نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

پاری وقت ها انگشتر فیروزه را

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت

به خیالت اگر انگشتر به دست کنی و از صبح تا شب معتکف مسجد شوی  و زیر لب مثل قل قل سماور ذکر بگویی چیزی میشوی؟؟؟

کجایی درویش مصطفی

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

سلام

نه چیزی نمی شویم.


چیز نشدنمان از غفلت خودمان است.

حالا چه دست راست چه دست چپ.


چه فرقی می کند وقتی ....



راستی خیلی تو اسمونا سیر می کنی

زیر پاهات زمینی ها رو هم تحویل بگیر


  • سید سعید شاهچراغی
  • سلام. متن زیبائی بود. برایت آرزوی توفیق دارم
    شهیدان گمنام غریب ترین یافته های باستان شناسی به شمار می آیند . هم غریب و هم عجیب ! آنان به سوگند و نذر در سجاده های نافله « صله ی گمنامی » را از « مادر بی نشان تاریخ » در « کوچه » پس کوچه های حادثه گرفته اند و حتی باز گرداندن « استخوان پاره ها » و« پلاک های زخمی » آنان هیچ هویتی از آن ها را نشان نمی دهد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی