نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

سال جدید(پست 366)

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۸۷، ۱۲:۳۸ ق.ظ
خیلی سعی کردم(و دارم سعی میکنم) که برای سال جدید یه جور دیگه بنویسم. چیزای جدید تری رو بیان کنم.تازه اون هم به یه سبک(همون شیوه) جدید.

هنوز چیز خاصی به ذهنم نرسیده تا بگم. این پست رو هم نوشتم تا هم سال نو رو تبریک گفته باشم هم یه ابراز وجودی کرده باشم( میدونم که وجود من کالعدم)

امیدوارم که انتظار به پایان برسه و مسافرمون از سفر بیاد

امیدوارم امسال سال خوبی برای همه باشه و هیچ مشکلی برای کسی پیش نیاد.

امیدوارم امسال سالی سر شار از موفقیت و پیروزی برای همه باشه و هر کس به هرچی که میخواد برسه.

امیدوارم که...

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

سلام .خوبین .ممنون از مطالبتون به من هم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی