نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۸۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای خوب من سلام . نمیدونم اجازه دارم باهات احوال پرسی کنم با نه؟

این قدر که از تو دور بودم یادم رفته قبلنا چه جوری صحبت میکردم.برا همین الآن یه کم سختمه حرف بزنم.اما خدا جون اون چیزی که باعث شده که این قدر راحت بشینم و باهات درد دل کنم و برات صحبت کنم جمله لولمه بود. این رو خوب یادم بود که هم رحمن هستی و هم رحیم. داره کم کم حرفای گذشته ات که بهم گفته بودی یادم میاد یادمه گفته بودی:آنگاه که دوست داشتی کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد تو ام.چه قدر فراموش کار شدم.شرمندتم خدا جون.خدای خوبم این مدت که از تو دور بودم کلی بلا و مشکل به سراغم اومد. میدونم که میدونی. اما دوست دارم پیشت اعتراف کنم. آخهآدم بعضی حرفاش رو فقط به بهترین دوستاش میگهخ . خوب تو هم بهترین دوست منی. یادم میاد که همیشه بهم میگفتی هر وقت که کمک یا چیزی خواستی فقط کافیه بهم بگی.خودت گفته بودی که: مرا بخوان و دعوت کن تا رایت برآورده سازم.

خدا جون غفلت با آدما چی میکنه. من همچین دوستی داشتم و ازش غافل بودم...

 

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

خوش به حالت که به این حال رسیدی ......التماس دعا...........
زمین مهیا و باغ مشتاق روییدن و باغبان در انتظار برخواستن و این در فکر خدا بود.
شدن با فکر خدابود و شدنی جز آن نبود پس آن یگانه اندیشنده اندیشید و
اندیشه اش اشاره وار سر شار از شـیء شد.
باغبان از خواب نیستی برخواست,
باغ یافته را یافت و به آن یافتن,
بانی آن شد پس او را
باغ بان نامیدند و کارش را باغ بانی...

برگرفته از مکتوباتی به قلم استاد فتاح از کتاب باغ بان الهی



سلام.
خوبی شما؟!
.
.
دعوت داری، بیا کارت دعوتت رو بگیر!
.
.
یا علی
سلام
به وبلاگ ما سر بزنید و در مسابقه ما شرکت کنید
منتظر حضور سبزتان هستیم
به نام دوست
بهترین لحظه های زندگی لحظه های بودن با یار است
بهترین گریه ها گریه های بی قراری برای دلدار است
بهترین شانه شانه های استوار محبوب است
بهترین حال فنا شدن در دریای وجود دلبر است
بهترین ها را برایت آرزومندم
سلام وبلاگ زیبایی دارین ممنون که به کلبه فقیرانه ما سرزدی شعر قشنگی بود موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی