نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۸۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ
برای ضامن آهو

این پست فقط متعلق به امام رضاست

یاامام رضا دلم برای بوی عطری که توی حرمت می پیچه تنگ شده


 

یاامام رضا دلم برای آبهای زلال حوض های حرمت تنگ شده


 

یاامام رضا دلم برای حیاط زیبا وشلوغ حرمت تنگ شده


 

یاامام رضا دلم برای دعای کمیل وندبه حرمت تنگ شده


 

یاامام رضا دلم برای اشک های چشمانم با نگاه به ضریح نورانی ات تنگ شده


 

یا امام رضا دلم برای نمازهای زیارت حرمت تنگ شده


 

یا امام رضا دلم برای نوای اذانی که درحرمت می پیچه وهرعاقلی رامست وخمارمی کند تنگ شده

خیلی دلم تنگ شده برای امام رضا

خیلی ...................................................

 
این همه آدم میان. پس چرا نمیذاری من بیام؟

فقط باید خواب حرمت رو ببینم؟

  • سید مهدی

نظرات  (۶)

  • زاد مهر مهر آفرین ( حسن توکلی )
  • به این وب سایت سر بزن:
    سلام مهربون
    `*.¸.*´
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***____من آپم____________***
    _***______مشتاق نیم نگاهی_***
    __***_______هرچند گذرا____***
    ___***_________________***
    ____***______________ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
  • منتظر ظهور (پیام نگار)
  • سلام بر همه منتظران ظهور
    *******
    لب تشنه بود ، تشنة یک جرعه آب بود
    مردی که درد های دلش بی حساب بود
    پا می کشید گوشة حجره به روی خاک
    پروانه وار غرق تب و التهاب بود
    در ازدحامِ هلهله های کنیزکان
    فریاد استغاثة او بی جواب بود
    ********
    شهادت جوادالائمه جوانترین امام شیعان تسلیت باد
    قدم به کلبه فقیرانه ما هم بذار
    موفق باشید
    اللهم عجل لولیک الفرج
    به امید روزی که همه پیام های کوتاه این باشد "جاء المهدی"
    به وبلاگ پیامک های زیبا هم سر بزنید http://smsmazhabi.blogfa.ir/
  • آشنای غریب
  • سلام
    بابا منم زهرایت ..............!!!!!!!!
    فرازی از نامه دختر شهید ناصری
    التماس دعا .
    یاعلی
    مهدی ................
    سلام دوست عزیز
    برای عرض ادب و تشکر مزاحمتون شدم.
    ممنونم به خاطر لطفی که بهم داشتید و در جلسه نقد وبلاگم شرکت کردید.
    شاد باشید.
    سلام
    بلیط قطار گیرت نیومده اینقدر شاکی شدی؟
    با اتوبوس برو جانم
    امام رضا خیلی راحت از اینها می طلبه
    باور نمی کنی ؟
    همین حالا برو ترمینال
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    مشهد...... فوری....


    یا ضامن اهو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی