نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

Title-less

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۴۹ ب.ظ
بسم رب

فاش میگویم که مولایم علی اسیت

آفتاب صبح فردایم علی است

هر که در عشق علی گم میشود

 مثل گل محبوب عالم میشود

 

امروز برگشتم تهران. نمیدونم چرا یه جور خاصی شدم. دلم یه جورایی آشوبه. ییه کم هم خوابم میادا اما اون چیری که میگم مربوط به خستگی نیست. یه جور دلتنگی. الان چن تا اس ام اس داشتم که من رو بهم ریخت. یکی رفته مشهد و یکی دیگه الان کربلاست. راستش قرار بود من هم برم کربلا اما نشد. دلم یه دفعه هوایی شد.

نجف.

ایوان نجف عجب صفایی دارد

                     حیدر بنگر چه بار گاهی دارد

خداییش خوش به حالشون. ما رو که نطلبیدن. همه چی سعادت میخواد که ما نداریم.

دلم برا امام رضا هم لک زده.

قربون کبوترای حمت امام رضا

قربون لطف و صفا و کرمت امام رضا

نمیتونم بنویسم. اصلاْ دستم به نوشتن نمیره

میبخشید.

التماس دعا

   

  • سید مهدی

نظرات  (۲)

  • آشنای غریب
  • امان از دل زینب (س)
    دل اگر هست دل زینب کبری باشد
    آفرین باد براین همت مردانه دل
    شادی دل بی بی حضرت زینب (س) صلوات .
    منتظر حضورتون هستم
    یا علی
    مهدی ..............
    من دعا میکنم خدا شفات بده .
    حالا که اومدی تهران بیا ببینیمت .........
    سلام
    عید شما هم مبارک ... روزتون هم مبارک...
    ممنون که اومدین...
    ایشالله قسمت همه بشه که برن کربلا و قسمت شما هم بشه ...
    التماس دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی