نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

به بهانه نقد وبلاگ حاج حمید

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۸۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ
بسم رب

سلام

دقیقاْ یادم نیست که چن وقته که مرتب سر نت میام.اما این رو خوب یادمه و با جراءت میتونم بگم اولین وبلاگی که هر روز بهش سر میزدم و مرتب پیگیری میکردم که کی آپ میشه وبلاگ حاج حمید بود.این رو هم بگم گاهی هم به آرشیو و حتب لینک دوستاش سر میزدم تا چیزایی رو که فکر میکردم برام نیازه و باید پیدا کنم رو از اونجا ها پیدا کنم.شاید یکی ازاولین نوشته های وبلاگم رو هم از ایشون دزدیدم(البته شاید)وهمین جا از ایشون عذر خواهی میکنم.دوست ندارم از کسی زیاد تعریف کنم اما شاید جزو معدود دفعاتی باشه که تصوری که از یه شخصی که ندیدمش دارم با واقعیتش یکی در اومده.(مثلاْ همین مهدی دهنمکی اصلاْ شبیه اون تصورم نبود)وقتی برای آخرین بار به وبلاگ حاج حمید سر زدم و دیدم که جلسه نقد وبلاگشون خیلی خوشحال شدم. با اینکه میدونستم مطالب تهاجم خالموش ایشون به شدت مورد نقد و بررسی قرار میگیره اما یه خط هم از اون رو نخوندم.البته به چن دلیل که مهمترین اونها تنبلی بود و در درجه بعدی اینکه از خوندن مطالب دنباله دار و طولانی خوشم نمیاد.

.......................

گذشته از حرف های بالا اولین باری بود که توی جلسه نقد وبلاگ شرکت میکردم.چندین بار تعریفش رو از دیگران شنیده بودم.خیلی برام جالب بود.تازه به این نکته پی بردم که وبلاگ نویس نیستم.باید برم کشکم رو بسابم.به مهدی دهنمکی هم گفتم باید یه فکری کنیم.این جوری نمیشه ادامه داد.من دارم متحول میشم.

.........................

یادم رفت یه چیزی هم هست که فقط به خود حاج حمید میگم.

.............................

در ضمن متن بالا رو همین جوری تو یه کافی نت نوشتم .برا همین فرصت نشد که درست و حسابی بشینم روش کار کنم.

 

 

  • سید مهدی

نظرات  (۲)

  • آشنای غریب
  • سلام مهدی جان
    تحولت مبارک . تولدتم مبارک .
    برای تکمیل تحول باید منتظر روز تولد من هم بشیم تا هر دو هم متولد و هم متحول بشیم .
    خوب بود .
    یاعلی
    مهدی ...................
    http://www.cloob.com/name/kavir290

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی