نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

به کجا چنین شتابان

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۱۱:۰۴ ق.ظ
خیلی دلم گرفته بود...گفتم برای نماز مغرب برم حرم. از در صحن که خواستم برم داخل یه آقایی دست یه بنده خدایی رو گرفته بود  و از در حرم داخل ششدن.دیدم نگهبان حرم از کانکسش بیرون دوید و گفت:آقا آقا..صبر کن

آقاهه هم صبر کرد و برگشت و گفت : بله! بفرمایید

نگهبان گفت: خانوما باید چادر سر کنن برای ورود به صحن.

همراه آقاهه برگشت و یه نگاهی به نگهبان انداخت.چه آرایشی کرده بود. خیلی خجالت کشیدم.

آقاهه گفت: این که خانوم نیست.مرد

شوکه شدم. باور نمیکردم.یه دفعه ای همراه آقاهه گفت فلانی بیا بریم. دیدی گفتم اینجا هم اشتباه میگیرن. بعد دست همدیگر رو گرفتن. وارد صحتن شدم. اولش یه نیشخند زدم. چند قدمی که رفتم تو راه به خودم گفتم خنده نداره .بایدزار زار گریه کرد

یادم افتاد یه بنده خدایی قبلاْ گفته بود خروس های ایرانی با غیرت تر از مردای آمریکایی هستن.

اما بلافاصله یاد حرف حاج آقا دانشمند افتادم که میفرمودند: زنده باد خروس... زنده باد خروس. چون لا اقل مردونگی خودش رو حفظ میکنه

 

....................................

من اینجا ریشه در خاکم
من اینجا عاشق این خاک از آلودگی پاکم
من اینجا تا نفس باقی است می مانم
من از اینجا چه می خواهم نمی دانم
امید روشنایی گر چه در این تیرگی ها نیست
من اینجا باز در این دشت خشک تشنه می رانم
من اینجا روزی آخر از دل این خاک
با دست تهی گل بر می افشانم
من اینجا روزی از ستیغ کوه چون خوشید
سرود فتح می خوانم
و می دانم
تو روزی بازخواهی گشت

  • سید مهدی

نظرات  (۸)

  • غریبه آشنا
  • سلام
    متنت ناراحتم کرد چون درد دلم رو گفتی تموم غصه هام رو تازه کردی.
    اما از یه جهت خوشحال شدم خوشحالم که هنوز نرفتی.
    خیلی مخلصم. مخلص همه بچه ایرونیای با غیرت و همه اهالی امام حسینی اشکستان. می دونست تو یکی وظیفت یادت نمی ره.
    سلام.....
    خوبه که نرفتین.....
    آشنای غریب که هیچی نگفت .... حداقل جواب کامنتا رو هم نداد.... بازم صد رحمت به معرفت شما ....
    من آپم .... آپم زیاد جالب نیست نخواستین نیاین.........
    دعام کنید
    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام.
    به استحضار می رساند دبیرخانه نخستین جشنواره وبلاگ نور با موضوع حجاب و عفاف آغاز به کار کرده.شما می توانید فقط با یک پست مرتبط در این جشنواره شرکت کنید.در انتظار شما وبلاگ نویسان متعهد هستیم.
    با احترام
    دبیرخانه جشنواره
    http://www.noorfest.ir/index.php?option=com_performs&formid=3
    سلام. چطوری یا نه؟! من آپ کردم. دوست داشتی سر بزن. اما اگه اومدی دیگه دوست داشتن تو مهم نیست. مجبوری نظر بدی. یعنی مدیونی اگه نظر ندی.
    اگه اومدی خیلی آقایی/خانومی!!!
    ممنان : اجوج مجوج
  • ....................
  • سلام.
    ممنون که نرفتین....
    دست مریضاد به معرفتو مهربونی شما.
    .
    .
    یا علی
  • بنت الهدی صدر
  • سلام
    خوشحال می شم بدونم چه نکاتی در نوشته هام بوده که نظرت رو جلب کرده.


    نکته جالبی رو تذکر دادی در پستت
    اما چرا باید برای اماکن زیارتی چادر اجبار باشه؟! آیا حجابی که پیامبر توصیه کرد فقط چادر بود؟! کمی بازتر نمی شود نگاه کرد؟ حتما باید پیامبرتر از پیامبر باشیم تا بگیم مسلمونیم؟!
    یا علی
    نمیدونم چرا یهو دلم گرفت.نمیدونم از مردونگی های گمشده دلم گرفت یا ...
    ببخشید که دیر امدم خونه تون..سفر بودم..
    و همچنین ممنونم از سر زدنتون..
    برم پست های پایینی رو که نخوندم بخونم..
    با سلام به دوست عزیز ارمیا
    لطفا اگه میشه بنویسید نتیجه شما از این روایت زنده و معمول چیست
    امیوارم این نتیجه نباشه که :
    تهاجم فرهنگی بیداد میکنه و هزار تا چیز دیگه
    ارمیا جان کیشه نری
    حداقل مثل من ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی