نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

فاجعه انسانی در غزه

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۸۷، ۱۰:۱۰ ق.ظ

 

 

پ ن:

۱)سکوت

۲)...

  • سید مهدی

نظرات  (۹)

http://www.tinypic.ir/files/heb31ipsytauc8wgxzv1.jpg
به سوی نور باید رفت اما نور را تو به من نشان بده تا بیایم...
به کجا چنین شتابان؟
هوس سفر نداری ...؟!
گاهی دیگر جز برای این تصاویر دلم به رحم نمی آید!چه ساخته است از ما این حکومت که چون صدا و سیمایمان در سکوت به سر میبرد و فریاد وا محمدا سر نمیدهد من هم دیگر کمتر اشک به چشمانم میدود و راحتتر لقمه ی غذایم را پایین می فرستم!
و چه کرده اند این اعراب همسایه که جز خاندان رسول الله و یارانش عربی را دوست نمیدارم جز کودکان فلسطینی را و نه حتی پدرهایشان را!
و چه کرده است شیطان و خودم با خودم که ایمانم ته کشیده در این وانفسا...
سلام اگه آمارمنو داری پس بی معرفت چرا یه سری به ما نمی زنی
بروز شدم.
غزه درد
غزه زخم
غزه خون
خدا خودش منتقم را برساند .
یا علی مددی ...
  • آرش - اسلام در اروپا
  • پ. ن مخاطب:
    1 ) سکوت
    2 )
    3 ) عبرت
    4 ) سپاس از کسانی که باجانشان نگذاشتن اجانب بر میهنشان استیلا پیدا کنن
    5 ) دعا برای ظهور
    آیا به سکوت می توان ایمان داشت؟
  • آرش - اسلام در اروپا
  • با سلام دوست گرامیم

    شهادت هفتمین معصوم ، پنجمین امام شیعیان و سومین غریب مدینه حضرت امام محمد ابن علی ، باقر العلوم آل محمد ، بر همه مسلمانان جهان خصوصا شیعیان حضرتش تسلیت باد
    شرم بر ما
    بر سکوت دستها و چشمهای ما
    آشفته باد خواب غفلتمان
    غزه بزرگترین سند سهل انگاری ماست!
    این سکوت باید شکسته شود مثل استخوان ابلیسها...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی