نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ


فرا رسیدن ماه مبارک شعبان را به همه شما عزیزان تبریک عرض نموده امیدواریم در این ماهى که در روایات وارد شده است که رسول خدا (صلى الله علیه وآله) به روزه آن و قیام براى عبادت در شب ها اهتمام خاصى داشتند و دعا در آن مستجاب است و ماه رسول خدا نامیده شده است همه ما موفق به عبادت و بندگى خدا و ترک معصیت باشیم. توفیق همه شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم

کاش چراغ «ذکر» و شمع «یاد» در شبستان همه دلها روشن شود و ظلمت گناه و غفلت، از زاویه همه قلوب، زدوده گردد. ان شاء ا...

  • سید مهدی

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشی.یه سوال ازت دارم.میتونم بپرسم دیگه.می خواستم بدونم که بزرگترین آرزوت تو زندگی چیه؟چون دوست دارم یه آمار بگیرم که
خواسته ی جوونا الان چیه.البته اگه خواستی نگو ولی میتونی به عنوانه یه داداشه (کوچیک یا بزرگ)به من اعتماد کنی.بعد عاشق هستی یا نه؟من نبودم اگه هستی میتونی واسم توصیف کنی.اگه خوب باشه خوب منم میشم دیگه.یادت نره تو نظر سنجیمم شرکن کن.ولی جوابمو بده.راستی ممنون از زحماتی که واسه وبت میکشی. [رضایت]
  • معصومه ردایی
  • من هم تبریک می گویم
    به وبلاگ من هم سر بزنید.
    راستی گل داوودی دوست دارید؟
    می خواید تبادل لینک کنیم؟
    درصورت تمایل نظر بگذارید
    چه قالب قشنگی د ارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی