نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

ساعت بیست وششم

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ
سلام

میبخشید

من الان قم هستم

میخواستم برگردم تهران

اما راه بسته شده بود

تا حالا تو قم همچین برفی نیومده بود

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

من نه خود می روم ، او مرا می کشد
کاو سرگشته را کهربا می کشد
چون گریبان ز چنگش رها می کنم
دامنم را به قهر از قفا می کشد
دست و پا می زنم می رباید سرم
سر رها می کنم دست و پا می کشد
گفتم این عشق اگر واگذارد مرا
گفت اگر واگذارم وفا می کشد
گفتم این گوش تو خفته زیر زبان
حرف ناگفته را از خفا می کشد
گفت از آن پیش تر این مشام نهان
بوی اندیشه را در هوا می کشد
لذت نان شدن زیر دندان او
گندمم را سوی آسیا می کشد
سایه ی او شدم چون گریزم ازو ؟
در پی اش می روم تا کجا می کشد


سلام...

یا علی مدد
  • .•:*¨`*:•. محمد مهدی .•:*¨`*:•.
  • دوست عزیزم ارمیا

    سلام

    اومدم تا شما رو برای شرکت در جشن تولدم که توی وبلاگ بابام برپاست دعوت کنم .

    منتظر حضور گرم و مهربونتون هستم .

    محمد مهدی
    خدایا تو بزرگی و رحیمی … مگر من غیر از تو کسی را دارم که زانوی التماس پیش آن بزنم … خدایا هر گره ای به دست تو باز میشود و لاغیر

    واسه براورده شدن حاجت مهمم خیلی التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی