نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۶، ۰۱:۵۲ ب.ظ

 

 

بیگانگی نگر که من و یار چون دو چشم

همسایه‌ایم و خانه‌ی هم را ندیده‌ایم

باز امشب چشم من را نم گرفت

                کوزه ام بشکست و قلبم غم گرفت

                                 می به روی جانمازم ریخت باز

                                                 بغض من با این غزل همدم گرفت

                                                                  

من شدم مست از نگاه چشم تو

                 این نگاهم غصّه را از سر گرفت                               

                                                                  چشم خود را باز کن صیّاد جان

                                                                                     تا ببینی مرغ دل هم پر گرفت    

یاد آن طاق بلند ابروان

             دین و دل را یک نفس از من گرفت

                                یک شب از عشقت سرا پا سوختم

                                                     شمع هم همراه من آتش گرفت

                                                                        رشته ی تسبیح من بگسست باز

                                                                                          تا که شاید این گره محکم گرفت

در میان شکّ و تردیدم هنوز

                  که چرا جان مرا کم کم گرفت؟


  • سید مهدی

نظرات  (۳)

  • ابادانی تنها
  • سلام
    دوست من خوبی ؟
    حال کردم خیلی خوش ذوقی
    وقت کردی یه سری هم به ما بزن
    بای
    خوش به حال بی کسی که همه ادما باهاشن
    سلام...
    کجایین شما؟؟؟؟
    من آپم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی