نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروهای آمریکایی در تازه ترین جنایات خود در افغانستان وحشیانه ترین اعمال ممکن را ثبت کردند.در پی این اعمال وحشیانه آیت‌الله خاتمی با محکومیت حمله سربازان آمریکایی به مدرسه امام صادق (ع) وابسته به حوزه علمیه افغانستان در منطقه سوخته واقع در شهرستان ناهور (غزنه افغانستان)، خواستار خروش یکپارچه حوزویان علیه این جنایت فجیع شد.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مطلع شدیم که جنایتکاران آمریکایی در شب 15 دی ماه سال جاری مرتکب جنایات فجیعی شدند و هلی‌کوپترهای نظامی آمریکا با حمله به منطقه سوخته در شهرستان ناهور (غزنه افغانستان) به مدرسه امام صادق وابسته به حوزه علمیه افغانستان وارد شدند.

وی ادامه داد: آنها یکی از روحانیون حاضر در این مدرسه را مورد ضرب وشتم قرار دادند و او را مقابل سگ خود انداختند به طوری که شکم وی توسط سگ دریده شده و سپس سربازان آمریکایی سر و صورت این روحانی را مورد هدف قرار دادند به نحوی که چهره وی قابل شناسایی نیست.

خاتمی با بیان این‌که سربازان آمریکایی محراب این مدرسه را نیز تخریب و به سمت قرآن کریم تیراندازی کردند، عنوان کرد: این سربازان متجاوز دو نفر از ساکنان این منطقه را کشتند و سپس اجساد آنها را مورد هدف قرار دادند.

خاتمی افزود: این خبری است که اخیرا به دست ما رسیده و بسیار دردآور است و بیانگر خوی وحشی‌گری جنایتکاران آمریکایی است و اینکه آمریکایی‌ها هدفی جز مقابله با اسلام و قرآن ندارند.

خاتمی افزود: ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ به حضرت مهدی(عج) خواستار خروش یکپارچه حوزویان علیه این جنایت فجیع هستیم و از شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین و همچنین امامان جمعه می‌خواهیم که این جنایات را برای مردم تشریح کرده و ضمن محکومیت این جنایت سیمای وحشیانه رژیم مستبد آمریکا را به جهانیان اعلام کنند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: این جنایت مستند به هیچ منطقی جز منطق دیکتاتوری، قلدری و وحشی‌گری نیست.

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

  • مدیون ولایت
  • با سلام
    وبلاگ ولی امر با پست"خیزش ملتهای عربی و جای خالی رهبری واحد"به روز شد.منتظر حضورگرم تان هستم.
    و من الله توفیق
  • روح الله
  • هوالهو
    چی باید گفت جز اینکه دارم به حقیقت نسیان بشر معتقد می شم ... راستی این آمریکایی ها چقدر فراموش کارن ماجرای حوزه های علمیه ایران یادشون رفته ؟ ایرادی نداره حدیثی شنیدم که فرموده بود: سپاس مخصوص خداییست که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد .
    والعاقبة للمتقین خیالی نیست ...
    یا علی
    سلام وب زیبای دارین خیلی زحمت کشیدین خدا قووت بده
    ما هم وب با عنوان دانلود نرم افزار و آژدیت آنتی ویروس داریم که هر روز آژ می شه خشحال می شویم که سر بزنید
    تبادل لینک هم می کنیم
    منتظر حضور گرم شما هستیم
  • امیر حسین
  • وبلاگت خیلی باحاله قشنگه.مطالبش واقعا جالبه. دمتگرم. عالی بود. اتنتقادم میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    قالبتو عوض کنی خیلی بهتر میشه.چون با وبلاگت حال کردم ازت انتقاد کردم. نارحت نشی. اصلا هم انتقاد نگیرش .نظر بود دیگه. گوشم نکردی نکردی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    یه سرم به وبلاگ من بزن خوشحال میشم. یا علی. انشاالله نظرتو تو وبلاگم ببینم.
    سلام
    می خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند اما قطعا نور الهی عالم گیر است
    اللهم عجل فرج منتقم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی