نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

ساع سی ونهم. الآن انکسر ...

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۳۹ ق.ظ




  • سید مهدی

نظرات  (۶)

  • غریبه آشنا
  • می کشم منت اگر تیر به چشمم بزنید
    ولی ای قوم دگر تیر به مشکم نزنید.
    سلام بازم مثل همیشه.
    دیگه چیزی نمی گم یه سری به من بزن.
  • بنت الهدی صدر
  • آن کس که مظلوم کشته شده، براى ولیش، سلطه (و حق قصاص) قرار دادیم; اما در قتل اسراف نکند، چرا که او مورد حمایت است! (33) (سوره اسرا)
    یا صاحب الزمان "هل من ناصر ینصرنی" جدت را این جمعه می شنوی؟
    ما را از دوریت برحذر دار...


    دعا بفرمایید
    یا علی
  • حامد سیستم (وب منو ببینید)
  • من پا برجام مثل ایرانم اگه زمینم خوردم ایستادم !
    .
    .
    ...
    دوست عزیز سلام از سایت پر بازدیدت خوشم اومده من حاضر به تبادل همه چی هستم (لینک إ لوگو إ بنر) حالا دیگه انتخاب با شماست[شیطونک]
    .
    .
    ...
    در ضمن سایت حامد سیستم هرروز آپدیت میشود.
    .
    .
    ...
    به امید بازدید شما فعلا بای
    salam chetore
    سلام ارمیا جان من آپم اگر تونستی بهم سر بزن .
  • غریبه آشنا
  • السلام علیک یا ابا عبدالله
    من که امشب کم اوردم
    فقط می تونم بگم نکن ای صبح طلوع
    نمیدونم چی بگم. اصلا نمی تونم چیزی بنویسم که در خور عاشورا باشه.
    امید داشتم اینجا چیزی ببینم که انگار...
    منتظر ساعت چهلمم
    مکن ای صبح طلوع...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی