نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

از خودم از تو واین دغدغه ها خسته شدم

دیگه از گریه و از نذر و دعا خسته شدم

آی مردم نمک اینگونه  به زخمم نزنید

که من از زخم زبان های شما خسته شدم

کاش امشب غزل مرگ مرا هم می خواند

که من از ماندن و بودن به خدا خسته شدم

هیچکس هق هق شبهای مرا درک نکرد

من از این مردم بی مهر و وفا خسته شدم

روزگاری ضربان غزلم مال تو بود

ولی انگار ازآن حال و هوا خسته شدم

باز بگذار که اقرار کنم آخر شعر

از خودم از تو و این دغدغه ها خسته شدم

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

  • سهیل پرنده
  • سلام آرمیای عزیز

    به خاطر اسم وبلاگت به وبلاگت سرزدم اما خبری از اشک نبود

    اما به اشک نامه حتما سربن و نظرهم بده
  • سهیل پرنده
  • این هم آدرس وبلاگ خودم
  • مسلمان ایرانی
  • سلام.عشق شما به رمضان باور نکردنیست.

    برخی دشمنان اسلام سعی میکنند با استفاده از محیط باز و آزاد اینترنت جوانان را به وبسایتهای سراسر دروغ خود بکشانند و آنها را به عناوین مختلف از اسلام منحرف سازند. من در وبلاگم سعی کرده ام قدری با این روند مقابله کنم.دوست داشتی به من یه سر بزن.

    به امید ظهور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی