نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ

جمعه، 11 آبان، 1386

 جمعه های بی قراری!

 

یا ودود

از تمام رمز و راز های عشق

جز همین سه حرف

جز همین سه حرف ساده میان تهی

چیز دیگری سرم نمی شود

من سرم نمی شود

ولی...راستی

 دلم...

«قیصر امین پور»

«الحمد لله الذی لم یصبح بی میتا و لا سقیما، »*

نازنین دلبر بی مثال من

از چشمه سار فیض بی کرانه ات بارقه های رحمت از ستیغ صبح میدمد و این خرد کوچک بی تاب و این همه آیت  شگفت، به عنایت تو دلم می خواند و مشامم می بوید ... چشمانم بر توازن حرکت بال کبوتری مات مانده و گوشهایم به صدای« سبحانک یارب » پرندگان محسور...

دادحق را قابلیت شرط نیست

بلکه شرط قابلیت داد اوست

می شکنم

مرا چنین شرف اشرافیت بر خلایقت داده ای و این قدر از کیفیت ربوبیت تو دور.... حبیبم باز سر صبحی  آیه های غمزه ات  طومار دل رسوایم را در هم پیچید، آخر کجای این شهر خواب و مست می شود فریاد کرد ؟!

«اللهم انی اعوذو بک ان افتقر فی غناک،او اضل فی هداک،او اضام فی سلطانک، او اضطهد و الامر لک»*

پناه بر تو یا حبیبم ذره ام ،کوچکیم را در بارگاهت فریاد میکنم؛ مباد این کوچکی را پیشکش خودی دیگر کنم و بنالم در این همه هست، و دستی ز تنور خواست بسوی همچو خودی به نیاز دراز کنم.

 همه راههای نرفته و رفته به منزلگهت ختم می شود و مباد در این همه نور جز ره منزلت بسوی ظلمتم بازگشته و گم شوم...

ای بی کرانهء عدل ،مباد تا تو باشی مرا ستم همچو خودی بر باد دهد و در هنگامه فرمانروائیت بشکنم و از امر تو بر استواری خود غافل باشم.... یا حبیب

۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

چون قیصر که گفت:مثل همیشه حرف آخرم و آخر حرفم را با بغض می خورم

هر روز بی تو روز مباداست...

...

دیوارهای تو دیوارهای من دیوارهای فاصله بسیارند

آه دیوارهای تو همه آینه اند آینه های من همه دیوارند.

 وباز قیصر بود که گفت:

 قاف
حرف آخر عشق است...

 

ادرکنی یا عشق

و امروز جمعه است !

     آتش طور کجا موعد دیدار کجاست ؟

 

  • سید مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی