نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

ساعت چهاردهم

سه شنبه, ۴ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ
نمیدونم .کم کم دارم کم میارم.آخه خیلی ضد حال دارم میخورم. دلم بد جوری گرفته

حالم هم تعریفی نداره. آخه: بعضی ها فک میکنن که من برا چی باید اینجوری باشم.نمیونم سیستمم اینه. خستگی و کوفتگی داره داغونم میکنه.

  • سید مهدی

نظرات  (۲)

  • دیجیتال تروریست
  • این پست شما مثل یه منبر مجازیه ! موفق باشید
    هیچ‌گاه ویترینی نداشته‌ام تا دلم را در آن به نمایش بگذارم در قامت یک فروشنده دوره‌گرد عاشق تو شدم از این روست که تمام خیابانهای شهر عشق مرا می‌شناسند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی