نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۸۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

moshallah cheghad shoma activid,,cheghad zod be zod be roz mikonid!!
سلام...
اگه منو بخوان به نام کسی بشناسن ترجیح می دم به نام خودم بشناسن... چون دوست ندارم کارام به نام اونی که دوسم داره تموم بشه...
نشانه...
من آپم..
  • .•**•.امیر.•**•.
  • عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری
    دل به هرکس دادم او زد به قلبم خنجری
    من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم
    شر م دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

    سلام مهربون

    سلامی به لطافت نسیم سرد پاییزی

    من با آپ جدید پاییزی اومدم

    ببخشید که این ماه وبلاگم یکم غمگین شد ولی امیدوارم خوشتون بیاد

    منتظر حضور سبزتون هستم

    تقدیم به شما با ارزوی بهترینها ( دوست گلم )


    *´¨) *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

    _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپ پاییزی_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤amir¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤www.amiryasna.blogfa.com¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤عشق حقیقی¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _______آپم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____________________¤¤¤¤¤¤
    _______به ما هم سر بزن __¤¤¤¤
    __خوشحالم میکنی_________¤¤

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی