نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

هشدار سید احمد خمینی به سید حسن

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۰۸ ق.ظ
هشدار سید احمد خمینی به سید حسن
"به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند."

استمرار روابط سیدحسن خمینی با سران فتنه در تناقض با وصیت حاج سیداحمد خمینی(ره) است. سیدحسن و برادرش سیدیاسر اخیراً به بهانه مراسم عروسی فرزند دبیرکل مشارکت، با موسوی و کروبی و خاتمی و برخی دیگر از دست اندرکاران فتنه همراه شدند و دور یک میز نشستند. تصاویر منتشره از صمیمیت سیدحسن با سران فتنه حکایت می کند.

در واکنش به این رویداد، برخی سایت‌های خبری، بخش هایی از وصیت نامه پدرانه و هشدارآمیز مرحوم حاج سید احمد خمینی خطاب به سیدحسن را منتشر کرد که در آن آمده است: «به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است... امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.»

در ادامه وصیت حاج سیداحمد خمینی آمده است: «ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هرچه ایشان گفت، گوش کنیم. اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست. همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهایی کند. اطاعت از خامنه ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت الله خامنه ای است در خط آمریکاست. من بعد از رحلت امام،با خدا و امام عهد کرده ام که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری برندارم و اگر شما مردم هم چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه ها بر آمریکا پیروز می شویم.»

یادآوری این وصیت نامه از آن جهت حائز اهمیت مضاعف است که سران و رسانه های فتنه گر می کوشند با سوءاستفاده از سیدحسن، نوه حضرت امام خمینی، آرمان های سترگ آن حضرت به ویژه ولایت فقیه، جمهوری اسلامی و قانون اساسی را دور بزنند و این همان خطی است که گروهک های ضدانقلاب و جبهه استکبار هم آن را دنبال می کنند.

شایان ذکر است سایت بالاترین، 22 اسفند سال گذشته به خاطر همراهی برخی افراد منسوب به بیت حضرت امام با سران فتنه و آشوب، در این افراد طمع کرده و خواسته بود که به تخطئه سیره عملی حضرت امام بپردازد.

به گزارش کیهان، «بالاترین» آن روز با اسم بردن امثال زهرا اشراقی (همسر محمدرضا خاتمی) و یکی دو نفر دیگر نوشت: «مدتی است این افراد از جنبش سبز حمایت می کنند. دیدارهای آنان با سران سبز و زندانیان آزاد شده حاکی از همبستگی است اما جناب آقای حسن خمینی، یاسر خمینی و خانم زهرا اشراقی! تا دیر نشده آغازگر حرکت باشید، شاید دیکتاتوری در ایران پایان پذیرد. از بزرگ خاندانتان شروع کنید و با نقد افکار خمینی، این تابوی دیرینه را بشکنید؛ اشتباهات سیاست داخلی، خارجی، اعدام دگراندیشان )بخوانید عناصر تروریست). جناب سیدحسن خمینی نقد پدربزرگ و پدرتان احمد خمینی آسان نیست. اکنون بهترین زمان است. زمان را از دست ندهید و نامتان را جاودانه کنید!»

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

سلام علیکم:
وبلاگتان را خواندم جالب و مفید بود . موفق وپیروز باشید.-
احکام مضاربه _ مفاهیم و اصطلاحات احکام _ خرید و فروش وام بانکی -
استفتاءات جدید در احکام نگاه _ فلسفه ازدواج موقت ... و چندین مطلب دیگر
مایلم نظر شما را در این زمینه ومطالب دیگر وبلاگ بدانم منتظرتان هستم در
وبلاگ احکام WWW.AHKAM.MIHANBLOG.COM
  • مجنون لیلی
  • خیلی زیباست
  • صدف سبزآبی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    خدایا فرج امام زمان (عج) را نزدیک بگردان و نائب برحقش
    امام خامنه ای را در سایه آن حضرت سلامتی و طول عمر عطاء بفرما آمین یا رب العالمین
    سلام
    وبلاگتون جالب بود و مطلبتون هم جالبتر ،
    در ضمن شما لینک شدید .
    اگر دوست داشتید می تونید منو لینک کنید !
    راستی من میتونم مطالبتون رو در وبلاگم نشون بدم؟
    یه آدم بزرگی گفته : انتقاد خوبه ولی همیشه سازنده نیست !
    پس اگه میخوای از ما انتقادی هم بکنی سعی کن انتقادت سازنده باشه
    منتظر نظراتتون هستم
    در ضمن اگه دوست داشتی کلیک کن
    اگه هم دوست داشتی عضو شو

    www.sadafesabzeabe.vcp.ir وب سایت

    www.sadafesabzeabe.blogfa.com وب لاگ

    دوست دار شما صدف سبز آبی
    سلام، تحریمها و تورم ما پدر مادرها را بیچاره کرده است. این همه بدبختی فقط بخاطر بمب اتمی‌؟ ما که بمب اتم از روسها و یوکرینیها سالها پیش خریدیم پس چرا هنوز دنبال غنی کردن اورانیوم هستیم؟ ای‌کاش ما دست از این اورانیوم بازی برمیداشتیم تا تحریمها برداشته می‌شدند  و مردم از این بدببختی و فلاکت اقتصادی رهایی میافتند. این کله شقی دولت و نظام آخرش باعث سقوط همین دولت و همین نظام خواهد شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی