نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۸۶، ۰۹:۴۷ ق.ظ
سلام بر غار حرا
 
سلام بر خدیجه ی بزرگ
 
سلام بر علی   
 
سلام بر چله نشین غار حرا
 
سلام بر تو که برگزیده ی خدایی
 
سلام بر تو که پیامبر صلح و رحمت هستی
 
سلام بر تو که جهل و جهالت را زدودی
 
سلام بر تو که از قلم و تعلیم و کتاب و تعلم گفتی
 
سلام بر تو که راهنمای بشریت هستی  و برترین معلم انسانها
 
سلام بر تو
 
و سلام بر جبرئیل
 
و سلام بر خدای عزوجل
 
 
 
بخوان
 
دوباره بخوان
 
عاشقانه بخوان
 
بخوان
 
بخوان به نام گل سرخ
 
بخوان
 
دوبار ه بخوان
 
بخوان
 
عاشقانه بخوان
 
 
 
 
 
 
 
آه ای محمد امین
 
آه ای رسول آخرین
 
آه ای تمام آبروی ما
 
پیش اهل زمین
 
دفتر عمر مرا بخوان
 
نامه ی امروز و دیشب  مرا ببین
 
 
 
شرمسارم از تمام کرده ها و نکرده هایم
 
اما خوشحالم.....
 
خوشحالم که مولای من توئی
 
شاید نتونم درست حرفامو برای شما بزنم
 
آخه حتی وقته گناهی کردم و خواستم توبه کنم
 
اومدم علی را واسطه قرار دادم که خدا آبرومو پیش شما نبره
 
آخ
 
 
 
شما بزرگ مایید
 
امروز روز بزرگی است
 
روز برانگیخته شدنتان به رسالت مقدس پیغمبری جهان
 
 
 
امروز حس میکنم روز آشتی دین و معرفت است
 
روز مبارزه  با زر و زور و تزویر
 
روز فریاد آزادی و آگاهی و دانایی
 
 
 
یا رسول الله برای خودم چیزی نمیخواهم
 
برای  مردم دنیا عدالت میخواهم
 
شما امروز برای ظهور امام زمان دعا کنید
 
دعا کنید تا بیاید...
 
زودتر بیاید....

عید مبعث مبارک

  • سید مهدی

نظرات  (۱)

درود بر شما دوست فرهیخته
وبلاگ جالبی دارید.
ذخیره میکنم تا سر فرصت مطالب رو بخونم.
به نظر شما من چی قبول میشم؟
یه سر به وبلاگم بزن....مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی