نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بازم شب شد و نوشتن شروع شد. چن دقیقه قبل نشستم و هر چی کتاب درسی داشتم که توش چیزی نوشته بودم و مربوط به اتفاقای این چند وقت میشد رو در آوردم از قفسه کتابهام و شروع کردم به خوندن نوشته هام. خیلی برام جالب بود . حسی که تو اون نوشته ها بود دقیقاً برام قابل تصور بود و تو الآن خودم میدیدمشون. حرفای عجیبی که تازه الآن معنای بعضیاشون رو میفهمم.همیشه آدم مغروری بودم و هیچ وقت نخواستم به شکست های سخت زندگیم اعتراف کنم. الآن هم نوشتن بعضی چیزا برام سخته. این که بخوام به شکست اعتراف کنم شاید غیر ممکن باشه. اما معمولاً شکست رو با یه جور حس دلتنگی به یاد میارم .دلم برا دوستام و محیطی که توش مبارزه کردم تنگ شده. دلم برا...

شاید تو موقعیت الآنم فقط دو نفر بتونن کمکم کنن .اما از هیچ کدوم خبری نیست. تو دانشگاه یه دوره ای رو میگذروندیم به اسم مهارت های زندگی. شاید توی اون جلسات حرف اول رو من میزدم . راه های مقابله با استرس و عصبانیت. استادمون همیشه می گفت تو بهترین راه ها رو پیشنهاد میدی. اما الآن هیچ کدوم از اون راهها رو خودم جواب نمیده. یه لحظه تو ذهنم اومد که نوشته های قدیمیم رو بسوزونم و برا همیشه از شرشون راحت بشم. اما دلم نیومد. آخه دونه دونه ی اونا رو با تمام وجودم نوشتم. سخته حالا یه دفعه از بین ببرمشون.شاید یکشنبه آخرین جلسه نقد وبلاگی باشه که میرم. بعد از اون دو باره میرم قم و معلوم نیس که کی برگردم. خسته شدم .یادم میاد همیشه زمانی که بچه ها کم میاوردن بهشون میگفتم خستگی معنا نداره. بیاید از صفر شروع کنیم.این بار با جدیت بیشتر و محکم تر. اما الآن خندم میگیره به حرفای خودم. همه اونا گوش میکردن و از نو شروع میکردن و کار ها هم خوب پیش میرفت. اما خودم درمانده درمانده شدم.

تو کجایی الآن؟

کاش بودی.

کاش

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

سلام
می دونی مرام و مسلک هر دومون چیه؟
اهل بیت
البته من شاید لیاقت نداشته باشم ولی شما حتما هستی
با سلام وعرض ادب خدمت شما هم وطن گرامی
آیاتهمت زدن و دروغ پراکنی ، بعضی رسانه ها نسبت به جامعه بهائی جرم نیست و نباید به قوه قضائیه پاسخگو باشند که مسئولین محترم بی تفا وت از کنار این مهم می گذرند؟ولی همین مسئو لین زمانی که در ان سوی مرزها ،رسانه یا سازمانی بین المللی (به هر نیتی) از جامعه بهائی دفاعی می کنند فریاد می زنند که چرابهائیان تبلیغ می کنند یا چرا بیگانه از اینها دفاع می کنند؟ و سپس نتیجه می گیرند حتما این بهائیان وابسته به بیگانه هستند.
براستی کدام کتاب در ایران چاپ شده که دیانت بهائی را بطور کامل و صحیح معرفی کند؟ یا کدام نشریه در ایران آزاداست تا نظرات جامعه بهائی را در رد اتهامات چاپ کند ؟
چرادر حوزه های علمیه کشورمان فقط کتب ردیه مطالعه وبررسی می شود وعلماوفضلای کشور نباید به حقایق موجود در دیانت بهائی دستر سی داشته باشند؟
آیا چون جامعه بهائی در مجلس ویا ارگان ورسانه ای نماینده ویامدافعی ندارد این رسانه ها ازادند که هرچه می خواهند بنویسند ؟،ویک بهائی با مطالعه تهمت های روزنامه حق ندارد حرفی بزند ودفاعی کند ؟
به همین دلایل وظیفه وجدانی خود دیدم وسعی کرده ام مطالب واتهامات بی اساس نشریات را در وبلاگ ناقص خود پاسخ بدهم از جمله :
آیا بهائیان دست نشانده انگلیس وآمریکا هستند ؟
آیا بهائیان با اسرائیل ارتباط دارند ؟
آیا بهائیان اسلام وادیان قبل از خود را قبول ندارند؟
دیدگاه بهائیان نسبت به ایران چیست ؟
ونیزموضوع خاتمیت حضرت محمد(ص) ....
همچنین مطالب ونظرات دیگر، لطفا بی هیج پیش داوری، مطالب وب را مطالعه بفرمائید و برای جلوگیری از اتلاف وقت اگر سوال یا نظر شما جدید بود لطفا درنظرات وب ثبت بفر مائید لطفا ادرس ایمیل خود را بگذارید تا پاسخ ارسال شود منتظر نظر و راهنمائی شما می مانم http://jooyya.blogfa.com
ای آسمانی تر از یک دل شکسته! دل مجنون را کدام آدینه ،با ناز نگاهت مجنون تر می کنی؟ قصه غریبی است بی تو عبور کردن از دل جمعه‌ها من وستاره‌ها یکشب در حضور خدا، برای آمدنت خورشید را قربانی کردیم میدانم می‌آیی نذر کردم،عطر تمام نرگسها را پیشکش نگاه خسته‌ات کنم وبه شقایق‌های عالم بگویم دوستت دارم و انتظار ظهورت را میکشم مهدی جان
  • آشنای غریب
  • هر چه بگندد نمکش میزنند
    وای به روزی که بگندد نمک
    --------------------------------------
    داداشم نبینم غمت . تازه شدی مثل ما .
    یادته چیا بهت گفتم ..........
    تو فقط عادت داری فرار کنی .
    مهدی جان بمون .... اگه موندی و جلو رفتی پیروزی
    یاعلی
    مهدی ...............
    آخه چرا ؟ پس ما اینجا چیکاره ایم. تی فدات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی