نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

وقتی تو نیستی

يكشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۳۶ ب.ظ
چه کنیم.ربطی به تیتر ندارد

از کسی خبر نداریم.کسی هم سراغی نمیگیرد.

گاهی و فقط گاهی پیامکی از دیار باقی

تازه اگر تکراری نباشد.

 

  • سید مهدی

نظرات  (۸)

*عارف واصل حاج محمّد اسماعیل دولابی رحمه الله علیه:

-:- ائمّه علیهم‎السّلام فرمودند: جدّه‎ی ما حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در صحرای قیامت مثل مرغی که دانه را از بین سنگ و خاشاک جمع می‎کند، دوستان ما را از بین اهل محشر جمع می‎کند و به بهشت می‎برد.

مصباح الهدی،تالیف استاد مهدی طیب

سلام
یه مطلب جدید نوشتم
شما دعوتید که بخونید ، اما زود قضاوت نکنید
شاید شما هم .............
منتظرم چشم به راهم نگذار
شاید..........................
سلام

حالتون چطوره؟

خوبی .

( صرفا جهت شادی دل دیگران )

فاطر سبز
سلام
این روزها انگار این تنهایی مسری شده
از ما هم خبری نمی گیرند هرچند هر روز گوشی زنگ می خوره و پیامک ها جارین
ولی کسی از "من" سراغی نمی گیره
اینطور فقط می مونیم برای خدا
ان شاءالله حضرت صاحب از شما سراغ بگیرن
یا علی
  • سید مهدی موسوی
  • سلام. پس ما چه کاره ایم اینجا...

    تو را خدا بیا، چایی هم می دیم... بیا که سماور به قل قل افتاده است...

    مشکل این است که تو نیستی..


    چه خبری مهم تر از تو؟
    نیستی!
    و این مهم ترین خبر را؛
    هیچ خبرگزاری ای،
    در هیچ‌ کجای جهان،
    مخابره نکرد!
    خبرگزاری ها، چه میفهمند؛
    نبودِ تو، یعنی چه؟!
    چه میدانند؛
    وقتی تو نیستی، هیچ چیز شبیه خودش نیست!؟

    روزنامه ها؛ چه میفهمند؟!
    تیتر بزرگ همه شان باید همین باشد:
    نیستش!

    خبر مهم تویی!
    که نیستی!
    سلام
    معلم زبان مــے گویـــد:

    همــــــه ے فعل هـــاے خــواستن بــا

    ... to ( تــو!)

    مے آیند ..
    .
    .
    .
    من ... بــے تــو ... هیچ فعلــــے را نمــےخـواهم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام وبلاگ جالبی دارید (البته همه قسمتاشو ندیدم) بایه مطلب جدید باعنوان"پیامبرصلح و رحمت چراگردن میزند"در خدمتتون هستم .. فکر میکنم مطلب جالب وجدیدی باشه. خوشحال میشم باحوصله تشریف بیاریدو مطلب و تااخر مطالعه کنید.البته خواهش میکنم اگه تشریف اوردیدمطلب: مکانی برای فهم همه چیز:ومطلب"چراوبرای کدام فاطمه عزاداری میکنم؟."روهم حتما بخونید
    سلام
    از طریق وبلاگ دوست مشترکی با وبلاگتون آشنا شدم و خواننده پر و پا قرص نوشته های دلنشینتون هستم
    اما !ببخشیدها فکر کنم دیار باقی است نه دیار باغی !!!!!!!!!!!!!
    وبلاگ خوبی دارین خدا قوت
    والبته ممنون که همیشه به روزید...
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی