نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

بسم رب

بنام خدای باران و مهتاب

سلام

دیروز نشستم و کلی مطلب نوشتم.حتی وسط بازیپرسپولیس و استقلال هم داشتم مینوشتم.دوس داشتم آخرین مطالبم  که توی تهران مینویسم رو بذارم تو وبلاگ. اما حس نداشتم که اون همه نوشته و چرت و پرت رو تایپ کنم.نمیدونم کیا این وبلاگ رو میخونن و چی فکر میکنن. فقط بدونن این وبلاگ چه با غلط املایی چه بی غلط املایی چه با عکس چه بی عکس چه با مطالب دزدی چه با نوشته های خودم و هزار تا چه دیگه برای لحظه هایی که خیلی دوس داشتم که یه جوری با یه نفر حرف بزنم اما کسی پیشم نبود.

بی خیال.مگه نه؟

 

 

راستی نظرتون چیه قالب وبلاگ رو عوض کنم؟

 

  • سید مهدی

نظرات  (۴)

قالبش خیلی قشنگه
اصلا عوضش نکن
به منم سر بزن
اخی داری میری ولایت؟

از قدیم گفتن:
هر کسی دور ماند از اصل خویش...
بماند...
شما چه قالبو عوض کنی چه نکنی فرقی نمیکنه
خداوند همه چیز رو در یک روز نیافریده پس چطور شده من فکر میکنم میتونم در یک روز همه چیز رو بدست بیارم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی