نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۱:۰۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

داستانی شنیدم که برایم بسیار جالب بود.گفتم برایتان بنویسم و نظرتان را راجع به آن بدانم

شخصی تعریف میکرد که فرزندی داشتم که برایش بسیار زحمت کشیده بودم. او را برای آموزش قرآن به جایی فرستاده بودم(شاید مکتب ) روزی به خانه آمدم و دیدم که گریه میکند.از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاده؟ آیا با کسی دعوایش شده یا...

کودک جواب داد که برای یاد گرفتن قرآن رفته بودم.استادمان سوره مزمل را به ما یاد داد تا جایی که به این آیه رسیدیم:

فکیف تتقون ان کفرتم یوماً یجعل الولدان شیبا

شما اگر کافر شوید چگونه خود را(از عذاب) بر کنار میدارید آن روز که کودکان را پیر میکند

وقتی به این جا رسید و این آیه را خواند تمام بچه ها به گریه افتادند و ساکت نمیشدند

این شخص ادامه داد فرزندم به شدنت گریه میکرد و به سختی بیمار شد.چیزی هم نمیخورد و حتی پزشکان هم نتوانستند برایش کاری انجام دهند.چند روزی به این شکل گذشت و فرزندم فوت کرد.

دو چیز برایم در این داستان جالب بود

اول هولناک بودن عذاب آخرت که از شدت آن کودکان به ناگاه پیر میشوند و دیگری نفس استادی بود که این آیات را برای کودکان خوانده بود.واقعاً استاد چه تاثیری داد؟؟؟

...................................

بنا داشتم برای فاطمیه بنویسم.اما هر کاری کردم نشد.یعنی نوشتم.اما اصلاً نمیتونم ارسال کنم.به خدا خیلی سخته.ان شا الله فاطمیه دوم. سعی میکنم .شاید هم اگه تونستم خودم رو قانع کنم چند روز دیگه ارسالش کنم.

... به‌ کجا می‌روید؟ چه‌ می‌کنید؟ هنوز پیکر پیامبر تازه‌ است؛ آیا می‌گویید که‌ محمد مُرد و همه‌ چیز تمام‌ شد؟ هرگز! ... هان‌ می‌بینم‌ که‌ اینک‌ باز زمین‌گیر شده‌اید و دل‌ به‌ تن ‌آسایی‌ و راحت‌ طلبی‌ و دنیا خواهی‌ داده‌اید و قصد همیشه ‌ماندن‌ در دنیا کرده‌اید و کسی‌ را که‌ به‌ قبض‌ و بسط‌ کار حکومت‌ سزاوارتر است، دور رانده‌اید و با راحتی‌ و عیاشی، خلوت‌ کرده‌اید. ... بدانید اگر همه‌ شما هم‌ کافر شوید و به‌ حق‌ پشت‌ کنید، خداوند همچنان‌ ستوده‌ است‌ و احتیاجی‌ به‌ شمایان‌ ندارد. و بدانید آنچه‌ را که‌ اینک‌ گفتم؛ گفتم، در حالی‌ که‌ می‌دانستم‌ هرگز یاوری‌ نخواهید کرد. ولی‌ آنچه‌ گفتم‌ راز دل‌ غمین‌ من‌ بود که‌ در سینه‌ جمع‌ شده‌ و دود حزن‌ و اندوه‌ من‌ بود که‌ در دل‌ خسته‌ام‌ متراکم‌ شده‌ و آه‌ آتش ‌افروزی‌ که‌ از سینه‌ دردمند من‌ شعله‌ کشیده؛ تنها خواستم‌ با شما حجت‌ را تمام‌ کرده‌ باشم

در می‌زنند و پشت در آتش به پا شده‌‌ست
کوچه به درد ملتهبی مبتلا شده‌ست
در می‌زنند و شهر نفس هم نمی‌کشد
حجم سکوت ممتد بی‌منتها شده‌ست
در را شکسته‌اند و کسی ضجه می‌زند
بر روی شهر وقت نزول بلا شده‌ست
تکلیف یک کبوتر پهلو شکسته چیست؟
وقتی در آشیانه‌اش آتش به پا شده‌ست
نفرین به مردمان دغل کار روزگار
کز ظلمشان به آل پیمبر جفا شده‌ست
(ابراهیم قبله آرباطان) 


 حلال کنید

  • سید مهدی

نظرات  (۱۸)

سلام
جالب بود .
با سلام
مطلبت جالب بود
آقا ارمیا ما را هم دعا کن
سلام.خوبین؟
خیلی خیلی وبلاگ قشنگی دارین مطالبشم خیلی عالی.
امیدوارم همیشه اینقدر قشنگ بنویسی.
به ما هم سری بزن
سلام

داستان(واقیعت)جالبی بود و هولناک



کاغذ دعوت به روز شد
برات متاسفم که عرب پرست هستی و نوکر عرب ها
طا سین میم (1)
طسم ﴿1﴾

این است آیه‏هاى کتاب روشنگر (2)
تِلْکَ آیَاتُ الْکِتَابِ الْمُبِینِ این ها برگرفته از خود قران هستن یعنی قران تفسیر نداره تفسیر قران حربه ای است برای ماله کشیدن
  • پسری از نسل زرتشت
  • 1 سوال از شما داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تا حالا لای قران رو باز کردی؟؟؟
    به این چیز ها که در این پست نوشتی اعتقاد داری؟؟؟
    پس اگر این گونه باشه که جهان اسلام بی کودک میمونه((همه دق می کنن میمیرن که ؟؟))
    به عقلت رجوع کن!!
    خدا قبل اینکه قران بده بهت عقل بهت داده سعی کن به عقلت رجوع کنی بعد باورش کنی.....[
  • پسری از نسل زرتشت
  • میشه به این ایدی پیغام بدی؟؟؟ ممنون میشم!!
    avareye_shabgard@yahoo.com
    من جور دیگه ای نگاه میکنم .
    به خاطر هدف دیگه ای اون مطلب رو چاپ کرده ...
    اون دلیل بر صهیون بودن نیست . شاید احترام به سرود ملی یه کشوره .
    ببین بخوای یا نخوای اسراییل یه کشوره .
    و کل دنیا پذیرفتش
    من اصلا طرفداری نمیکنم اما میگم که اون دلیلی بر صهیون بودنش نیست من که گفتم الان شما برین ببینین ارتش سرخ چیه بعد میفهمین اون کیه و چه دینی داره
    موفق باشید . راستی آقای ارمیا بلاگ جالبی داری
    با این مطلبت خیلی حال کردم خیلی قشنگ بود .
    یه قسمت از خطبه فدک رو که حضرت فاطمه الزهرا گفتن برات میزارم
    موفق باشی

    پس هیهات بر شما، شما را چه شد و به کجا می‏روید؟ و چه بیراهه میروید! این کتاب خداست پیش روی شما و امورش روشن و دستوراتش درخشان و پرچم‏هایش برافراشته و دورباش‏هایش آشکار و فرامینش واضح است. و شما آنرا پشت سرانداخته‏اید. آیا تصمیم دارید به غیر آن حکم کنید؟! و این چه بد تبدیلی است برای ستم‏پیشگان و هر کس دین جز اسلام بجوید هرگز از او پذیرفته نگردد و در آخرت از زیانکاران است.

    و بعد هم شما چندان صبر نکردید که سرکشی این فتنه فرو بنشیند و مهار این شتر رسیده به چنگ آید، بلکه به شعله‏هایش دامن زدید و جرقه‏هایش را تحریک کردید و ندای شیطان گمراه‏کننده را پاسخ مثبت دادید تا انوار درخشان دین را خاموش کنید و سنت‏های پیامبر برگزیده را نابود سازید.

    به خوردن کف روی شیر تظاهر می‏کردید ولی در باطن می‏خواستید از شیرها بنوشید. (ظاهرا دلسوزی برای دین می‏کردید ولی باطنا می‏خواستید به متاع دنیا برسید.) و نسبت به خاندان رسول خدا دورویی و نفاق به خرج دادید.
    ما با شما از در صبر می‏آییم همچون کسی که دستش را به لبه تیز کارد گرفته و یا نیزه‏ای در شکمش فرو رفته باشد
  • پسری از نسل زرتشت
  • ایا میدونی این قرانی که الان در دسترس ماست چه وقتی تدوین شده و توسط چه کسانی؟؟ واسمش چیه؟؟
    و لطفا بگو شما شیعه هستی؟؟
    جوابت را در بخش نظرات همان مطلب داده ام عزیز یک لحظه تعصب را کنار بگذار و فقط فکر کن کشوری که داشت به دروازه تمدن میرسید ارتش ان پنجم در دنیا بود الان در تامین غذای مردم مانده این فقط ناشی از بی کفایتی مسولین است منتظرت هستم شما به من گفتی احمق و کودن بعدش گفتی که من فحش ندادم پس احمق و کودن چیه.
    سلام بر محور انساب اولیای بزرگ خدا

    سلام بر بهترین همسر و همسفر علی

    سلام بر مایه آرامش و ذکر علی

    سلام بر حقیقت شهادت و شهادت حق

    آسمان، این‌ شبها که می‌رسد، عجیب بی‌قراری می‌کند و زمین، داغ دلش تازه می‌شود و زخم شرمش، سر باز می‌کند. ملکوتیان حق دارند سر بر دیوار عرش بگذارند و های‌های گریه کنند. و تنها خداست که می‌تواند، تسلای دل علی باشد.
    ماه حق دارد که گوشه اختفا را بر گریه اختیار کند و ستارگان چه کنند، اگر سر بر شانه یکدیگر نگذارند و مصیبت را زبان نگیرند.
    چه رازی بود در شهادت زهرا که خانه فرو نریخت، مدینه زیر و زبر نشد، عمود خیمه آسمان نشکست و زمین متلاشی نگشت؟
    آفرینش این تحمل را از کجا آورده بود؟

    یا فاطمه !

    کجا گریه کنند عاشقان تو بر مصائب تو؟ کجا اشک بریزند دلدادگان تو بر مظلومیت تو؟
    و کجا ضجه بزنند فرزندان تو در فقدان تو؟
    این است مظلومیت تو و به تبع، مظلومیت شیعیان تو.
    و این است که یاد تو به هر بهانه‌ای بغض را در گلویمان می‌شکند و جگرمان را آتش می‌زند

    برادر عزیز و بزرگوارم ارمیا ! از حضورتان سپاسگزارم و در این ایام خیلی ملتمس دعایتان هستم

    یا علی مدد .. التماس دعا
    فاطمیه نوشتن ....
    سلام

    متن زیباست
    سلام
    خوشحالم کردید به وبلاگم سر زدید.
    مطلبتون واقعا زیبا و تکان دهنده بود. اگر دوست داشتید من رو با نام ظهور عشق لینک کنید منم شما رو با نام اشکستان لینک کردم.
    در پناه حق
  • پسری از نسل زرتشت
  • من هنوز منتظرم جوابتون رو بشنوم
    دوستان عزیز که نظرات خود فروش زنرال شکست خورده و به اصطلاح پسری از نسل زرتشت رو در کامنتهای آقا سید می خونید این مطلب رو بدونید . این غافل از خدا و انسانیت تمامی جوابهای آقا سید و حذف می کنه و با مظلوم نمائی می خواد بگه شبهاتش بدون جوابه
    البته همیشه اینطوری بوده و کفر گوش شنیدن حرف حق را ندارد و فقط با شانتاژ کاری و شامورتی بازی می خوان اعتقادات پوچشان را به خورد جوانان بدهند.
    اگر اینطور نیست چرا جوابها به شبهات را پاک میکنید. لذا از اقا سید تقاضا میشه پاسخ هاتون رو در زیر همین کامنتها بزارید تا حالشون گرفته شه . سید موفق باشی و پاینده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی