نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۸۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

 

بسم رب

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان

عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست

ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست.

 

  • سید مهدی

نظرات  (۷)

کلاغی
چیزی داره که هرکسی نداره
اون کسی رو داره
که نه فرشته ها دارن
نه پرنده های مهربون
کلاغی چیزی داره عین خودش
کلاغی ........
عشقی داره آسمونی
بایه غار غار دوباره باغشو بیدار کرده از خواب زمستونی
منتظرم
بیقرارم نکنی....
غارغارغارغارغارغارغارغارغارغارغاررررررررررررر
سلام خوبی؟خوشی؟سلامتی؟چه خبرا؟کجاهایی؟
کاهش جان تو من دارم و من میدانم /که تو از دوری خورشید چه ها می بینی
حرفات بوی اینو میده که خداتو گم کردی بگرد حتما پیداش میکنی
سلام
چی ندارین؟
منظور از چی؟


خواهان کسی باش که خواهان تو باشد...
پای امید دلم اگر چه شکسته است



دست تمنای جان همیشه دراز است



تا نفسی می کشم ز سینه ی پر درد



چشم خدا بین من به روی تو باز است
پای امید دلم اگر چه شکسته است



دست تمنای جان همیشه دراز است



تا نفسی می کشم ز سینه ی پر درد



چشم خدا بین من به روی تو باز است
سلام
خوبی
بودی یه تماس بگیر کارت دارم.
یه سری به وب بزن....
  • مامانی هستی (سایه صبور)
  • سلام
    سعی کنیم عظمت در نگاهمان باشد نه در آن چیزی که به آن می نگریم پس بجای اینکه بگوییم کسی یار کسی نیست یا کسی محرم راز نیست بیاییم ما محرم و یار باشیم ما غمخوار باشیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی