نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

ساعت نوزدهم

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ
- می‌خواهی‌ به‌ کربلا بروی‌؟ - چه‌ کنم‌ دلم‌ بیقرار شده‌ تاب‌ ماندن‌ ندارم‌. دلم‌ هوای‌ کربلا کرده‌. - کدام‌ دل‌ است‌ که‌ هوای‌ کربلا نکرده‌ باشد. امّا خودت‌ بهتر از من‌ می‌دانی‌ که‌ الا´ن‌ چقدر راه‌ ناامن‌ است‌. - می‌دانم‌ محمد، می‌دانم‌. امّا دست‌ خودم‌ نیست‌. - تازه‌ فقط‌ ناامنی‌ راه‌ نیست‌، اگر این‌ مردان‌ بی‌رحم‌ «عنیزه‌» فقط‌ مال‌ زوار را می‌بردند و خودشان‌ را رها می‌کردند که‌ مسئله‌ای‌ نبود. همة‌ زندگیمان‌ فدای‌ حسین‌، امّا آنها سنگدل‌ و بی‌رحم‌ هستند و هرکس‌ را که‌ اسیر کنند اصلاً کسی‌ نمی‌داند که‌ چه‌ برسرش‌ می‌آورند واو را به‌کجا می‌برند. - ببین‌! من‌ خودم‌ همة‌ اینها را می‌دانم‌. امّا هرچه‌ سعی‌ می‌کنم‌ خودم‌ را متقاعد کنم‌ که‌ راه‌ ناامن‌ است‌ و دست‌ از این‌ سفر بردارم‌، نمی‌توانم‌، دست‌ خودم‌ نیست‌. همة‌ وجودم‌ در اشتیاق‌ کربلا می‌سوزد.
  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی