نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۸۶، ۰۸:۱۳ ب.ظ

بسم الله...

.

.

.

باغچه خانه ما سیب ندارد!

اما انجیر کوچکش

می تواند برایت جذاب تر از یک سیب دندان زده باشد

که هنوز نگاه باغبان دنبالش است!....

.

.

.

  • سید مهدی

نظرات  (۸)

سلام وبلاگتون واقعا عالیه
افتخار دارم از شما در خواست تبادل لینک کنم
اگر مایل بودید وبلاگ من رو با نام "برنامه،بازی،علمی و..."لینک کنید و به من خبر بدید که من شما رو با چه نامی لینک کنم.
سیب ها همیشه می افتند

اما نیوتن ها همیشه نیستند...
سلام
عکسا رو دیدم..
اما من که شما رو نمیشناختم!!!
راستی محرم فکر خوبیه,,میشه منم بنویسم؟
موزه عبرت خوش گذشت؟قرار بود شما نیاین که!!
سلام ارمیا بزرگوار
از اینکه محبت کردید و قابل دونستید در جلسه نقد وبلاگم شرکت کردید صمیمانه تشکر می کنم ..
از اینکه توفیق شد شما را در جلسه زیارت کنم خدا را شاکرم و از این بابت خوشحالم.
برات از درگه ایزد منان توفیق روز افزون آرزومندم.
یا علی مدد .. التماس دعا
  • آشنای غریب
  • سلام
    مقصر کیست ؟ امام یا بنیاد ؟
    چند تا سوال نسل سومی ها از نسل اول و دوم .
    حتما جوابمو بدید .
    یاعلی
    مهدی ...................
    و من اندیشه کنان غرق این پندارم کهچرا خانه ی کوچکما سیب نداشت...
    سلام دوست عزیز
    ممنونم به خاطر حضورت..
    ببخشید اگه یه خرده نوع فونتم بد بود داشتم درستش می کردم.
    و دعوتت کنم برای یکشنبه...
    ادرسش توی کامنت بالایی هست..
    منتظرتما....
    خیلی خوشحال می شم ببینمت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی