمنى جویم. اى که عطاى بسیار در برابر طاعت اندک مى‌دهد. اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد. اى که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد و نه تو را بشناسد. از روى نعمت بخشى و مهرورزى عطا کن به من به خاطر درخواستى که از تو کردم؛ همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را و بردار از من به خاطر همان درخواستى که از تو کردم، همه شر دنیا و شر آخرت را. بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار . اى صاحب جلالت و بزرگوارى اى صاحب نعمت و جود اى صاحب بخشش و عطا حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ.

پ ن:

۱)قابل توجه آنانکه سنگ سید حسن مصطفوی را به سینه میزنند:

سید احمد خمینی  فرزند امام خمینی در مصاحبه مطبوعاتی سال 60 به صراحت اعلام کرد که:

 "ما منسوبین حضرت امام باید توجه داشته باشیم که فقط به علت نزدیکی با ایشان است که با ما مصاحبه می‌شود و یا به ما احترام می‌شود و الا خود ما که چیزی نیستیم و ویژگی‌هایی نداریم. نه زندان رفته‌ایم و نه شکنجه شده‌ایم و نه در فلسفة غرب و شرق اهل نظریم و نه در فقه و اصول، مجتهد. نه ادیب ایم و نه منطقی. فقط و فقط منسوب امامیم. پس باید دقیقاً توجه کنیم که اگر امام نبودند هرگز کسی ما را بدان صورت نمی‌شناخت تا با ما مصاحبه کند. پس من من نکنیم که هیچیم"

  • سید مهدی
۲۱
خرداد

به این پاراگراف توجه کنید:

"من جا دارد که یک خاطره‏ای از حضرت امام در اینجا نقل کنم یک موقعی اسرائیلی ها آمدند و حمله کردند به جنوب لبنان و در داخل کشور همه به این اتفاق رسیدند که ما باید نیرو بفرستیم و به اصطلاح اسراییلی ها را بیرون و کنار لبنانی ها بجنگیم. همه متفق بودند. آن موقع "شهید همت " هم قرار شد که رئیس لشکرهایی باشد که قرار بود بفرستند. نیروهایی را هم پیشاپیش اعزام کردند که در لبنان بررسی کنند این نیروها در کجا مستقر بشوند. آن شبی که فردایش قرار بود نیروها فرستاده بشود، بیاد دارم که جلسه رؤسای سه قوه بود و شهید همت هم آمده بود. مرحوم حاج احمدآقا هم آمدند و گفتند که امام فرمودند "راه قدس از کربلامی گذرد " یعنی شما بپردازید به جنگتان، چکار دارید به لبنان که نیرو بفرستید به آنجا. "

بله درست حدس زدید.متن فوق گوشه ایست از حرف های موسوی در  مناظره به یادد ماندنی تاریخ.مناظره ای که پرده از  چهره وی برداشت و باعث شد برخی از حقایق آشکار گردد.

آن چه باعث شد تا با این پاراگراف اشاره کنم ماجرای 21 خرداد سال 61 است.یعنی سالروز اعزام غرور آفرین قوای پیروز محمد رسول الله به لبنان و سوریه.

این حرکت عظیم و استراتژیک دارای اهمیت بسیار بالا و ارزشمند میباشد که باید بسیار به آن توجه نمود .حرکتی که جناب موسوی با سخنانش در مناظره ضمن تحریف آن ، سعی کرد آن را بی اهمیت نشان دهد و حمایت دولت و نظام از مردم مظلوم فلسطین و لبنان را ماجراجویی دولت تلقی کند...

در پارا گراف مذکور جناب موسوی 8 اشتباه (دروغ) گفتاری دارند

1. فرمانده نیروهای اعزامی به لبنان حاج احمد متوسلیان بود نه شهید حاج همت.
2- نیروهای اعزامی به استعداد یک تیپ هم نمی رسید چه رسد به لشکرهایی!
3- در عرف نظامی مسئول این نیروها، " فرمانده " نیروها بودند نه "رئیس " لشکرها.
4- قوای محمد رسول الله(ص) به سوریه اعزام شده و در پادگان زبدانی مستقر شدند و پس از آن بحث "راه قدس از کربلا می گذرد " پیش آمد و نه قبل از اعزام نیروها!
5- نیروهای فوق طی سه مرحله اعزام شدند که در مرحله سوم مسئولیت برعهده شهید همت بود.
6- بحث راه قدس از کربلا می گذرد درست 9 روز پس از اعزام نیروها مطرح شد و نه دقیقاً شب پیش از اعزام.
7- "راه قدس از کربلا می گذرد " نه توسط مرحوم حاج احمد خمینی(ره) که توسط خود حضرت امام(ره) در روز 30 خرداد و در دیدار با روحانیون مطرح شد.
8- این نیروها به فرمان شخص حضرت امام(ره) و با مصوبه و ابلاغ شورای عالی دفاع به لبنان تشکیل شدند و براساس دستور امام هم بازگشتند.

همچنین لازم به ذکر است که ماجرای حمله اسراییل به لبنان و فلسطین آن قدر اهمیت دارد که امام پیامی این خصوص صادر نمودند دراین پیام ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به جنوب لبنان و سوریه با آوردن کلمه استرجاع در ابتدای پیام، نارضایتی خود را از سکوت و بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی ابراز داشت. پیامی که در 17 خرداد 1361 منتشر شد: "من کلمه مبارکه استرجاع را نه برای جنایات اسرائیل و شهادت و آسیب بسیاری از مسلمانان مظلوم جنوب لبنان عزیز می‌گویم، گرچه آن هم استرجاع دارد و نه برای شهرها و روستاهای آن کشور اسلامی که بدست جنایتکار رژیم صهیونیستی کافر اسرائیل، اشغال و خراب شده است، گرچه آن هم استراجاع دارد، و نه برای آواره شدن هزاران خواهر و برادر آن محیط مظلوم اسلامی گرچه آن هم استرجاع دارد.... بلکه برای بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی یعنی حکومت های آنها استرجاع می‌کنم و ایکاش فقط بی‌تفاوتی بود. من استرجاع برای پشتیبانی بسیاری از حکومتها از اسرائیل و صدام این دو ولد نامشروع آمریکا می کنم. من و هر مسلمانی در هر جا هست باید استرجاع کنیم برای کمک‌های مادی و معنوی دولت‌های کشورهای اسلامی به آمریکا ـ رأس جنایتکاران و اسرائیل و بعث عفلقی که پیاده کننده منویات شوم آمریکا و صهیونیسم جهانی است ".

 

 
بازخوانی واقعه اعزام قوای محمد رسول الله(ص) به لبنان در ادامه مطلب
  • سید مهدی
۱۷
خرداد

حلالم کن آقا

فکر میکردم که بزرگ شده و یادگاری ارزشمند از پدر است. خوشحال بودم که وارد عرصه سیاست شده و میتواند مهره کار آمدی برای نظام و انقلاب باشد.فکر میکردم  که مرد سیاست است و خوب را از بد و دوست را از دشمن تشخیص میدهد.و با چه اشتیاقی به او رای دادم... گاهی در تقابل با اصول گرایان و رییس جمهور بود.به او امیدوار بودیم ومخالفتش را از روی دلسوزی و خیرخواهی تلقی مبکردم.و او را نمونه یک اصولگرای واقعی میدانستم که حاضر نیست از منافع مردم دست بردارد و از حقوق آنها کوتاه بیاید.اما کم کم حرف هایش شکل عجیبی به خود گرفت.آثار تک روی و حسادت به خوبی در حرف هایش نمود پیدا کرده بود.دیگر رنگ و بوی اصول گرایی در حرف هایش نبود و دیگر درجایگاه وکیل مدافع فتنه گران قرار گرفت مقابل دولت و اصولگرایان ایستاد. شاید عده ای گمان میکردند که قصدش میانجی گری است و میخواهد به بهانه ای هر دو طرف را به هم نزدیک کند. اما به چه قیمتی؟

گذشت و البته زیاد نگذشت که همه چیز آشکار شد.همه چیز معلوم شد و فهمیدم که نه.این بار هم مثل بسیاری از موارد دیگر .مثل آیت الله گیلانی و فرزندانش.مثل آیت الله طالقانی و فرزندش.مثل  آیت الله غفاری و فرزندش.شهید مظلوم بهشتی و فرزندش.وموارد متعدد دیگر و این بار پدرش و او...

این بار شمشیر را از رو بست و همه شناختند او را. چه زود موضع گرفت. حتی در مقابل رهبر انقلاب هم ایستاد.جمله ای گفت که جای هیچ توجیهی ندارد.چشم هایش را بست و دهانش را گشود که:

«آقایانی که اصرار بر شبیه سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند آیا صحیح می دانند که آنها و دار و دسته شان را به سپاه عمر سعد و ابن زیاد تشبیه کنیم که در روز عاشورا با ایجاد سر و صدا اجازه نمی دادند نوه پیغمبر سخن بگوید؟

اصلاً نمیدانم حرف های آقا را شنید و این را گفت یا نه.شاید بیانیه اش را از قبل نوشته بود.شاید نشنیده باشد که حضرت آقا فرمدند: سوابق طولانی و درخشان طلحه و زبیر در صدر اسلام و سپس تغییر موضع آنان را مورد اشاره قرار دادند وافزودند برخورد قاطع امیر مومنان با طلحه و زبیر، نمونه ای تاریخی از ضرورت توجه به حال کنونی افراد در هرگونه قضاوت و ارزیابی است.

امروز به کوته فکری و ساده لوحیش پی بردم و از رای دادن به او پشیمان شده ام و امیدوارم خداوند از من بگذرد و از مقام معظم رهبری هم به شدت عذر میخواهم که با رای اشتباهم به این فرد موجبات این را فراهم کردم که ساده لوحی دیگر در جامعه بزرگ شود و این گونه در مقابل رهبر و مردم بایستد.

شاید حرف دل خیلی ها که به مطهری رای دادن شبیه این بنده خداست مه به موسوی رای داده بود

 

  • سید مهدی
۱۶
خرداد
ببین اندام تنهاییم را

که در لحظه های خاکستری
در انتظار طلوع خورشید است

این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک ، گاهی انتظار
این سهم چشم های من است
 
  • سید مهدی
۱۰
خرداد
هشدار سید احمد خمینی به سید حسن
"به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند."

استمرار روابط سیدحسن خمینی با سران فتنه در تناقض با وصیت حاج سیداحمد خمینی(ره) است. سیدحسن و برادرش سیدیاسر اخیراً به بهانه مراسم عروسی فرزند دبیرکل مشارکت، با موسوی و کروبی و خاتمی و برخی دیگر از دست اندرکاران فتنه همراه شدند و دور یک میز نشستند. تصاویر منتشره از صمیمیت سیدحسن با سران فتنه حکایت می کند.

در واکنش به این رویداد، برخی سایت‌های خبری، بخش هایی از وصیت نامه پدرانه و هشدارآمیز مرحوم حاج سید احمد خمینی خطاب به سیدحسن را منتشر کرد که در آن آمده است: «به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است... امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.»

در ادامه وصیت حاج سیداحمد خمینی آمده است: «ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هرچه ایشان گفت، گوش کنیم. اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست. همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهایی کند. اطاعت از خامنه ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت الله خامنه ای است در خط آمریکاست. من بعد از رحلت امام،با خدا و امام عهد کرده ام که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری برندارم و اگر شما مردم هم چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه ها بر آمریکا پیروز می شویم.»

یادآوری این وصیت نامه از آن جهت حائز اهمیت مضاعف است که سران و رسانه های فتنه گر می کوشند با سوءاستفاده از سیدحسن، نوه حضرت امام خمینی، آرمان های سترگ آن حضرت به ویژه ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و قانون اساسی را دور بزنند و این همان خطی است که گروهک های ضدانقلاب و جبهه استکبار هم آن را دنبال می کنند.

شایان ذکر است سایت بالاترین، 22 اسفند سال گذشته به خاطر همراهی برخی افراد منسوب به بیت حضرت امام با سران فتنه و آشوب، در این افراد طمع کرده و خواسته بود که به تخطئه سیره عملی حضرت امام بپردازد.

به گزارش کیهان، «بالاترین» آن روز با اسم بردن امثال زهرا اشراقی (همسر محمدرضا خاتمی) و یکی دو نفر دیگر نوشت: «مدتی است این افراد از جنبش سبز حمایت می کنند. دیدارهای آنان با سران سبز و زندانیان آزاد شده حاکی از همبستگی است اما جناب آقای حسن خمینی، یاسر خمینی و خانم زهرا اشراقی! تا دیر نشده آغازگر حرکت باشید، شاید دیکتاتوری در ایران پایان پذیرد. از بزرگ خاندانتان شروع کنید و با نقد افکار خمینی، این تابوی دیرینه را بشکنید؛ اشتباهات سیاست داخلی، خارجی، اعدام دگراندیشان )بخوانید عناصر تروریست). جناب سیدحسن خمینی نقد پدربزرگ و پدرتان احمد خمینی آسان نیست. اکنون بهترین زمان است. زمان را از دست ندهید و نامتان را جاودانه کنید!»

  • سید مهدی
۰۱
خرداد

از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم. «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین».

بارپرودگارا، ای رب العالمین، ای غیاث المستغیثین و ای حبیب قلبو الصالحین. تو را شکر می گیوم که شربت شهادت این گونه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده ی فقیر و حقیر و گناهکار خود ارزانی داشتی. من برای کسی وصیتی ندارم ولی یک مشت درد و رنج دارم که بر این صفحه ی کاغذ می خواهم همچون تیری بر قلب سیاه دلانی که این آزادی را حس نکرده اند و بر سر اموال این دنیا ملتی را، امتی را و جهانی را به نیستی و نابودی می کشانند، فرو آورم. خداوندا! تو خود شاهدی که من تعهد این آزادی را با گذراندن تمام وقت و هستی خویش ارج نهادم. با تمام دردها و رنج هایی که بعد از انقلاب بر جانم وارد شد صبر و شکیبایی کردم ولی این را می دانم که این سران تازه به دوران رسیده، نعمت آزادی را درک نکرده اند چون دربند نبوده اند یا در گوشه های تریاهای پاریس، لندن و هامبورگ بوده اند و یا در ...

و تو ای امامم! ای که به اندازه ی تمام قرنها سختی ها و رنج ها کشیدی از دست این نابخردان خرد همه چیزدان! لحظه لحظه ای این زندگی بر تو همچن نوح، موسی و عیسی و محمد (ص) گذشت. ولی تو ای امام و ای عصاره ی تاریخ بدان که با حرکتت، حرکت اسلام را در تاریخ جدید شروع کردی و آزادی مستضعفان جهان را تضمین کردی. ولی ای امام کیست که این همه رنجها و دردهای تو را درک کند؟! کیست که دریابد لحظه ای کوتاهی از این حرکت به هر عنوان، خیانتی به تاریخ انسانیت و کلیه انسان های حاغضر و آینده تاریخ می باشد؟

ای امام! درد تو را، رنج تو را می دانم چه کسانی با جان می خرند، جوان با ایمان، که هستی و زندگی تازه ی خویش را در راه هدف رسیدن حکومت عدل اسلامی فدا می کند. بله ای امام! درد تو را جوانان درک می کنند، اینان که از مال دنیا فقط و فقط رهبری تو را دارند و جان خویش را برای هدفت که اسلام است فدا می کنند.

ای امام تا لحظه ای که خون در رگ های ما جوانان پاک اسلام وجود دارد لحظه ای نمی گذاریم که خط پیامبر گونه تو که به خط انبیاء و اولیاء وصل است به انحراف کشیده شود. ای امام! من به عنوان کسی که شاید کربلای حسینی را در کربلای خرمشهر دیده ام سخنی با تو دارم که از اعماق جانم و از پرپر شدن جوانان خرمشهری برمی خیزد و آن، این است؛ ای امام! از روزی که جنگ آغاز شد تا لحظه ای که خرمشهر سقوط کرد من یک ماه بطور مداوم کربلا را می دیدم هر روز که حمله ی دشمن بر برادران سخت می شد و فریاد آنها بی سیم را از کار می انداخت و هیچ راه نجاتی نبود به اتاق می رفتم، گریه را آغاز می کردم و فریاد می زدم ای رب العالمین بر ما مپسند ذلت و خواری را.

دانلود سرود ممد نبودی

  • سید مهدی