نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

این یه پست نیست

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۸:۱۹ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
ببخشید که دارم این جوری مینویسم.راستش دیروز وقتی که آقای جوشقانی کلیپ ها رو پخش میکرد کنار آقا شوریده نشسته بودم و از طرفی هم آقای درخشنده رو میدیدم که اشک چه جوری تو چشماشون حلقه زده بود.یه دفعه یاد بچه های بیمارستان امام حسن افتادم که به یاد همین شهدا رفته بودند تو مناطق جنگی و خادم شهدا شده بودند. دلم براشون تنگ شده.خیلی زیاد. هرچند اون بچه ها با بچه های جنگ قابل مقایسه نیستن و لی گاهی اوقات از بعضیاشون چیزایی میدیدی که باورت نمیشد اینا تو این دنیا زندگی میکردن.فک میکنی از جای دیگه اومدن و زمینی شدن.

یاد سید علی دانش افتادم که تو مسیر چزابه کنار خودم حالش بد شد و بیهوش شد و چند وقت بعد گفت: استرس داشتم که نکنه من رو برای مرحله دوم نگه ندارن.
یاد حامد افتادم با تمام شوخی هاش و خنده هاش. یاد ...
راستش این که نوشتم این یه پست نیست برای اینه که 3 بار نوشتم و هر سه بار ارسال نشد.اون چیزی که میخواستم بگم خیلی بیشتر از اینها بود.اما انگار قسمت نبود.فقط این رو میگم اونهایی که معجزات شهدا در زمان جنگ رو دیدن باور دارن که هنوز هم میشه اون معجزات رو توی مناطق جنگی دید.

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

سلام دوست خوبم نمی خوام الکی بگم وب خوبی داری چون نشد خوب ببینمش به خاطر مشکلی که برام پیش اومده یه مدت نمیتونم حتی بشینم برای همینه که خوندنو نوشتنم به زوره اینا هم به مامان گفتم بنوبسه به جای من تا به همه دوستام همینو بدم نخندید ا اومدم ازت دعوت کنم از وب های من دیدن کنید البته اگه وقتشو داشتید اینشالله بعدا که حالم خوب بشه بازم میام پیشتون مرسی

وب اول من یه وب دانلود بازی و فیلمه کم حجمه مثلا 700 مگ رو کردم 20 مگ
www.cmesle.com

وب دوم من که بعث افزایش بازدید وبلاگ ها میشه اونم به صورت رایگان البته لینکباکس نیست ا دایرکتوریه که خیلی پیشرفتس و 300 تومان بالای برنامه نویسیش پول دادم
www.dir-link.com

وب بعدی من که شامل دست نوشته هامه
www.vahidtanha.parsiblog.com

وب بعدیه من عکس مخصوص وبلاگی هاست توش عکس می زارم اگه خوشتون اومد توبتون زیر نوشته هاتون ازشون استفاده کنید تنوع بشه
www.onlypic2.blogfa.com

وب اخر من هم یه مکانه برای صحبت بین دختر ها و پسر ها با ادرس

www.kalkalkhone.blogfa.com
به نام حضرت دوست








در پناه حضرت دوست
فک کنم خیلی کارت درسه
حکما درسه
اصلا کار هر چی بچه خادمه درسه
میخرم و میخونمش
یاحق
سلام

خدا قوت

انشا الله جلسه نقد خوبی داشته باشید

التماس دعا
ای کاش می تونستم بمونم ادامه حرفهای آقای جوشقانی رو گوش می کردم.... خیلی دلم می خواست می بودم اونجا...
سلام بر سید جلیل القدر

عشق و محبت خاصه شما بزرگواران به ائمه اطهار و معرفتتان بود که به مجلس نقد نور بارید من از این نور معرفت بهره گرفته و زبان الکنم باز شد واین توفیق را مرهون وجود سبز پر محبتتان است .باز هم از حضور صمیمانه تان تشکر و قدر دانی می نمایم
وبرایتان در نقد اشکستان آرزوی توفیق دارم

ارادتمند

جوشقانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی