نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۱۴ ق.ظ
  • خدایا! تو را قریب دیدم و غریبانه عاشقت شدم.
  •  تو را بخشنده دیدم و گناهکار شدم.
  • تو را وفادار دیدم و هرکجا رفتم باز گشتم.
  • تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم.
  • تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی؟؟؟
    • سید مهدی

    نظرات  (۴)

  • حمید راحت حق(باران خدا)
  • سلام دوست مهربونم.وب زیبایی داری.موفق باشی..
    با طرح همگانی (دلنوشته های آسمانی) ویژه میلاد امام عصر(عج) منتظر حضور پر مهرتون هستم.از اینکه نوشته هاتونو بعنوان یادگاری برام میزارید خیلی خیلی ممنونم.
    بنام یزدان بخشاینده ی مهربان
    با درود و احترام فراوان به شما دوست عزیز
    از شما دعوت می کنم از وبلاگم بازدید کنید
    و اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم تا بازدیدکنندگان وبلاگمان بیشتر شود
    وبلاگ من ترجمه ی نوین و کامل کتاب اصول کافی می باشد
    با سپاس از توجه شما و وقتی که برای خواندن این کامنت و سرزدن به وبلاگ من
    صرف می کنید
  • خادم الشهدا
  • http://chafie-khaki.blogfa.com/
    سلام....مناجات کوتاه و گیرایی بود...شاید محبت خدا برای این باشه که از روح خودش در ما دمیده......و نفخت فیه من روحی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی