نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

دلتنگی..

جمعه, ۳ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ

 

من از اشکی که میریزد ز چشم یار میترسم
از آن روزی که اربابم شود بیمار میترسم
رها کن صحبت یعقوب و دوری و غم فرزند
من از گردان یوسف ، سر بازار میترسم
همه گویند این جمعه بیا، اما درنگی کن
ازاینکه باز شود عاشورا تکرار میترسم
هزاران بار رفتم از درت ، شرمنده برگشتم
ز هجرانت نترسیدم ، ولی اینبار میترسم
طبیبم داده پیغامم ، بیا دارویت آمادست
از آن شرمی که دارم از رخ عطار میترسم
تمام عمر خود را ،نوکر این خاندان خواندم
از آن روزی که این مکتب کنم انکار میترسم
  • سید مهدی

نظرات  (۱)

با سلام به شما، مدیر وبلاگ
"اشکستان"

مطلب اخیر شما رو با عنوان
"دلتنگی.." خوندم
سرى به ما بزن
و اگه دوست داشتى لینک مارو در قسمت پیوندهات بذار
مام شما رو لینک مى کنیم
منتظر شما هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی