نا گفته های یک...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۲۵
    ...
پربیننده ترین مطالب

یا من ارجوه لکل خیر

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

حلول ماه مبارک رجب , ماه خدا , ماه استغفار , ماه ریزش رحمات الهی بر امت مبارک باد

 

ماه مبارک رجب آمده تا دلهای مجذوب را به میهمانی شعبان ببرد.

رجب واقعاً ماه خداست. ماهی که تلنگری به دلت میخورد که معبودت را چگونه می پرستی و....

خوشا به حال آنانکه رجب را از پیشگاه معبود شروع کردند و به سوی نور شتافتند.

 

در ماه رجب فرشته ای تا صبح اینگونه ندا می دهد:

خوشا به حال رجبیّون، خوشا به حال آنان که والایی ماه رجب را دریافته اند، خوشا به حال آنان که از برکت ماه رجب نصیبی اندوخته اند.

  • سید مهدی

نظرات  (۳)

enghad az in mataleba weblogeto por nakon,,aghaye mohtaram be rish nist be rishas!
سلام
خوبین؟؟؟
من آپماااا....
مطالبتون مثل همیشه جالبه...
به من سری بزن... خوشحال میشم ... هر چی نباشه از دوستای داش مهدی هستی...
سلام ..
خوبین؟؟
من آپمااااا...!!! پیش من بیاین...
التماس دعا تو این ماه عزیز .... خیلی دعام کنین...
سلام برسونید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی