نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

کی ازش خبر داره؟

سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۸۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

همه ما توی این دنیای با سر و سامون یا بی سرو سامون دنبال یه سری چیزا میگردیم که معلوم نیست بهشون برسیم یا نه.این جمله هیچ ربطی به چیزایی که میخوام بگم نداره.

یه مدته که بد جوری گیر کردم که چی بنویسم. اوضاع این قدر آرومه که هیچ خبر جالبی گیر نمیاد.وقتی که خاطرات وب نویسی و اولین پست هایی که نوشتم و اولین رفیق اینترنتی که پیدا کردم رو مرور میکنم بلا فاصله به یاد مهدی دهنمکی میافتم.. بنده خدا این روزا سرش خیلی شلوغه.نمی دونم بعد از نوشتن یه پست کذایی و قاطی مرغا شدن فک نمکنم کسی الآن بدونه اون کجاست.بنده خدا این قدر بهش فشار اومده که الآن رو تخت افتاده و کسی ازش خبر نداره.

دهنمکی

من هم خیلی تصادفی ازش با خبر شدم.وقتی رفتم تو اتاق خیلی دلم به حالش سوخت.فقط داداشش بالا سرش بود.خبر تاهلش رو هم اون به من داد.(این خبر رو با ترس و لرز مینویسم...)اصلاً باورم نمیشد این خود مهدی باشه. به خاطر اون پست اخرش و اون پروفسور نمیدونم چی چی تبعید شده.اجازه ندارم بگم جاش کجاست...

 

.............................................

تعطیلات هم تموم شد.دوباره روز از نو روزی از نو

اصلاً حسش نیست

  • سید مهدی

نظرات  (۱۱)

سلام عزیز
از وبت دیدن کردم
وب نسبتا کاملی داری فقط بازدیدش یه ذره کمه
من شما را به تبادل لینک با وب خودم دعوت می کنم
من لینک کسانی رو که با من تبادل لینک می کنند تو قسمت لینکدونی قرار می دم تا آمار کلیک بر روی لینک کسانی که با من تبادل لینک کرده اند معلوم شود
خوی امتحانش ضرر نداره به وب من بیاد و با من تبادل لینک کن ولی قبلش لینک منو با نام
موذی کاری با موبایل وکامپیوتر
تو وبلاگت ثبت کن
راستی اگه خواستی می تونی به لینک باکس من هم لینک بدی باید بگم که لینک باکس من بالای 700 تا در روز بازدید داره پس می تونه تاثیر مثبتی تو پیج رنکت داشته باشه
می تونی امتحان کنی
موفق باشی
یا علی
با عرض سلام و احترام:
نگرانم کردی!
چی شده ؟!
ازدواج چیه ! تبعیذ چیه؟!
نکنه این هم دروغ سیزده است؟!
به هر حال...
سالی سراسر خیر و خوبی وشادی وشادکامی برای شما بزرگوار و خانواده محترمتان آرزومندم.
سلام عزیزم

سال نوت رو البته با تاخیر تبریک میگم.13 بدرت هم انشاله خوش گذشته باشه.
زیبا و با حس می نویسی.این مطالب از خودت هستش؟یا؟؟
من هم آپ کردم خوشحال میشم مطلبم رو بخونی نظر بدی.
من مطالبی رو که استفاده میکنم همگی حرفای دل خودمه.....
مخصوصاَ این آپ جدیدم که خیلی متفاوته.....حتما توی خلوتت بخونش تا بدونی.......
خودت بیا بخون دیگه هیچی نمیگم....تازه من از عکس خودمم هم استفاده کردم...البته ما که مثل شما خوش تیپ نیستیم.
منتظر حضور سبز شما دوست گلم هستم.
موفق باشید.
سلام عزیزم

سال نوت رو البته با تاخیر تبریک میگم.13 بدرت هم انشاله خوش گذشته باشه.
زیبا و با حس می نویسی.این مطالب از خودت هستش؟یا؟؟
من هم آپ کردم خوشحال میشم مطلبم رو بخونی نظر بدی.
من مطالبی رو که استفاده میکنم همگی حرفای دل خودمه.....
مخصوصاَ این آپ جدیدم که خیلی متفاوته.....حتما توی خلوتت بخونش تا بدونی.......
خودت بیا بخون دیگه هیچی نمیگم....تازه من از عکس خودمم هم استفاده کردم...البته ما که مثل شما خوش تیپ نیستیم.
منتظر حضور سبز شما دوست گلم هستم.
موفق باشید.
سلام علیکم
سال نو مبارک ..
عذر ما را پذیرا باشید من باب تاخیر بیش از حد ..
چه اتفاقی افتاده ... ؟؟؟
چی شده ؟؟
سلام...
خوب شد اومدم به وبتون ....
چه اتفاقی افتاده به آشنای غریب؟
من خیلی نگران وناراحت شدم ....
شما رو به خدا بگین حالشون چطوره؟
من چهل شب براشون چهل تا صلوات می فرستم ....
یعنی چی تبعید شده؟
مارو بی خبر نگذارین از حالشون .....
سلام که نام خدای مهربان و شفا دهنده است

اگه خبری نداشتین اینا رو از کجا بدست آوردین
اگه خبرتون کامل نبود بهتر بود دوستانشون رو تو سردر گمی نگرانی نمی زاشتید و حرفی نمی زدید.
یا علی یا مهدی یا زینب
با آروزی اول ایمان بعد سلامتی برای همه
امیدوارم ایشان و دوستانشان زیر سایه ی حق مستدام باشند
منو بابت لحنم ببخشید ولی من رکم به داداش مهدیم رفتم
حتما شما هم به دوستتان رفتید
راستی شما همون ارمیای متولد 9 آذر ماه هستید
التماس دعا برادر
  • فاطیما (رزسفید)








  • چی شدههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟

    راست میگی یا بازم مثل اون موقع .........

    تبعید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام علیکم ...
    خوبین .. سال نویی رو تبریک می گم ... ارزوی موفقیت دارم براتون ..
    یمی شه هر از گاهی مزاحمتون شد ...
    راستی فک نکنم اقا مهدی اوضاش ناجور باشه ... البته انقدر .....؟!
    علی مددی
    راضیشون بکنین جناب....
  • مردان کوهستان
  • بیمارستان امام حسن عکس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی