نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۱۲:۰۴ ب.ظ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۱۸)

سلام دوست عزیز
اولش که اومدم دیدم فک کردم صفحه کاملا بالا نیومده ولی بعدش متوجه شدم هر چی هست همینه
این مدلیشو دیگه ندیده بودمبرام خیلی جالب بود.

من تو صفحه ی سفیدت این و میبینم:

اگر از گناه مطهری......رجایی هست که بهشتی شوی......اگر باهنر شهادت آشنایی......مفتح درهای بهشت خواهی شد.....اگر با همت تقوا پیشه کنی.....صیاد دلها میگردی
منم اپ کردم و منتظر حضور سبزتون هستم
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی
سلام
خوشبحالت که حرفای دلت سفید سفید سفید
امیدوارم اگه رنگی شد سبز بشه
یا علی
راستی اول فکر کردم ....
با سلام
سفیدِ سفید -مثل دل پاک مومنان
التماس دعا
  • روابـــط عـــمــومـــی
  • سلام
    شرمنده ام
    اسمتون جا افتاده بود
    اصلاح کردم
    ببخشید
    سلام
    کاش همینطور سفید می ماندیم تا سرخ بمیریم............
    کاش می شد................
    سلام

    اینجا صدای آدم تو فصای ذهنش می پیچه!

    جوشقانی

    سلام سید خدا
    متنی نبود که بخوانم و شاید هم چشم بصیرت میخواد که ما نداریم .
    اما تا حالا خیلی به جمله نوشته شده در لوگوی وبلاگ ( زیر نام وبلاگتان) توجه نکرده بودم. اما وقتی خوب دقت کردم دیدم لحن نوشته تون نشان از یه عاشق داره و یه دل سوخته . اینطور نیست؟
    از هیچ به هیچ سسسسسسسسسسسسسسسسلام
    .
    .
    امیدوارم صورتی من همیشه سفید بمونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    .
    .
    .
    یارضا
    سکوت سپید
    سپید سکوت
    ..............
    اینم خودش یه طرحیه
    ..
    ..
    ..
    امیدوارم مورد نقد قرار بگیره...
  • روابـــط عـــمــومـــی
  • باسلام و عرض احترام خدمت شما دوست بزرگوار

    در ادامه سلسله جلسات نقد وبلاگها ، این هفته با نقد وبلاگ

    (( یکتا پرستان )) (( www.sitetoop.com))

    نوشته های سینا صادقی در خدمت شما دوست گرامی هستیم .

    لذا بدینوسیله از جنابعالی جهت شرکت در این جلسه دعوت بعمل می آید.

    پیشاپیش ازحضور گرم و صمیمی شما تشکر و قدر دانی می شود .

    وعده دیدار ما : یکشنبه 8 / 2 / 1387... ساعت 17 الی 19

    نشانی: خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد ) - خیابان ۲۱ - پارک شفق - فرهنگسرای دانشجو - سرای کتاب

    با تشکر
  • روابـــط عـــمــومـــی جشنواره خلیج فارس
  • سلام
    قالب خالی هم قبوله
    ممنون

    سلام
    دلها اگر شکسته هستند میشه پیوندشون داد به قلب سفیدی که ترسیمش کردی
    یه کم توکل
    یه کم صبر
    یه کم عقل
    یه دوست خوب
    یه یا علی
    یه کم دعا
    اونوقت دلت شکسته تر از شیشه های شهر ما نیست
    یا علی
    یاس.....
    سلام
    اگه یه وقتایی دلت میشکنه میشه این دل رو دوباره پیوند داد به قلب سفیدت که ترسیمش کردی فقط
    یه کم توکل
    یه کم دعا
    یه کم صبر
    یه کم عقل
    یه دوست خوب
    اونوقت دلت مثل شیشه های شهر ما شکسته نیست
    یا علی
    یاس......
    سلام
    کی رنگی می شی ؟
    سلام ارمیا جان
    نه بابا
    توفیق ازم گرفته شده
    راستی من الان دارم کتاب ارمیا رو میخونم
    منو یاد روزای خوش گذشته انداختید،روزایی که من کمتر خجالت زده بودم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی