نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۸۶، ۰۵:۱۰ ب.ظ

چرا همیشه وقتی میام پیشت میگم از امروز میخوام شروع کنم زندگیمو از اول بسازم. میگم میخوام بشم آدم سابق. نمیخوام مُرده بمونم.نمیخوام سرد و بی روح باشم .نمی خوام روحی سرگردان باشم . میخوام بازم زنده شم و زندگی کنم. اینم فقط از تو برمیاد کمکم کن، یه بلای جدید سرم میاد . یه چیزی اتفاق می افته که باز زندگی و ذهنمو به هم می ریزه. چرا همیشه وقتی ازت کمک میخوام یه مشکل سر راهم سبز می کنی ؟ آخه چرااااااا ؟؟؟؟؟؟؟ تو که خوب می دونی من چقدر ضعیف شدم . تو که بهتر از همه می دونی داغون داغونم. میدونی خراب خرابم . پس چرا وقتی میخوام حرکت رو به جلو رو شروع کنم با یه مشکل، امتحان سختتو شروع می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ یه امتحان که باعث میشه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قدم باز به عقب برگردم. خدایا تو که خوب میدونی من با چه بدبختی یه قدم رو به جلو بر می دارم. میدونی چقدر ضعیف و ناتوان شدم. میدونی هیچی ازم نمونده. پس چرا کمکم نمی کنی دوباره آدم شم. دوباره زنده شم. خدایا منم بنده حقیرتم. منم ازت کمک خواستم. خدایا چرا امتحانای سختتو دقیقا وقتی ازم می گیری که تازه میخوام شروع کنم. هیچکس وقت شروع هیچی نداره. منم وقتی میخوام شروع کنم و ازت کمک می خوام دستام خالیه، توان امتحانو ندارم. خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منم بنده تواممممممممممممممممممممم به چهارده معصوم قسمت میدم خدایا کمکم کن. دارم نابود میشم . می ترسم اینقدر داغون شم که دیگه نتونم به زندگی برگردم هیچوقت.

قربونت برم خدا. تو که اینقدر بزرگی یا کمکم کن دوباره زنده شم یا خلاصم کن و واسه همیشه راحتم کن .

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمکم کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننن.

بهت نیاز دارم

خدایااااااااا یه دنیا دلم گرفته

 

 

  • سید مهدی