نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۶، ۰۹:۳۳ ق.ظ

از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم

                                                            تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم

گفتند طلوع جمعه خواهی آمد

                                                         آنقدر نیامدی که ما پیر شدیم .....

  • سید مهدی

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
خوبی؟
نوشته های خیلی زیبایی بودن
بپیش من بیا
شاد باشی و عاشق
سلام
هیچ میدونید روز جهانی مستضعفین چه روزیه ؟
اگه میدونید و یا نمیدونید یه سر بزنید میفهمید .
یا علی
مهدی ..............
  • الناز سادات
  • سلام
    ممنونم که به من سر زدی

    دلنوشته هات زیبا هستند

    همیشه شاد باشی
  • سپیده((اون که می گفت دوسم داره))
  • سلام
    خوبی عزیزم؟؟
    من آپ کردم خوشحال می شم سر بزنی.
    ممنون
    بای
  • سپیده((اون که می گفت دوسم داره))
  • سلام
    خوبی عزیزم؟؟
    من آپ کردم خوشحال می شم سر بزنی.
    ممنون
    بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی