نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

بنر ایام فاطمیه

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

تصویر بنر با اندازه اصلی

 

  • سید مهدی

نظرات  (۱۶)

ای کاش می شد یه بنر می ساختید که می شد دستمو دراز کنم توش یه دستو بشکنم که یه دستو نشکنه تا من امروز با اینهمه حسرت،با اینهمه غصه به این بنر زل نزنم.
  • پیمان دانشفر 19 ساله
  • حالا واسا دلتم بیشتر سر نقدت میشکونیم که از شیشه های شکسته کشور هم بیشتر باشه ... (چشمک)

    راستی حاجی امیدوارم بتونی جلسه خوبی رقم بزنی !
    ما که خوشحال میشیم !

    به هر حال !

    دوست داشتی یه سری به من بزن !

    سلول کثیف دانشجویی و دردسر های عجیب پیمان بروز هستم !

    منتظر حضور گرمتون

    تا بعد !

    یا حق !


    راستی در مورد بنرت نمیدونم باید چی بگم ! آخه زمینه کاری من نیست ! اهل فن بهتر بلدن !

    اگه زیاده گویی کردم شرمنده !

    فعلا یا حق !
    از ره آمد خواب و صاحب جـــــاه شد

    میزبان چشمهای شـــــــا ه شـــــــــــد



    ناگهـــــان در حــــال بیداری و خواب

    فاطمه آمد بخواب بوتــــــــــــــــرا ب



    گفت بـــــر خیز ای امـــــــیر خسـته ام

    ای صفا بخش دل بشکســــــــــته ام


    منتظر حضور سبز ونظر زیبایتان می مانم
    با سلام آقا ارمیا
    بنر زیایی هستش فقط اگه فونت وای مادرم رو عوض کنی محشره....
    التماس دعا
    قسمت شد ماهم میایم
    فکر می کنم گر تصویر اتش زدن در بیاید گوشه سمت چپ و نسوان مشکی پوش فقط در یک طرف توصیر باشند و "وای مادرم" به گونهای دیگر باشد طرح زیباتر می شود..!
    سلام صورتی......
    .
    .
    .
    قشنگه ولی هنوز میطلبه بیشتر روش فک کنی؟
    .
    .
    .
    یا رضا
  • مامانی هستی(سایه صبور)
  • سلام
    تو یکی هیچوقت مشکلی نداری .
    پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شاهدخت سرزمین ابدیت
  • سلام سلام
    خیلی وبلاگ قشنگی داری
    اصلا هم نگران جلسه ی نقد وبلاگت نشو
    من می دونم تو از پسش بر میای
    تورو به اسم قشنگ خودت می شناسنت
    بیا از این ورا
    فعلا
    خدا خیرتون بده
    التماس دعا تو این روزها
    با سلام
    بسیار زیباست.
    اون عکس وسطو از کجا آوردید؟
    عکس واقعی از یک نمایشه یا نقاشیه؟
    حقا که زیباست.
    ولی دیوار ها یه جوری مثل یک ویرانه است ولی اونجا ویرانه نبوده.
    با تشکر
    salam

    harfi nadaram
    با سلام
    بنر زیبایی هستش
    فقط اگر فونت "وای مادرم " رو تغییر بدین و همچنین به صورت عمودی طراحی کنیین بهتره
    ضمنا
    منتظر نظرات سبز و حظور شما در نهانخانه دل هستم
    یا علی مدد
    التماس دعا
  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    خواهش می کنم
    جلسه خوبی بود اتفاقا، فقط حس می کنم بخشی از نوشته های شما چون "دلی" بود و مربوط به مسائل مربوط به خودتون، جای نقد نداشت، یعنی اصلا درست نبود که نقد بشه.
    به هر ترتیب امیدوارم مطالب جدیدتون رو هر چه زودتر بخونم.
    ممنونم بابت پیگیری شما از مطالب و پست های وبلاگم.
    بله دقیقا مدت یک ماه هست که آپ نکردم. در اولین فرصت این کار رو می کنم و خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
    محتاجم به دعا
    شاد زی
    یا علی
    بنده به شخصه گوشه سمت راست بنر رو نمی پسندم !
    .
    راستی من 100 صفحه خواندم. بعضی جاها خیلی حرص در آر است !!
    مادری چشم به راه دختر کوچولو سه ساله اش است...دستان پر مهرتان را بلند کنید رو بسوی آسمان ...
    و دعا کنید برای دخترک ربوده شده ای که توسط پدرش به قصد فروش به تهران آورده شده ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی